Castigatoarele concursului Softcup


Buna, dragile mele si Hristos a Inviat!

Incep prin a imi cere scuze pentru mica intarziere, dar m-a luat valul zilelor libere si calde si am lenevit putin, am ingrijit florile din curtea parintilor mei si ale bunicilor si m-am jucat cu cei 2 cateii pufosi in fiecare zi! ♥

Astazi e momentul sa anunt cele 3 fericite castigatoare ale cupei menstruale Softcup. Din pacate, inscrierile au fost foarte putine… m-as fi asteptat la mai multe persoane, tinand cont de cate vizite a primit articolul cu review-ul meu.

Persoanele inscrise sunt:

  1. Cami
  2. Oana Rusu
  3. Oana Elena
  4. Mayra

Au fost si doua persoane pe care le-am descalificat pentru ca ba au uitat sa-si treaca numele cuc are au dat Like in comentariu si sa confirme abonarea la newsletter, ba s-au inscris pe Facebook, ba s-au inscris pe numele sotilor, desi concursul era destinat femeilor. Imi pare rau, dar trebuie sa fimcorecte fata de cele care au respectat regulile.

Mi-ar fi placut sa primiti toate 4 cupa pentru ca ati avut curaj si v-ati inscris, dar trebuie sa premiez doar 3, dupa cum am stabilit regulile de la inceput. Am extras cu List Randomizer:

Prima castigatoare:

castigatoare softcup 1

 

 

 

 

 

 

A doua castigatoare:

 

 

 

 

 

 

castigatoare softcup 2

 

 

 

 

 

 

A treia castigatoare:

castigatoare softcup 3

 

 

 

 

 

 

Asadar, Oana Elena, Cami si Oana Rasu va spun  “Felicitari!”. Voi sunteti cele 3 castigatoare ale cupei menstruale Softcup. O sa va las ragaz pana vineri seara sa imi lasati datele voastre ori prin email, ori cu un comentariu nepublicat aici sau pe pagina de Facebook a blogului. Premiile vor ajunge la voi prin curierat rapid. Sa va bucurati de premiu si sper sa va simtiti mai confortabil in perioada delicata.

Va pup si va multumesc celor 4 pentru inscriere. Vor mai urma si alte concursuri pe blog.

O zi superba, 

XOXO, Cossa

 

Tagged: , , , ,

Leave a Reply

