Preferatele Lunii Februarie, 2014


Ei, iată că revin cu articol nou pentru rubrica “Preferatele Lunii”. Am tras chiulul în ultimele luni, dar am schimbat prea puţine produse în lista de favorite ca să vi le arăt.

Luna februarie a noului a adus o mică schimbare în categoria fardurilor şi a produselor pentru îngrijire faţă de noiembrie şi decembrie a anului 2013.

Machiajele realizate în ultima perioadă au fost cât mai calde şi naturale şi am folosit 2 palete dragi mie: Nude Tude de la The Balm şi Heaven & Earth de la MUA.

Pentru zilele în care am avut nevoie de un contur negru pentru ochi am întins mâna după tusul Perfect Stay de la Astor. E un negru intens si cu un aplicator ce permtie trasarea precisa a unei dungi subtiri sau mai groase, dupa preferintele fiecareia.

Şi mascara s-a schimbat, deşi o să fac review pentru 2 în zilele următoare. Mascara preferată a fost Excess Volume de la Max Factor şi presimt că o să fie luni bune de acum încolo! E un rimel de un negru superb şi cele două pensule curbează şi dau volum ca şi cum genele ar fi aşa de la natură! ♥

Pentru machiajul tenului am revenit la un fond de ten cumpărat prin octombrie, dar cu care m-am înţeles de minune! Este vorba despre Facefinity 3in1 de la Max Factor în nuanţa 45 Warm Almond. Îmi palce pentru că nu luceşte pe ten şi nu evidenţiază zonele uscate, plus că primul strat acţionează ca un fel de primer şi acoperă porii dilataţi, iar cu al doilea strat obţin acoperirea dorită de la un fond de ten.

Pentru a îmi corecta forma feţei am folosit bronzerul Pupa, despre care am scris un pic aici. Îmi palce pentru că nu e prea închis pentru nuanţa tenului meu şi se întinde foarte frumos, fără a lăsa dungi sau a avea aspect de pata. L-am folosit şi ca blush cu puţin roz pe deasupra. Am obţinut o culoare piersicie foarte naturală! 😀

Pe partea de skin care m-am îndrăgostit iremediabil de Gelul de Curăţare Bioderma Sensibio ( review aici ). L-am folosit şi pentru a îmi curăţa tenul dimineaţa şi pentru a elimina urmele de machiaj. Gelul de dus Dove cu Ulei de cocos şi Iasomie a fost nelipsit din duşurile mele! E un gel de dus cremos şi cu un miros discret, dar plăcut. Lasă pielea fină, elastică şi face muuulta spumă! ♥ Mai multe detalii nu dau, o să îi fac review curând şi o să vă povestesc tot despre el.

Voi ce produse aţi preferat în ultima perioadă? Vă plac gelurile de dus Dove, ce sortimente?

Vă las să vă bucuraţi liniştite de primăvara ce se anunţă a veni şi pe la noi prin ţară! 🙂

O zi superbă,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Preferatele Lunii Februarie, 2014

  1. Corryy 5 March 2014 at 10:04 AM Reply

    mie imi place Dove. e ca o crema pe care o dau pe corp la baie si imi lasa pielea cu miros frumos si catifelata 🙂

    Like

  2. Miu Miu 3 March 2014 at 2:47 PM Reply

    Gelurile de dus de la Dove sunt preferatele mele.

    miu-miu.ro

    Like

Leave a Reply

