Shopping cu Iz de Primavara!

Hello, beautiful ladies!

Mă simt aşa bine  ♥ Parcă simt nevoia să zâmbesc mai des şi să fiu mai pozitivă! 😀 Cu toate că vremea a fost cam capricioasă, gândul că soarele mai are puţin şi vine plin de forţe noi mă face să radiez. 🙂

Pentru că în ultima perioadă am fost cumpătata şi am evitat tentaţiile cosmetice cam de orice fel, în ultimele 2.3 săptămâni am început să recuperez. Am lăsat deoparte grijile legate de buget şi mi-am mai adăugat în trusa de make-up câteva lucruşoare absolut necesare unei iubitoare de frumuseţe. 😀 Până la urmă, tot a fost ziua mea de naştere şi trebuia să îmi fac şi eu măcar un cadou, nu?

Într-o fugă rapidă prin Lidl am trecut şi pe la raionul de cosmetice şi am pus în coş Şamponul şi Balsamul pentru Păr Uscat marca Cien. Sunt cele două produse cu ambalajul roz. Şamponul e al doilea pe care îl iau, iar balsamul m-a impresionat foarte mult şi în mod plăcut încă de la prima utilizare! 🙂 Fiecare produs a fost 6,5 lei, în total am plătit 13 lei.

Tot pentru îngrijirea părului am luat şi o mască nouă, schimbând-o pe celebra Kallos Latte ( review aici ). Am luat o mască din Auchan. Preţul e fost în jur de 15 lei şi are 500 ml, o cantitate ce o să îmi ajungă ceva timp. Am apucat să o folosesc o dată şi mi-a plăcut!

Tot din Auchan am luat şi un baton corector de la Miss Sporty. A fost 8 lei şi am luat nuanţa 01 – cea mai deschisă. Nu e cel mai cel, dar ascunde destul de bine petele roşii şi coşurile.

Nici din Dm nu puteam pleca fără nimic, aşa că mi-am achiziţionat o mini loţiune cu SPF marca lor, Sun Dance, pentru corp. Observaţi că mă pregătesc pentru căldura, da?! 😀 Am luat şi fondul de ten SuperStay Better Skin de la Maybelline. Cum era să-l las acolo, singurel pe raft, când costă doar 25 lei?! Am luat nuanţa 005 Light Beige – cea mai deschisă. Nu am ratat nici oferta de la Loţiunea Micelara Garnier: doar 17 lei! ♥ Mai aveau câteva, dar lumea o caută de mama focului.

Nu puteam începe primăvara lui 2014 fără o ojă nouă,nu? Nu am luat ceva scump, dar am luat ceva! Am luat o ojă Gagrini de un roz pastelat, o combinaţie între alb şi roz prăfuit. eu aş asemăna cu combinaţia dintre frişcă şi puţină îngheţată cu aromă de căpşuni. 😀 A fost 2,5 lei şi mai urmează!

Cu ocazia unui drum scurt şi neprevăzut pe la staţia de metrou Unirii, am achiziţionat şi o nouă pensula pentru fondul de ten. E tot un Stipple ( cred că e a patra deja… ), dar e ceva mai micuţă şi mai practică. Am luat-o de la standul cu cosmetice de la Unirii 2 (vizavi de Mc) şi a costat 16 lei. S-a comportat bine după 2 spălări şi e practică, merge aplicarea brici cu ea!

Pentru că suntem în categoria Make-up vă prezint două frumuseţi de care m-am îndrăgostit iremediabil! ♥ Este vorba despre două rujuri Rouge Infusion marca Sephora în nuanţele 10 Red Essence şi 11 Ruby Extract. OMG! Sunt un fel de Lip Stain, dar mai hidratante şi pigmentate! ♥ La noi încă nu le-am văzut, dar mi le-am făcut cadou în avans de ziua mea prin cineva care mi le-a adus din străinătate. Am dat 60 lei pe fiecare, dar merita fiecare bănuţ! ♥ ♥ ♥

sephora rouge infusion

ŞI cam aici închei lista cu noutăţi. Mi-aş fi dorit să nu se termine, dar las şi pentru data viitoare ceva de cumpărat.

Voi ce produse aţi mai cumpărat în ultima perioadă? Aţi auzit de noile Rouge Infusion de la Sephora, v-ar tenta?

O zi superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

