Just be THE ONE by Oriflame


Când aud ” Oriflame ” mă gândesc cu drag la adolescenţă şi la produsele de machiaj pe care le comandam din catalog şi stăteam cu inima cât un purice până le primeam, când aud ” Oriflame ” mă gândesc că e unul dintre motivele pentru care am deschis blogul acum 3 ani şi pe care voi îl citiţi în fiecare zi. Oriflame mă duce cu gândul la parfumurile super rezistente, pe care şi acum le cumpăr cu plăcere şi le folosesc în fiecare zi!

În ultima vreme, Oriflame mi s-a părut tot mai dedicat consumatorului, tot mai dedicat femeilor şi nevoilor noastre. Am văzut geluri de dus cu miresme ameţitoare ♥, game de machiaj cu cât mai multe nuanţe şi texturi şi o linie de produse cât mai naturale. Oriflame devine o firmă de cosmetice dedicată nu numai câştigurilor, ci nevoilor consumatorilor, dedicată mulţumirii clienţilor din întreaga lume.

theonebyoriflame

În încercarea de a mulţumi toate clientele şi de a-şi câştiga altele noi, Oriflame lansează o nouă linie de produse de machiaj: THE ONE by Oriflame! Prin intermediul THE ONE, Oriflame ne invită să ne simţim bine în pielea noastră, să descoperim ce culori ne avantajează şi ne invită să fim speciale şi să ne iubim pe noi înşine!

Colecţia The ONE cuprinde 3 game de produse:

  • Prima gamă e mov, “Frumuseţe de zi cu zi” – O gamă ce cuprinde produse destinate utilizării rapide şi precise. O, da, o gamă cu care m-aş împrieteni din prima clipă, mai ales în dimineţile în care mă grăbesc la serviciu sau atunci când sunt pe fugă.
  • A doua gamă este “Mega Impact” – O gamă plină de culori şi glam, produse de machiaj cu care sunt sigură că aş adora să mă joc şi să creez combinaţii un pic ouţ of my comfort zone. Aş fi curioasă să încerc nuanţele rujurilor şi să descopăr culori puternice şi vibrante.
  • A treia gamă, dar nu cea din urmă este “Ultra Rezistenta” – O gamă ce cuprinde produse cu rezistenţă mai îndelungată, ideale pentru o persoană ca mine, ce stă plecată şi 12,13 ore într-o zi şi nu are timp de retuşuri. Şi sunt convinsă că şi pe voi v-ar încânta astfel de produse ce sunt cu siguranţă indispensabile unei iubitoare de beauty.

oriflame-c5-the-one_006-1024x475

 

Nu cred că aş putea spune “Nu” noii colecţii The One! Şi DA, mi-ar plăcea să primesc şi eu pacheţelul cu produse pentru testare, să fiu şi eu THE ONE. Dacă eşti blogger, atunci nu rata concursul ce are ca premiu participarea la un workshop foarte interesant. Şi dacă sunteţi cititoare şi consumatoare de tot ce înseamnă frumos, vă spun cu sinceritate că The ONE sunt nişte produse ce merită încercate!

Mie mi se potriveşte mânuşă nouă colecţie. Voi ce spuneţi ,sună interesant, v-au atras atenţia produsele din colecţia The ONE?

Don’t be shy, just be The One!

O seară superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , ,

2 thoughts on “Just be THE ONE by Oriflame

  1. Corryy 23 May 2014 at 8:00 PM Reply

    Sigur o sa comand si eu ceva The one.am vazut ca multebloggerite le-au incercat si au fost multumite de produse.

    Like

    • Cossa 23 May 2014 at 9:57 PM Reply

      Sa stii ca au o calitate super ok prntru preturile lor accesibile.

      Like

Leave a Reply

