Trend Alert: Bucle Diafane sau Par Perfect Drept


Bună seara, dragile mele cititoare!

Să nu credeţi cumva că eu am dispărut şi soarele a venit în locul meu. Nu! Facem un duo minunat, numai că eu stau cam prost cu timpul…. .mă adun cam greu în perioada aceasta de trecere de la frig la soare şi căldură…. Dar o să îmi revin, promit! 🙂

Pentru că soarele e pe cer şi garderoba noastră include alte haine, mult mai subţiri decât acum 2 săptămâni, cred ca primăvara e sezonul perfect pentru a “trendui” un mod nou de a ne purta părul. :)

Sunt o bloggerita cu un păr des, închis la culoare şi ondulat de la Mama Natură. Acum câţiva ani mi-l doream drept, însă, cu trecerea timpului am observat că buclele mi se potrivesc mult mai bine şi îmi scot în evidenţă buzele şi ochii. Dacă aveţi părul ondulat vă îndemn să îl purtaţi aşa! Părul buclat mă face să mă gândesc la prinţesele din poveştile spuse de mama în copilărie şi la gingăşia florilor, soţul meu zice că buclele sunt senzuale. N-aş contrazice un bărbat în această chestie!……

rowenta respectissim liss curl

Pentru cele care îşi doresc să obţină nişte bucle lejere în ton cu personalitatea lor şi pentru cele care au părul ondulat, dar nu sunt mulţumite de aspect, Rowenta vine în ajutorul nostru cu Respectissim Liss & Curl, placă 2 în 1 pentru întindere şi bucle, care foloseşte o tehnologie revoluţionară pentru protejarea părului.

Respectisssim Liss & Curl poate fi folosită şi cele care vă doriţi nişte plete perfect întinse, un păr drept şi strălucitor ca firele de mătase! Cu placa de par Respectissim Liss & Curl Ai părul întins perfect la 170°C şi nulă 230°C cum foloseşte o placă normală. Mai mult, părul tău îşi păstrează rezistenta 100%!

Răsucirile glam sau împletiturile în stil franţuzesc sunt de asemenea în vogă  în acest sezon, mai ales dacă le accesorizezi cu pene sau flori. Încearcă toate coafurile primăverii cu Respectissim Liss & Curl, de la întins la bucle, iar părul tău va rămâne sănătos şi plin de vitalitate.

rowenta respetissim liss & curl

Placa de păr 2 în 1 Respectissim Liss & Curl de la Rowenta poate fi găsită în magazine la preţul recomandat de 279 lei.

Vouă cum vă place să vă coafaţi părul, preferaţi buclele sau părul perfect întins? Sau sunteţi genul care simte nevoie de o schimbare din când în când şi apelează la ambele tipuri de coafuri?

O seară superbă,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

7 thoughts on “Trend Alert: Bucle Diafane sau Par Perfect Drept

  1. Cristiana 1 July 2016 at 1:41 PM Reply

    Salut. Banda de silicon nu te trage de par cand il intinzi/faci bucle? Sunt tentata sa o cumpar, dar nu stiu daca e ok cu banda aceea. Nu am gasit nici un review negativ pana acum. Merita cumparata?

    Like

  2. Dee's Boudoir 19 March 2014 at 10:56 AM Reply

    Interesanta placa asta!
    Eu n-am reusit niciodata sa-mi fac bucle cu placa, o folosesc doar la indreptat si asta destul de rar:P.

    Like

    • Cossa 19 March 2014 at 11:10 AM Reply

      Eu reusesc doar in partea din fata, dar cu placa ingusta. La spate mi se pare foarte greu sa reusesc singura…. Din prima nu am reusit, dar am insistat pana mi-a iesit! E cam dubioasa tehnica, dar, daca exersezi si ai rabdare, ies bucle frumoase.:)

      Like

  3. ioanaiuliana 18 March 2014 at 9:39 PM Reply

    Am incercat si bucle si perfect intins, trebuie sa specific faptul ca am parul ondulat (de la mama natura 😛 ) si cel mai mult imi place cu bucle. Si sfatuiesc pe oricine are par ondulat sa-l poarte asa, exact cum ai spus si tu 🙂 Singura schimbare pe care o mai fac uneori este sa-l ondulez si mai tare, sa fac bucle din alea multe si mici si arata extraordinar, dar timpul nu e mereu de partea mea, altefel mereu mi-as face din alea 😛

    Like

    • Cossa 18 March 2014 at 9:41 PM Reply

      Tie chiar iti sta bine cu bucle! ❤ Si eu il mai ondulez pentru ca e lung acum si a inceput sa se intinda si sa stea dezordonat.

      Like

      • ioanaiuliana 19 March 2014 at 12:51 AM

        Pai si la mine a crescut mult si parca se intinde putin, buclele sunt mai lasate oarecum, dar nu e excesiv… sta bn… Sunt mandra rau de el ❤

        Like

      • Cossa 19 March 2014 at 7:22 AM

        Asa si trebuie! 🙂

        Like

Leave a Reply

