Rainy Saturday: Fie ploaie, fie vant… tot cu cosmetice in gand!


şi în portfard, aş continua ca o iubitoare de beauty ce sunt!

E sâmbătă, e dimineaţă. Miroase a cafea proaspăt făcută la ibric, mai mult decât sigur făcută de soţul meu, căci elfi încă nu avem să ne ajute prin casă, dar nu i-aş refuza. Mă uit pe geam, mă uit pe stradă…. mă uit pe cer…. unde e soarele, nici azi nu apare!? Trebuie să înving vremea asta mohorâtă, să ies din starea asta de leneveala ce m-a cuprins de când am deschis ochii.

Cu ce îmi încep ziua înafară de cană de cafea? Cu un machiaj ,bine înţeles! Îmi place să mă machiez, să mă joc cu texturile fondurilor de ten şi cu nuanţele de farduri de obraz ce le am în trusa cu machiaje.

Am folosit fondul de ten Better Skin de la Maybelline. L-am ales  pentru că îmi oferă un finish natural,având o acoperire mică spre medie şi nu oxidează. E foarte important pentru mine, care am o nuanţă deschisă a pielii, să nu mi se transforme fondul de ten într-o mască portocalie după aplicare!

rainy saturday make up

Sinceră să fiu, îmi cam lene într-o zi de sâmbătă să mă dau cu fard de ochi…. Îmi place cum se vede, dar parcă moleşeala asta nu mă lasă nici pensula să o ţin în mâna 😦 Cred că o să optez pentru puţină mascara, dar am nevoie de ceva rezistent, căci vom pleca la ţară şi sigur se anunţă stat în curte în ploaie său râs până la lacrimi. Aşadar, aleg Excess Volume extreme Mascara de la Max Factor. E un rimel negru, conferă volum genelor mele scurte şi cam rare şi e super rezistent, eu scăpând de el complet doar cu demachiant bifazic sau ulei de sâmburi de struguri.

Deşi lenea e mare, nu e suficient de mare cât să mă ţină departe de o cremă de mâini! ♥ Am făcut pe gospodina săptămâna trecută şi am făcut curăţenia de primăvară, dar mâinile mele au cam avut de suferit… Pielea e un pic aspră şi parcă şi cuticulele s-au cam deshidratat. No problem! O să apelez la crema de mani cu Ciocolată şi Portocale de la Yves Rocher. Nu are rost să vă dau prea multe detalii, i-am făcut review aici. Dar e parfumată şi mă ajută să îmi menţin pielea mâinilor în parametri normali.

Şi cam aici se opreşte lista mea de 3 produse alese special pentru ziua ploioasă de sâmbătă. Voi pentru ce aţi optat în weekend? Ce v-a făcut cu ochiul din trusa de farduri şi dulăpiorul cu cosmetice pe o vreme aşa capricioasă?

Vă doresc o zi minunată,

XOXO, Cossa

PS: Nu uitati de concursul de aici!

Pentru a fi la curent cu noutatile ma puteti urmari si pe Facebook – Bloglovin – Twitter– Instagram.

Tagged: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

