Review: Vopsea pentru Par fara Amoniac En Vogue by Loncolor


Da, s-a întâmplat minunea!!! După aproape 1 an în care am fugit de vopseaua de păr că de examene, a venit şi vremea în care să îmi colorez părul şi încerc să îmi schimb nuanţa părului cu 1-2 tonuri – ceva cu reflex mai deschis, ca pentru primăvara. 🙂

Nu aş fi apelat să colorarea părului, însă îmi crescuseră atât de mult fire albe de păr în creştetul capului încât toată lumea îmi zicea zâmbind “Vai, uite, nişte fire albe!” de parcă eu nu ştiam de ele…. Am încercat să îmi mut cărarea, să tapez uşor părul, însă nu am schimbat nimic, albiturile erau şi pe stânga şi pe dreapta. 😦

loncolor en vogur moka frappe

Fiind hotărâtă să scap de firele albe fără a le prinde în coada sau a le tăia, am decis că e momentul să mă vopsesc! M-am frământat puţin pentru că nu aş fi vrut să îmi atac părul cu vopsea întrucât am vârfurile uscate, la coafor mereu mă trezesc cu nuanţe deschise şi mi se văd rădăcinile după 3 săptămâni. Vrând să îmi facă o surpriză, mama a cumpărat 4 cutii de vopsea fără amoniac de la Loncolor, gama En Vogue. Recunosc, am fost un pic sceptică pentru că nu citisem pe nicăieri despre această vopsea, dar am zis să încerc pentru că tot la foarfecă aş ajunge.

Procesul a avut loc cam acum 3 săptămâni cu mâinile mamei mele în părul meu. Am folosit 3 cutii din cele 4. Nuanţa pe care am folosit-o a fost 5 – Moka Frappe . Adică un şaten natural, cam cu o nuanţă mai deschis decât nuanţa mea naturală, un şaten mediu cu reflexe aramii..

vopsea en vogue loncolor fara amoniac

Am pus vopseaua în cap după ce a distribuit-o mama foarte bine pe rădăcini şi pe lungime şi am aşteptat 30 minute cu sufletul la gură pentru a vedea rezultatul!

După ce m-am clătit cu apă călduţă şi am aplicat balsamul din cutie, mi-am uscat repede pletele pentru a vedea ce a ieşit! Mare mi-a fost surprinderea când am văzut părul colorat uniform ,cu toate că mama nu se pricepe la vopsit păr lung. Firele albe văd că sunt acoperite complet sau nu le mai văd eu…. Ideea e că a colorat părul la fel de bine că o vopseaua pe bază de amoniac! 🙂

Cu toate că cică nu ar avea amoniac, mă aşteptam să îmi usuce părul şi să fie foarte greu de pieptănat după vopsire. Din contră! Nu am observat în aproape 4 săptămâni ca părul că mi se usuce mai rău sau să am mai multe vârfuri despicate. Sunt tot cu o uşoară tendinţa de uscare, dar nu mai rău că înainte de vopsire.

Culoarea nu curge la spălat! M-am spălat şi cu apă mai caldă şi potrivită, însă nu am văzut să curgă culoare de vreun fel .BIne, nu mă aştept să stea nuanţa intactă 3 luni ca la Palette, dar zic că se ţine foarte bine pentru o vopsea fără amoniac.

Mirosul nu e tocmai îmbietor, dar nici puternic şi ameţitor că al unei vopsele cu amoniac. Miroase a produs chimic şi cam atât.

Fiind curioasă din fire, mi-am aruncat ochii şi pe lista de ingrediente. Poate că m-aş fi aşteptat să văd amoniacul la începutul liste, dar nu e! En Vogue e pe bază de peroxid de hidrogen ,adică celebra APĂ OXIGENATĂ, pe care multă lume o folosea în formă brută pentru a-şi deschide nuanţa părului. Având un pH de 6,2 apă oxigenată e considerata un acid slab, aşa că ar trebui să usuce foarte puţin părul.

Loncolor en vogue moka frappe ingredients

Preţul a fost mai mult decât OK! Mama a cumpărat cele 4 cutii la o ofertă în Cora: 1+1 gratis la doar 15 lei setul. 3 cutii de En Vogue au mers pe părul meu, una urmează să o încerce ea pe par mai scurt.

În cutie găsim un tub de cremă colorantă, 2 plicuri de oxidant 6%, instrucţiuni de utilizare, o pereche de mănuşi de unică folosinţă destinate vopsitului şi un plic de balsam pentru fixarea culorii, pe care am uitat să îl pozez, dar vă spun că miroase bine, dar e insuficient pentru aplicarea lui pe un păr lung ca al meu.

review loncolor en vogue moka frappe hair

A 2a poza e facuta dupa 3 zile de la vopsire, restul dupa 3 saptamani.
Dati click pe imagine pentru Zoom.

Eu aş alege din nou vopseaua En Vogue de la Loncolor, mi-a lăsat o impresie destul de bună şi are şi raportul calitate – preţul e foarte în regulă! 🙂 Dacă şi voi căutaţi o vopsea fără amoniac, v-aş spune să o încercaţi, nu aveţi nimic de pierdut.

Despre rutina mea de ingrijire a parului puteti citi aici.

Voi obişnuiţi să vă vopsiţi părul, ce fel de vopsea folosiţi? Aţi încercat până acum Vopseaua fără amoniac En Vogue de la Loncolor?

O zi superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

Daca v-a placut acest articol ma puteti sustine si pe Facebook, Bloglovin, Twitter sau Instagram. 🙂

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

5 thoughts on “Review: Vopsea pentru Par fara Amoniac En Vogue by Loncolor

  1. […] arata ciudat, ba articolul nu imi pare structurat cum trebuie. Dar sunt mandra de articolul despre vopseaua enVogue de la Loncolor si articolul despre […]

    Like

  2. ElenaC 29 April 2014 at 11:06 AM Reply

    Buna! Chiar ai vorbit serios cand ai spus ca Palette rezista asa mult? Eu recunosc ca imi doresc mult sa-mi deschid parul cu cateva nuante si singura care m-a ajutat pana acum a fost Garnier Color Naturals. Cu vopseaua fara amoniac pe care am mai incercat-o (Syoss) nu prea mi-a deschis parul, dar mi-a placut cum miroase.
    Loncolor n-am incercat pana acum, dar nu e timpul pierdut. :*

    Like

    • Cossa 29 April 2014 at 11:20 AM Reply

      Buna, Elena! Da , am vorbit foarte serios, eu nu mint in articolele de pe blog si nu am de gand sa o fac vreodata!
      In primul rand, vopseaua fara amoniac nu deschide parul. Apa oxigenata din compozitie e mult prea slaba pentru a putea deschide pigmentul parului, mai ales daca e vopsit.
      In al doilea rand, multe fete au scris pe blog ca Palette iese greu din par,nu numai eu, dar varianta de vopsea permanenta cu ambalajul cu mov pe el.
      Daca esti vopsita de mai multe ori si cu nuante diferite, nicio vopsea nu iti va deschide parul. Vopseaua din comert are oxidant de 3% si nu e suficient pentru a scoate pigmentul din par. Decapajul e solutia scoaterii vopselei permanente din par. Mai poti aplica masti cu uleiuri calde, dar scot foarte putina vopsea.

      Like

      • ElenaC 29 April 2014 at 12:42 PM

        Eu te-am intrebat pentru ca nu am incercat pana acum Palette si chiar suna bine daca rezista asa mult. Nici mie nu-mi place sa ma vopsesc des din acelasi motiv, ca mi se usuca foarte tare parul. Ultima data am stat cu niste radacini destul de maricele, desi nu-mi placea, adoram culoarea mai deschisa a restului de par. In caz ca voi reveni la ceva mai apropiat de culoarea mea naturala, voi tine cont de Palette. Multumesc pentru sfaturi!

        Like

      • Cossa 29 April 2014 at 12:45 PM

        Cea cu mov pe cutie este foarte rezistenta, are un pigment puternic si pentru nuantele inchise si cele de roscat, pe blond nu stiu cum e.
        Daca vrei sa scapi de vopsea decapajul ramane o optiune buna si sigura!
        Cu mare palcere, ma bucur daca te-am putut ajuta in vreun fel! :*

        Like

Leave a Reply

