Mireasma Primaverii: Killer Queen by Katy Perry


Pe măsură ce înaintez în vârstă şi trec tot mai multe sezoane peste anii mei, gusturile mele se schimbă şi ele. De unde credeam că toată viaţa o să iubesc Fucshia pe buze şi aromele dulci si florale, iată că acum îmi doresc doar pasteluri pe unghii, culori neutre pe pleoape şi miros oriental – lemnos  în parfumuri.

De când zăpada s-a topit pe hainele mele domneşte un miros nou: Killer Queen by Katy Perry. Sunt convinsă că l-aţi observat în muntele de cadouri de la #decemberbeautybloggersmetting2! ♥ Eu cu siguranţă l-am observat şi am trecut la folosire. 🙂

Parfumul a fost inspirat de floarea de Celosia (Red Velvet Flower), datorită bogăţiei culorii sale,  intensul roşu burgundy, a atingerii de catifea ce aminteşte de capele regale şi a texturii florale atât de puternică”, declară Laurent Le Guernec.

Note de vârf: Fructe de pădure; Prune negre; Bergamotă
Note de mijloc:  Celosia (Red Velvet Flower); Iasomnie; Floare de frangipani
Note de bază: Lemn de mosc sintetizat;  Patchouli; Esenţă de praline
Parfumier: Laurent Le Guernec, IFF

Numele m-a dus cu gândul la ceva jucăuş, la o femeie chic, modernă şi memorabilă. 🙂 Ca şi Katy Perry, căci doar poartă numele ei şi cumva trebuie să o regăsim şi pe ea în parfum, nu? 🙂 Poate m-aş fi aşteptat la un parfum cu miros de bomboane şi culoarea curcubeului, dar Killer Queen are o elegantă aparte.

Cutia este ca o cutie normală de parfum, însă adăposteşte o superbă sticlă rubinie! ❤ Când am desfăcut-o am avut impresia că e un fel de bijuterie înăuntru, ceva asemănător cu accesoriile de la curţile regale din filmele cu tentă istorică.

Fiind o apă de parfum m-aş fi aşteptat să ţină ceva mirosul. EU aş zice că rezistă undeva la 4 ore pe pielea mea. Poate am transpirat eu mai mult sau poate e de vină faptul că am purtat şi bluză şi eşarfa şi notele şi-au pierdut ceva mai repede din intensitate?…. În schimb, pe eşarfe îl simt şi după 2,3 zile. Ce-i drept, într-o măsură discretă şi nu miroase de te îneacă, dar miroase.

L-aş putea descrie ca fiind uşor dulceag – lemnos, un parfum cu care dai doar 2 pufuri şi care îţi aduce un zâmbet primăvăratic pe buze! 😀 Nu ştiu dacă e de vină iasomia sau nu, dar, când ajung la metrou ( şi fac cam 10-15 minute până la staţie ) pe eşarfa se simte un miros plăcut de condimente  şi de fructe şi încă ceva special, ce dau acea senzaţie de eleganţă şi voioşie când sunt combinate.

Apa de parfum Killer Queen by Katy Perry se găseşte în variante de 30, 50 şi 100 ml, toate 3 cu această sticlă superbă ca un sceptru! ♥ Sinceră să fiu nu îi cunosc preţul concret, ştiu că e în jur de 100 lei. Îl găsiţi în parfumerii gen Douglas.

Personal, e un parfum după care întind mâna în zilele în care mă simt fericită şi cu mult chef de viaţă! E un parfum ce se potriveşte cu primăvara şi cu zambilele din curte.:)

Voi aţi mirosit Killer Queen, cum vi s-a părut? Aţi încerca vreunul dintre parfumurile Katy Perry?

O zi superba vă doresc,

XOXO, Cossa

Daca v-a placut acest articol ma puteti sustine si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram .

Tagged: , , , , , , , ,

3 thoughts on “Mireasma Primaverii: Killer Queen by Katy Perry

  1. […] un parfumel. Acum am strecurat printre încărcătoare şi agenda o cremă de mâini Elmiplant şi Killer Queen by Katy Perry. Dar nu imi lipsesc nici plasturii DermaPlast – cu ei evit durerile provocate […]

    Like

  2. Mihaela Bolea 1 May 2014 at 2:06 PM Reply

    Să-l porţi cu drag! ♥
    Şi eu abia aştept să mi-l iau, dar să mai termin câte ceva din ce am! 🙂
    Zi frumoasă! :-*

    Like

    • Cossa 1 May 2014 at 2:10 PM Reply

      Multumesc, Mihaela! Tu ce faci, nu esti la gratare?
      sper sa-ti placa si tie, e un parfum mai “greu”, dar cu un miros aparte!
      Te pup si sa ai o zi minunata!

      Like

Leave a Reply

