Kiss My Lips: Lip Gloss TheONE Power Shine by Oriflame


De când mă ştiu am avut o relaţie de tipul “love&hate” cu lip glossurile. Ba îmi plăcea nuanţa unui gloss, ba mirosul, ba rezistenţa….. dar nu m-am putut împăca cu cea senzaţie de buze lipicioase. Nici eu , dar nici soţul meu! Mereu îmi zicea că parcă mă dau cu ceva lipici pe buze. Descurajată de aceste întâmplări, am renunţat o perioadă la folosirea lip gloss-urilor în machiajul meu.

Părerea despre glossuri mi-a fost schimbată la 180° când am primit coletul cu produse The ONE de la Oriflame. În cutia cu goodies erau şi 2 glossuri din gama Power Shine în nuanţele Trendy Berry şi Rose Glacier.

Dragostea a fost ceva normal în momentul în care am deschis cele 2 glossuri pentru a le încerca! ♥ Au un miros demenţial, ca de fructe, ba chiar întind un pic coarda şi zic că se aseamănă cu mirosul de pepene proaspăt tăiat.

gloss power shine oriflame the one

Textura este foarte lejeră şi cremoasă! Nu usucă deloc buzele, ba chiar am senzaţia după câţiva pupici ca buzele îmi sunt hidratate corespunzător. Nu sunt deloc lipicioase! Nu îmi rămân buzele lipite între ele şi nici nu mă lipesc de boticul soţului său de obrazul cuiva. Nu curg pe timpul purtării şi dau o senzaţie de lejeritate.

M-aş fi aşteptat să sclipească rău de tot pe buze, dar particulele de sclipici din compoziţie sunt fine şi nu fac altceva decât să dea un aer glossy machiajului şi lăsa senzaţia de buze pline, voluminoase, numai bune de pupat.

Un mare plic acord gloss-urilor Power Shine pentru forma aplicatorului! Pensula din dotare este lunguţă, curbată şi suficient de lată cât să îmi permită să mă dau pe buzele mele subţiri cu gloss fără a depăşi marginile şi fără a mă mascări precum clovnii de la circ.

gloss power shine the one oriflame

Preţul standard al fiecărui gloss Power Shine este de 27 lei, însă în catalog îl puteţi găsi la redcere. În campania curentă costă 16 lei. Pteti alege dintr-o paletă de 8 nuanţe: de la nude şi roz nude până la burgundy şi mov. Dacă vreţi să încercaţi un gloss cremos, lejer, dar care să nu fie lipicios atunci Power Shine The ONE poate fi o alegere înţeleaptă!

Voi aţi încercat glossurile Power Shine? Care este lip glossul vostru preferat?

Vă doresc o zi minunată,

XOXO, Cossa

Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram.

Tagged: , , , , , , , ,

Leave a Reply

