NOTD: I Lilac Gumdrops de la Nicole by OPI


Vreau să înving vremea urâtă, vreau să înving frigul! Vreau să vină primăvara, vreau să strălucească soarele pe cer, să înflorească pomii şi zambilele şi lalelele din curte să mă privească înflorite! 🙂

Cum vremea nu se anunţă prea prietenoasă zilele acestea, eu am decis să lupt cu ea prin unghiuţe! Mi-am făcut manichiura cu o ojă foarte drăguţă, pe care am tot purtat-o şi de Sărbători şi aţi văzut că a fost soare în toată perioada Crăciunului! 😀 Inculpata de pe unghiile mele se numeşte Lilac Gumdrop semnată Nicole by OPI.

nicole by opi I lilac gumdrops

Lilac Gumdrops este o ojă texturată într-o nuanţă superbă de lila. ♥ Textura nisipoasa vine de la particulele fine de sclipici din compoziţie, dar un sclipici discret şi lucios în acelaşi timp. Spre deosebire de oja P2 ( NOTD aici ), Lilac Gumdrops nu e chiar atât de aspră la atingere, ci pare un pic mai soft, cam ca zahărul de pe jeleurile roz, pe care le mâncam în copilărie.
Aveţi grijă cu aplicarea! Este destul de lichidă şi, dacă luaţi prea mult produs pe aplicator, tinde să se scurgă pe haine. Eu o aplic în 2,3 straturi mai subţiri cu o bază sub ea, preferabil un întăritor de unghii. Cu baza devine opacă din 2 straturi, însă îl mai aplic şi pe al treilea pentru a intensifica nuanţă de lila.

Se usucă destul de repede dacă o aplicaţi în straturi subţiri. AM observat că la un strat mai gros se usucă mai greu, dar prefer 3 straturi şi uscare rapidă decât să îmi stric manichiura înainte de a apuca să ies cu ea din casă.

nicole by opi lilac gumdrops

La capitol rezistenta mi se pare că stă demenţial de bine! Fără să exagerez, am purtat-o intactă 6 zile, în a 7a a sărit de pe degetul arătător. BIne, am folosit întăritor sub ea, dar am oje care nu rezistă mai mult de zile şi cu bază şi top coat. Deci, da, e cam cea mai rezistentă oja pe care am văzut-o până acum!

 Ojele Nicole by OPI au fost create că o variantă drugstore a celebrelor oje OPI, pe care le întâlnim în saloane. Preţul lor la noi, în România, este undeva la 35 lei. Se găsesc în magazinele Douglas, Kendra sau DM. Uneori apar la oferta gen 1+1 sau cu reducere,trebuie doar să le urmăriţi. Nuanţele sunt variate şi au o colecţie de 8 nuanţe texturate.

Vă place Lilac GUmdrops, aţi purta-o? Ce zici despre ojele texturate, va place să le purtaţi pe unghii sau nu prea?

O săptămană minunată vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “NOTD: I Lilac Gumdrops de la Nicole by OPI

  1. […] Gumdrops de la Nicole by OPI. Prea multe cuvinte nu are rost sa va spun despre ea, am prezentat NOTD aici. Sclipiciul nu e strident si e un lila […]

    Like

  2. Dee 10 March 2014 at 11:44 AM Reply

    Imi doresc si eu o oja de acest gen.
    Nuanta mi se pare perfecta pentru acest sezon.
    Sa vina primavara.! 🙂

    Like

    • Cossa 10 March 2014 at 11:49 AM Reply

      Sa vina mai repede ca prea e frig si afara 😦 si prea multa ploaie 😦
      Poate ai noroc si prinzi vreo promotie in Dm cu 1+1. p2 nu cred ca vom avea prea curand in tara.

      Like

Leave a Reply

