Worth Watching: The Amazing Spiderman 2 in 3D


DA, aseară am fost la cinema!  Trebuia să scriu şi asta, căci sunt luni bune de când nu am mai mers la un film în oraş, pur şi simplu timpul nu e niciodată de partea noastră 😦 . Pentru că a fost miercuri şi a fost Orange Film am profitat de promoţia 1+1 şi am mers cu un alt cuplu de prieteni să vedem The Amazing Spiderman 2 3D.

Când am auzit “Uimitorul Om Paianjen” nu m-am aşteptat să îmi placă, ba deja îmi imaginam cum ador pe scaun. Sunt eu fană a animaţiilor, dar mă plictisesc la culme filmele gen Batman şi Spiderman, am impresia că i-am văzut prea mult în copilărie. Dar de unde! Filmul ăsta a reuşit să îmi capteze atenţia de la primele secvenţe, timp de 2 ore jumătate am stat cu ochii deschişi şi fixaţi către ecran.

the-amazing-spider-man-2-to-get-imax-3d-release

Ideea filmului “Uimitorul Spiderman 2” seamănă cam cu celelalte: Peter Parker (Andrew Garfield) e Omul Păianjen din New York, ce salvează cetăţenii în situaţii limită şi prinde tot felul infractori periculoşi, iar povestea este întregită de existenţa unei iubite cu adevărat superbă: Gwen (Emma Stone). Spiderman salvează oraşul de fiecare dată, relaţia cu Gwen e frumoasă, ba chiar ei au festivitatea de absolvire a liceului şi se îndreaptă către facultate.

Filmul începe cam trist, cu Peter fiind lăsat de părinţii lui la o mătuşă, iar ei sfârşesc într-un accident de avion, încercând să protejeze experimentele genetice secrete făcute pe păianjeni. Nu vreau să vă dezvălui prea mult, vă las să descoperiţi în film.

Povestea frumoasă de dragoste dintre Gwen şi Peter şi protejarea New Yorkului sunt date peste cap când îşi face apariţia o nouă creatura supranaturală: Electro (Jamie Foxx). Electro are ca scop distrugerea lui Spiderman şi captarea curentului din oraş. În film o sa vedeţi cum apare el, e foarte interesantă povestea lui!

nueplex11

În film apare şi Harry Osborn (Dane DeHaan), un prieten din copilărie al lui Peter. Cu apariţia lui, acţiunea filmului ia amploare, mai ales când Peter înţelege că sursa tuturor experimentelor, inclusiv cel în care a devenit Omul Păianjen, se afla în laboratoarele OsCorp. În ultima parte a filmului Harry o ia razna, încercând să scape de o boală genetică fatală. Dacă rezistaţi până aici o să vedeţi cum apar noi creaturi pe străzile New Yorkului.

Povestea de dragoste dintre Peter şi Gwen e frumoasă, e plină de emoţii, însă finalul e unul ce te pune pe gânduri. Nu vă spun care este, dar va dezvălui că are legătură cu nebunia lui Harry.

Per total, The Amazing Spiderman 2 e un film ce cuprinde acţiune pentru toate gusturile şi merită văzut, mai ales în 3D. Efectele sunt interesante, e frumos să vezi oraşul New York din locurile unde se caţără Spiderman şi să ai senzaţia că treci pe lângă fiecare clădire de pe Wall Street.

Sper că nu v-am plictisit cu această recenzie! Am vrut să împărtăşesc cu voi impresiile despre acest film interesant, care a reuşit să îmi capteze atenţia din primele minute. Dacă şi voi sunteţi iubitoare de acţiune, dar şi de love story şi efecte 3D, atunci vă recomand cu drag “The Amazing Spiderman 2”. Inclin sa spun ca e un film pentru toate varstele, cuprinde si umor si dragoste si actiune.

Voi mergeţi la cinema, care a fost ultimul film vizionat? Ce ziceţi de “Uimitorul Spiderman 2” , aţi merge să îl vedeţi sau aţi fost deja?

Trailerul oficial:

O zi superbă să aveţi,

XOXO, Cossa

 Daca v-a placut acest articol ma puteti sustine si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram .

Tagged: , , , , , , , , ,

One thought on “Worth Watching: The Amazing Spiderman 2 in 3D

  1. Johnd47 9 May 2014 at 10:05 AM Reply

    whoah this weblog is wonderful i really like studying your posts. Keep up the great paintings! You already know, lots of individuals are searching around for this information, you can help them greatly. befeeaeddegb

    Like

Leave a Reply

