Un duo parfumat: Dove Puerly Pampering cu Ulei de Cocos si Iasomie


Hristos a Inviat!

Răsfăţul deja nu mai e un moft, e un fel de a fi a fiecărei femei, o clipă de relaxare şi un moment de respiro după o zi încărcată sau un weekend zvăpăiat. Răsfăţul trebuie să vină ca o extensie a frumuseţii noastre naturale şi ca un merit pentru că suntem femei şi ducem multe treburi în spate.

Din luna decembrie în baia mea şi-a făcut loc un gel de duş şi o nouă loţiune de corp: Dove Puerly Pampering cu ulei de cocos şi iasomie. Trebuie să recunosc că de mult nu mai folosisem vreun produs Dove, parcă şi uitasem texturile cremoase ale gelurilor de duş şi parfumul discret, dar plăcut al loţiunilor de corp şi al săpunurilor.

Gelul de dus este un gel de dus aparte! ♥ Are o textură cremoasa, catifelată, ce îmbrăca pielea parcă într-o catifea fină sau o pătură uşoara din cei mai fini fulgi. Culoarea albă şi textura fină şi cremoasa îmi lăsa impresia că e mai mult o cremă pentru duş, un produs ce atinge pielea fără a o agasa şi lasă în urma lui un miros fresh, dar plăcut de iasomie. Forţez nota dacă spun că miroase a… primăvara?

Nu, nu usucă pielea, nu simt că mă strânge după baie sau dus şi nici nu m-am transformat în vreun dalmaţian roşu iritat. Face o spumă nici multă, nici puţină, doar suficientă cât să ne simţim cu adevărat răsfăţate de o atingere fină şi hidratanta!

Preţul de vânzare e în jur de 14, 15 lei ,depinzând de magazin, promoţie sau cantitate. Poate fi găsit şi la sticlă de 250 ml şi 500 ml .Cred că la Carrefour au o promoţie pentru sticlă de 500 ml: undeva în jur de 17 lei, dar trebuie să ajung acolo pentru a confirma 100% zvonul.

Şi să îi acordăm puţină atenţie şi loţiunii de corp din gama Cocos şi Iasomie! 🙂 Deşi nu sunt mare amatoare de loţiuni de corp ( spre ruşinea mea, aşa e… ) Loţiunea de corp Dove cu ulei de cocos şi iasomie m-a cucerit!

Loţiunea de corp m-a cucerit prin textura ei uşoară, dar cremoasă. Nu lasă deloc pielea lipicioasă, nu trebuie să îmi frec pielea precum covoarele ca să fie absorbită şi nici nu miroase puternic sau sintetic. Are o culoare albă şi un parfum discret de iasomie,la fel ca gelul de duş.

Mi-a plăcut foarte mult şi că m-a ajutat cu zona coatelor! Nu ştiu de ce, dar în orice anotimp coatele mele sunt uscate şi tinde să mă mănânce acea zonă. Aplic în fiecare seară Loţiunea de Corp Puerly Pampering, masez uşor şi a doua zi coatele mele sunt fine şi pielea mai hidratata.

Preţul de vânzare este tot în jur de 15 lei. Din păcate nu vă pot confirma cu exactitate acest lucru, dar sper să ajung cât mai curând într-un hypermarket şi să vă comunic preţurile de la raft.

Voi că părere aveţi despre gelurile de dus Dove, vă plac? Care e metoda voastră prefereta de ralaxare, cum vă răsfăţaţi?

O zi superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

 

Tagged: , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Un duo parfumat: Dove Puerly Pampering cu Ulei de Cocos si Iasomie

  1. Corryy 24 April 2014 at 7:34 AM Reply

    Eu sunt moarta dupa Dove! Foloseam unsampon bun de la ei prin liceu,acum nu l-am mai gasit in magazine. Gelurile de dus sunt bune rau! Sunt ca o crema cu care te dai cand vrei sa te simti bine.

    Like

    • Cossa 24 April 2014 at 7:36 AM Reply

      Ma bucur ca si tie iti plac! 🙂

      Like

  2. Adina 21 April 2014 at 6:54 PM Reply

    imi place tot ce inseamna Dove. Si eu am avut o pauza destul de lunga in folosirea lor, insa am revenit in forta si le iubesc.

    Like

Leave a Reply

