O mica oprire in DM

Bună seara, doamnelor!

Ce poate face o iubitoare de beauty pe o vreme aşa oribilă cum a fost astăzi!? Bineînţeles, mai cumpăra 2,3 produse cosmetice. Nu pentru că ar avea foarte mare nevoie, dar e greu să spui tare şi răspicat “NU!” unor reduceri tentante.

Astăzi am plecat hotărâtă la tuns, deşi vremea parcă mă ţintuia în pat, şi m-am tuns. M-a tuns doamna de acolo foarte frumos ce-i drept, dar m-a durut un pic sufletul când am văzut la cât trebuie să renunţ din lungime pentru a scăpa de vârfurile deteriorate 😦 …. Şi, pentru a mă determina să nu mă mai gândesc la părul lăsat în coafor ( apropo, dacă vreţi să povestesc despre experienţa de la Salon Perla să îmi spuneţi ) am decis să dau o fugă până la Dm pentru că tot îmi era oarecum în drum.

 

M-am plimbat circa 10 minute printre rafturile magazinului pentru a vedea ce îmi face cu ochiul. Deşi eram pregătita să las în jur de 100 lei la casă, parcă nimic nu mă striga… Până la urmă am pus mâna pe noul şampon Syoss Keratin Hair Perfection şi pe o mini acetona Ebelin, chipurile fără acetona.

dm shopping syoss ebelin

Am luat şamponul cu 12 lei. Iniţial voiam Oleo Intense ( review aici ), dar am văzut că au lista de ingrediente aproape la fel şi am zis să îl încerc şi dacă nu îmi place găsesc unde să îl mărit. Cu mini acetona m-am ales pentru că îmi era lene şi frig să mai intru şi în Lidl, deşi e la 5 minute de Dm, dar deteste cozile de acolo…. şi a costat o nimica toată, doar 2 lei.

Dacă aveţi drum prin DM să ştiţi că am văzut ceva oferte interesante:

  • Rimmel Apocalips – 15 lei;
  • Mascara Maybelline – 21 lei;
  • şampoanele Syoss – 12 lei;
  • Loţiunea Micelara Nivea – 13 lei;
  • Fondul de ten L’Oreal Infallible – 45 lei;
  • Şi alte câteva oferte la vopsea de păr, în special Palette şi Natura.

O ofertă mai detaliată cu produsele din Dm în această perioadă puteţi găsi şi dând click aici.

Voi ce aţi făcut astăzi, cum aţi învins vremea mohorâtă şi frigul de afară?

Vă doresc o seară călduroasă,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , ,

5 thoughts on “O mica oprire in DM

  1. roxy 12 August 2015 at 9:43 PM Reply

    Dar parul este matasos cu acest sampon???

    Like

  2. ioanaiuliana 17 April 2014 at 5:13 PM Reply

    Nu trebuie sa fii suparata de problema cu taierea parului, trebuie sa fie sanatos si sa arate bine, nu? Si in plus o sa creasca inapoi repede, sunt convinsa. Si eu m-am tuns sapt asta si a trebuit sa scap de vreo 4degete in lungime tot din cauza varfurilor despicate, dar asta e… arata mai bine acum… Astept si eu pareri despre coafor 🙂 Si sa-mi spui cum este samponul, sunt in cautare de ceva nou si nu ma pot decide de loc.

    Like

    • Cossa 19 April 2014 at 1:08 PM Reply

      Asta am zis si eu,creste repede la loc!
      Samponul e ok,cam aceleasi ingrediente ca Oleo Intense.ideea eca nu ma mananca scalpul si nu mi-a incalcit parul. vedem cum se comporta dupa mai multe spalari

      Like

  3. Maya Secret (@Maya_Secret) 16 April 2014 at 7:58 PM Reply

    Ultima oara cand am folosit un sampon Syoss nu am fost prea incantata. Astept pareri despre coafor. 🙂

    Like

    • Cossa 16 April 2014 at 8:02 PM Reply

      Eu nu m-am inteles deloc cu cel pt. volum, dar Oleo Intense ramane iubirea mea! ❤
      O sa scriu si despre taierea parului,numai sa imi mai treaca putin supararea.

      Like

Leave a Reply

