Just Look at That: My Greeneyed Make-up

Îmi place să mă machiez, îmi place să mă joc cu nuanţele, îmi place să experimentez! Mare mi-a fost bucuria joi, pe la prânz, când cineva de la Fan Courier m-a sunat să îmi spună că îmi aduce un pacheţel cu nişte bunătăţi de la Oriflame.

De la uşa apartamentului până pe masa din sufragerie mi-a stat inima în loc, gândindu-mă ce e în cutie! Am luat repede cutterul şi am aflat: un fond de ten, un anticearcăn, o pudră, 2 oje, un rimel şi 3 farduri cremoase! ♥ Bineînţeles, primele produse testate au fost fardurile cremoase. ♥

Fardurile – crema TheONE cuprind 8 nuanţe uşor sidefate. Nuanţele primite de mine spre tastare sunt Olive Green, Golden Brown şi Beige Pearl.

oriflame the one farduri crema

  • Olive Green este o nuanţă de verde închis, oliv după cum îi spune şi numele’;
  • Golden Brown este este un maro cald cu reflexe aurii, dar potrivit pentru un machiaj de zi sau pentru un machiaj de seară ceva mai dramatic;
  • Beige Pearl este un fard ptrivit pentru a ilumina arcada şi coltul intern al chiului, dar şi pentru a fi purtat pe toata pleoapa.

Nuanţele sunt foarte frumoase şi suficient de sidefate pentru a fi purtate atât ziua, cât şi seara. Nu sunt pline de sclipici şi nici greu de aplicat. Se pot aplica lejer cu degetele, mai ales dacă sunteţi grăbite şi aveţi puţin timp la dispoziţie pentru un machiaj, dar se aplică frumos şi cu pensula. Eu am încercat să le aplic cu o pensulă cu peri sintetici.

 

Sunt destul de pigmentate si e suficient un singur strat pentru a realiza un machiaj lejer, de zi. Merg aplicate în mai multe straturi, mai ales că nu sunt lipicioase. Finish-ul este superb: nuantele sunt satinate si nu ramane produs neestompat.

Din păcate, stau prost la capitolul rezistenţă. Dacă aveţi pleoapele uleioase ca şi mine trebuie neapărat să folosiţi o bază sub ele sau să aplicaţi un fard pudră peste, altfel riscaţi vi se strângă în pliuri după 30 minute, cum am păţit eu. Nu ştiu pe pleoapele mai puţin uleioase cum se descurcă, dar puteţi folosi baza pentru a fi sigure că nu va treziti fără fard pe pleoape după câteva ore.

Eu am ales să le încorporez într-un machiaj de seară, puţin mai dramatic, dar nu foarte strident căci îmi place să port culori tari pe buze. Nu sunt un Picasso al machiajului si nici make-up artist renumit, dar imi place sa experimentez imbinari de nuante si sa incerc sa adaptez machiajul pe forma ochilor mei:

oriflame the one machiaj

Vouă cum vi se par noile produse TheONE de la Oriflame? Folosiţi produsele lor, va place Oriflame?

O zi superbă,

XOXO, Cossa

 Daca v-a placut acest articol ma puteti sustine si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram .

Tagged: , , , , , ,

5 thoughts on “Just Look at That: My Greeneyed Make-up

  1. Mihaela Bolea 7 May 2014 at 1:26 PM Reply

    Toate 3 arată foarte bine, dar acea nuanţă de beige e superbă! ♥

    Like

  2. Adina 7 May 2014 at 10:54 AM Reply

    foarte cremoase si placute sunt! scriu si eu despre ele in curand!
    te pup!

    Like

    • Cossa 7 May 2014 at 1:35 PM Reply

      Abia astept sa citesc si parerea ta. Te pup!:*

      Like

  3. Dee's Boudoir 6 May 2014 at 8:37 PM Reply

    Ce bine arata! O sa incerc si eu macar unul. pup!

    Like

    • Cossa 6 May 2014 at 8:38 PM Reply

      Neaparat sa le incerci! Dar sa pui o baza rezistenta dedesubt, altfel se strang in pliu. Te pup si eu! *

      Like

Leave a Reply

