Pantofi de Primavara? Deichmann vine cu propuneri pentru noi :)


În Bucureşti şi în zonele alăturate domneşte de o săptămână o vreme superbă de 23,24 grade Celsius! ♥ Sper că şi în zonele în care locuiţi şi voi e la fel de frumos că aici şi vă bucuraţi de razele calde ale soarelui de primăvară şi mireasma zambilelor şi narciselor înflorite! 🙂

Trecând la 23 grade Celsius am schimbat complet garderoba, însă am ajuns în faţa unei dileme: cu ce mă încalţ perioada aceasta şi cu o să mă încalţ în sezonul primăvara – vara 2014?! Ştiu, o problemă destul de gravă pentru o femeie, dar nu imposibil de rezolvat! 😀

În ajutorul iubitoarelor de pantofi şi a celor care îşi caută încălţări noi şi comode, Deichmann  cu o gamă varianta de încălţări în multe culori şi modele, dar cu inspiraţie masculină. Cred că aţi observat că e un trend ” masculinitatea” în stil – de la sacourile cu croială bărbătească până la pantofii de inspiraţie masculină, însă feminini prin finisaj.

Modele Deichmann care mi-au atras privirea sunt:

deichmann sprin summer 2014

deichmann spring summer 2014 shoes

Faceţi click pe poze pentru a le vedea mai mari.

AM găsit şi un model potrivit pentru ceea ce caut eu, acum sper să îi şi găsesc în magazinul cel mai apropiat de mine:

deichmann grey shoes 2014

Mai multe modele de încălţăminte şi informaţii despre preţuri puteţi găsi accesând site-ul Deichmann.com şi puteţi verifica disponibilitatea produselor dorite în magazinele cele mai apropiate de voi chiar direct de pe acest site.

Îmi rămâne să vă urez spor la cumpărături şi la înmulţit garderoba! 😀 Să vă bucuraţi de vremea asta superbă şi zâmbiţi mai des!

Vouă vă plac încălţările de la Deichmann, aţi cumpărat vreodată ceva de la ei? Vă place vreo pereche de încălţări din propunerile pentru 2014?

O zi superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , ,

2 thoughts on “Pantofi de Primavara? Deichmann vine cu propuneri pentru noi :)

  1. Miu Miu 24 March 2014 at 3:51 PM Reply

    Mie mereu mi s-au parut cam demodate incaltarile lor, dar de data asta chiar am vazut ceva draggut.

    Te pup

    miu-miu.ro

    Like

    • Cossa 24 March 2014 at 6:17 PM Reply

      Sa stii ca pana anul trecut nici eu nu gaseam mai nimic pe placul meu, imi pareau ca batranesti. Acum m-au surprins in mod placut cu noua colectie ,care arata mult mai bine in magazine decat in poze. De aceea am si scris despre ei, am zis ca merita sa le acord o sansa. 🙂

      Like

Leave a Reply

