Prima comanda iherb.com


Da, după cum vedeţi s-a mai petrecut o minune în viaţa mea: am reuşit să dau şi eu o comandă numai pentru mine pe iherb.com. Nu sunt primele mele produse de pe site, ci am mai avut, dar în comenzi la grămadă cu alte bloggerite sau pe numele unor prietene ce aveau card acceptat şi la plăţi internaţionale. De cum am primit VISA am dat iama în iherb!

Nu am luat extrem de multe produse pentru că mai aveam tot felul de geluri de duş şi şampoane prin baie. Cel mai mult mi-am dorit cele 3 ştevii Now Foods: fără aroma, cu aromă de vanilie şi cu aromă de ciocolată neagră. Le-am luat cu un dolar, preţul întreg fiind de aproape 7 $ fiecare. Din păcate, promoţia cu 1 $ era doar pentru o singură ştevie per client şi la următoarele comenzi voi plăti preţul întreg 😦 Dar e bine şi aşa, căci cele 3 sticluţe îmi vor ajunge mult şi bine! 🙂

 

Un alt produs pe care voiam neapărat să-l cumpăr este şamponul Nature’s Gate Tea Tree pentru scalp iritat şi cu mătreaţa. L-am luat mai mult pentru soţul meu ,care zicea că nu mai suporta mâncărimile scalpului şi mătreaţa ce se vede printre firele de păr. E un şampon bun, l-am încercat şi eu doar pe scalp şi curata extrem de bine, fără a agresa pielea în vreun fel. E un gel cremos albicios şi cu un miros plăcut de arbore de ceai. A costat 7,01 $ şi are 532 ml.

Am mai luat şi un produs pentru curăţarea tenului cu AHA 3% de la Beauty Without Cruelty, vrând să testez dacă aceste produse chiar au AHA în compoziţie şi cât de bine curata tenul. Îmi place, i-a plăcut şi mamei şi l-a luat ea. Lasă tenul fin, luminos şi nu irita tenul. Varianta mini are 59 ml şi costă doar 3 $.

Din categoria Freebies am ales o cutie cu D3 de la 21st Century. Nu sunt fană a suplimentelor, dar mai iau câte o pastilă în zilele în care nu fac sport sau mă simt slăbită.

Fiind prima mea comanda, am beneficiat de o reducere de 5 $ din costul comenzii. Dacă şi voi vreţi să plasaţi prima comandă pe iherb.com puteţi folosi codul meu de afiliat JCG989 pentru a obţine reducerea de 5$.

EU am dat comanda pe 13 februarie şi am primit avizul pe 24 februarie. Ştiu, a trecut ceva timp de când am primit-o, dar am tot uitat să fac poze. Am cam stat eu cu sufletul la gură până a ajung coletul, mai ales că tot citeam că fetele aşteptau de 2 luni şi nu au mai ajuns ale lor…. dar totul a fost până la urmă şi produsele au ajuns întregi la mine!
Vreau să menţionez că am primit coletul la poştă normală de care aparţin, nu la poştă vamală şi nu am plătit niciun fel de taxe.

VOi aţi dat vreo comandă pe iherb, aţi găsit ceva produse care vă fac cu ochiul? Ce alte produse minunate mi-aţi mai recomanda de pe site?

Vă doresc o zi minunată,

XOXO Cossa

Tagged: , , , , , , , ,

4 thoughts on “Prima comanda iherb.com

  1. Claudia 7 August 2014 at 7:14 PM Reply

    Buna, as vrea si eu sa comand, ma bucura faptul ca nu ma duc la posta vamala. As vrea sa te intreb ce transportator ai ales, DHL cumva? Multumesc.

    Like

    • Cossa 7 August 2014 at 7:19 PM Reply

      Buna,Claudia! Am ales transportul normal,acela de 4 dolari.

      Like

  2. Andreea Tudor 28 April 2014 at 7:24 PM Reply

    Eu inca nu mi-am facut curaj sa pun o comanda, dar ma tenteaza tare de tot…sa le folosesti cu drag.

    Te pup

    http://miu-miu.ro/

    Like

    • Cossa 28 April 2014 at 8:04 PM Reply

      Multumesc mult, draga mea!
      Si la mine a durat ceva pana mi-am facut curaj. Am tot preferat sa dau comenzi cu alte prietene,m pe numele lor. dar acum mi-am luat inima in dinti, mai ales ca vroiam sa incerc steviile.

      Like

Leave a Reply

