Les Cosmetiques: Cand Frumusetea e Parte din Noi….


De-a lungul a celor aproape 3 ani de când am blog-ul sunt convinsă că aţi observat că ador produsele cosmetice, ador să încerc produse noi şi să mă îndrăgostesc de ele!

Având un ten gras vara şi mixt iarna, trebuie să am mereu grijă ce produse cosmetice folosesc pentru a nu îmi provoca apariţia coşurilor. Încerc, pe cât posibil, să folosesc produse cosmetice formulate cât mai bine şi cât mai “light”, încerc să nu mă despart de unele produse ce îmi fac bine. Nu sunt fidelă brandurilor, ci sunt fidelă categoriei de produse cosmetice din care face parte ce am încercat.

Dacă aveţi drum prin Carrefour o să puteţi observa pe rafturi o surpriză primăvăratica: cosmeticele Les Cosmetiques. Numele e simplu şi concret, chiar dacă nu aţi studiat limba franceză ( aşa ca mine … ).

cosmetice-carrefour-300x143

Les Cosmetiques se adresează cam tuturor zonelor corpului:

o gamă pentru îngrijirea tenuluiHydra Science,

o gamă pentru îngrijirea păruluiKera Science

0 gamă pentru îngrijirea corpuluiNectar Nature.

Produsele sunt multe ca număr, aveţi de unde alege ceva să vă placă! 🙂

Dacă m-aţi întreba ce aş alege pentru propria utilizare, aş alege:

les cosmetiques skin care

Pentru că vineri mai adaug un an la vârstă am nevoie de produse care să nu îmi afecteze straturile pielii. Pentru demachiere am alege Loţiunea Micelara pentru ten sensibil, care costă doar 25 lei pentru 500 ml. Nu e mult deloc,nu? Ba chiar super afacere! Am nevoie şi de puţin ajutor în zona ochilor pentru a ascunde serile în care am multe lucrări de corectat sau am de învăţat pentru examene, aşa că o să optez pentru Crema Hidratantă pentru conturul ochilor, care costă doar 25 lei. Pentru că folosesc şi exfoliant chimic şi razele timide de soare tind să îmi usuce tenul, am nevoie de ceva hidratant, mai ales pe timpul nopţii, aşa că aş alege Crema Hidratantă pentru Ten sensibil, care costă 30 lei.

les cosmetiques skin care hydra science

Fiind produse formulate pentru ten sensibil, mă gândesc că formularea e ferită de ingrediente tulburătoare şi le putem folosi cam pe orice tip de ten.

De vreun an de zile am devenit o consumatoare înrăită a produselor pentru păr. Aşa că, pentru zilele în care îmi doresc un păr moale şi descurcat, Hollywood Style, aş apela cu încredere la Balsamul şi Şamponul Ultra Repair. Chiar mi-aş dori 2 produse care să mă ajute să am părul strălucitor şi plin de vitalitate! 🙂

les cosmetiques hair care kera ultra repair

Pentru că urmează să se încălzească vremea, cred că voi trece la rochiţe şi fustiţe combinate cu sandale şi balerini. Bineînţeles, fără ciorapi sau dresuri de vreun fel! Aşa că trebuie să expun 2 picioare epilate perfect, hidratate şi frumoase, o piele elastică şi îngrijită! În ajutor sunt convinsă că mi-ar veni Gomajul de corp şi Loţiunea de Corp cu ulei de nucă, fiecare costând 18 lei ,respectiv 12 lei.

les cosmetiques body care

Cu un simplu click aici puteţi vedea întregul catalog cu produse Les Cosmetiques şi să-mi spuneţi ce vă tentează! 🙂

Produsele Les Cosmetuqies se găsesc în reţeaua de magazine Carrefour, având preţuri foarte accesibile oricărui buget de doamna specială! 🙂

Aţi zărit produsele Les Cosmetiques, v-ar tenta să le încercaţi?

O seara superbă,

XOXO, Cossa

Leave a Reply

