Concurs: Incearca si tu Softcup


Dragile mele,

Luna aceasta se împlinesc 3 ani de când am deschis blogul şi de când scriu cu drag şi împărtăşesc opinii despre cosmetice cu voi pe Cossa’s Cosmetics. Pentru a celebra aniversarea, vin cu o surpriză alături de cei de la Softcup!

Astăzi dăm startul unui concurs, concurs destinat exclusiv doamnelor!, cu 3 premii interesante, zic eu: 3 cupe menstruale Softcup pentru 3 doamne norocoase.

lansare softcup

Regulile sunt simple şi vă rog să le respectaţi pentru a vă putea valida înscrierea:

  • Să daţi Like paginii de Facebook a celor de la Softcup România;
  • Să daţi Like paginii blogului Cossa’s Cosmetics;
  • Să mă urmăriţi prin email ( căsuţa din dreapta sus, unde va introduceti adresa de email şi primiţi noutăţile);
  • Să lăsaţi un comentariu de forma:

Nume FB: numele cu care ati dat Like

Abonare prin email cu adresa exemplu: ionescug@….. ( aici nu e nevoie sa puneti toata adresa, ci numele cu care incepe, adica fara @yahoo. com, etc. )

Dacă doriţi să daţi share pe Facebook acestui concurs sunteţi foarte drăguţe, însă nu e o regulă obligatorie.

Părerea mea despre cupa menstruală Softcup o puteţi citi aici.

Concursul începe astăzi, 08 aprilie 2014, şi se va încheia peste 10 zile, adică pe 18 aprilie 2014, ora 22. Premiul va fi trimis către voi prin curierat şi va ajunge după Paste la voi .

Extragerea câştigătoarelor o voi face prin List Randomizer şi voi încerca să public a 2a zi, adică pe 19 aprilie numele lor.

Vă rog să fiţi corecte şi să nu vă înscrieţi de pe mai multe conturi. Platforma WordPress detectează înscrieri multiple de pe acelaşi IP şi nu aş vrea să vă descalific din cauza asta!

Vă urez mult succes şi să aveţi o zi superbă, la fel ca voi! 🙂

Pentru a fi la curent cu noutatile ma puteti urmari si pe FacebookBloglovinTwitter Instagram.

 

Tagged: , , , , , , , ,

7 thoughts on “Concurs: Incearca si tu Softcup

  1. […] PS: Nu uitati de concursul de aici! […]

    Like

  2. Mayra 11 April 2014 at 12:04 PM Reply

    Nume FB: Ariesan Mayra
    Abonare prin email cu adresa : anahi_annie_mayra

    Like

  3. daniela 10 April 2014 at 5:14 PM Reply

    lilianadanielavoicu

    Like

  4. Oana Elena 9 April 2014 at 6:21 PM Reply

    FB: Oana Elena
    Mail: oanaelena0703 at yahoo dot com

    Like

  5. Oana Rusu 8 April 2014 at 11:04 AM Reply

    FB: Oana Rusu
    Email: oana_rusu93@yahoo.com

    Like

  6. cami 8 April 2014 at 9:35 AM Reply

    Prima!! chiar m-ai facut curioasa cu cupa asta 🙂
    FB : https://www.facebook.com/cami.lacatus
    Email : camy86ro

    Like

    • Cossa 8 April 2014 at 9:36 AM Reply

      Mult succes, draga mea! :* Eu zic ca o sa-ti placa daca vei fi printre norocoase.

      Like

Leave a Reply

