Da, avem si noi Inglot in Bucuresti!

De INGLOT am auzit prima oară cam acum 1 an şi ceva mai pe la toate bloggeriţele pe care le urmăresc cu drag. În drumul lor spre mare se opreau la un magazin plin de culori şi texturi în Constanţa: magazinul Inglot Cosmetics. Cred că devenise atracţie turistică acel loc pentru că era aglomeraţie, mai ales vara, când lumea pleca la mare. Noi mereu am ocolit trecerea prin Constanţa şi am suferit pentru că nu am ajuns acolo să îmi şi eu măcar un fărduleţ….

Inglot s-a gândit şi la cumpărătoarele şi doritoarele din Bucureşti şi zonele adiacente şi a venit cu o veste bună: deschiderea unui magazin Inglot Cosmetics in mall Băneasa, Bucureşti. Ştiu că prin iarna era o insuliţă cu produse Inglot, dar acum au transformat-o într-un magazin bine amenajat şi primitor.

Joi seară am fost şi eu la evenimentul de inaugurare a magazinului şi în imaginile de mai jos veţi vedea ce produse interesante am găsit:

inglot bucuresti 1

Au o paletă extinsă de farduri în toate nuanţele şi texturile: de la cremoase în culorii vii până la cele mai frumoase şi calde marouri.

inglot bucuresti 2

Mi-au atras atenţia pigmenţii superbi cu reflexii aurii şi unul cu particule de sclipici. Mi-au plăcut foarte mult şi mi se pare foarte bună ideea că pot fi folosiţi şi pe corp şi pe faţă.

inglot pigments

Magazinul INGLOT Cosmetics este situat în Mall Băneasa Shopping City la etajul 1. Este uşor de reperat, căci este în apropierea scărilor şi se zăreşte sigla imediat cum urci.

Inglot s-a gândit şi la iubitoarele de beauty, aşa că oferă o reducere de 20% pentru Make-Up Artists şi bloggeritele de beauty. Pentru a afla dacă sunteţi pe lista de bloggeri e indicat să sunaţi în magazin şi să întrebaţi fetele de acolo.

Pentru detalii despre preţuri si întreaga gamă de produse puteţi accesa site-ul Inglot Romania şi descărca catalogul pentru a vedea ce vă face cu ochiul.

Mica mea colecţie de produse Inglot cuprinde doar 4 produse, dar 4 produse pe care deja le îndrăgesc:

inglot products

VOi aţi folosit produse INGLOT până acum, cum vi se par? Aţi încercat vreodată pigmenţi, aţi reuşit să vă înţelegeţi cu ei?

Spor la shopping,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , ,

9 thoughts on “Da, avem si noi Inglot in Bucuresti!

  1. Loredana Andreea (@LorAndreeaa) 24 May 2014 at 11:34 PM Reply

    Stii cumva daca se pot face programari pt un machiaj,asa cum este la MAC?

    Like

    • Cossa 25 May 2014 at 8:41 AM Reply

      Sincera sa fiu,nu am auzit nimic de machiaj. Poti suna sa le intrebi pe fete,sunt dragute si raspund imediat la numarul de telefon de pe pagina de Facebook Inglot Romania. Nu as vrea sa iti dau un raspuns care sa nu fie adevarat 😦

      Like

  2. Corryy 23 May 2014 at 8:02 PM Reply

    Ingloooooot,vreau si eu la ingloooot!

    Like

  3. DarLyst 26 April 2014 at 8:56 PM Reply

    Eu am doar blush-ul si am mai primit acum la eveniment o oja. 🙂 Imi place si blush-ul tau, e un roz asa pal, nu?
    Mai vreau sa imi iau un ruj din cele mate sub forma de creion asa. Am inteles ca sunt super bune.

    Like

    • Cossa 26 April 2014 at 9:00 PM Reply

      Da, roz pal e blush-ul, dar are particule de sclipici in el, insa l-am rezolvat cu putina pudra deasupra.
      Creioanele acelea si pe mine ma tenteaza, au niste culori dragute si am citit ca rezista pe buze.
      Oje nu am de la ei, inca nu am gasit o nuanta sa ma dea gata.

      Like

  4. Adina 26 April 2014 at 12:07 PM Reply

    ce ruj frumos ❤

    Like

    • Cossa 26 April 2014 at 12:09 PM Reply

      Multumesc, Adina! Anca m-a cadorisit cu el pt. ca nu e fana rujuri rosii. Si mie mi s-a parut o nuanta ciudata, dar se vede frumos foc pe buze.

      Like

  5. Dee's Boudoir 26 April 2014 at 9:53 AM Reply

    Ce rau imi pare ca nu te-am vazut la lansare:(.
    Venirea Inglot este cea tare chestie, abia astept sa dau o raita prin magazin:).

    Like

    • Cossa 26 April 2014 at 9:58 AM Reply

      Ti-am facut cu mana, eram cu Stella la rujuri. In agitatia de acolo abia mi aruncai un ac, data viitoare sigur stam un pic la taclale.

      Like

Leave a Reply

