Review: Super Drama Mascara by Avon


Să începem cu o mică întrebare: voi ce credeţi, au devenit produsele de machiaj o mică obsesie pentru femeile din întreaga lume? Eu zic că da! Şi cred că tot mai multe femei caută senzualitatea într-o mascara neagră cu o pensulă perfectă pentru a curgă, răsuci şi alungi chiar şi cele mai rare şi scurte gene.

Eu am ales să vă vorbesc despre un rimel de la Avon şi anume Super Drama Mascara. îi mulţumesc Iulianei pentru că mi-a dăruit acest rimel, am început să-l îndrăgesc tot mai mult după fiecare utilizare. 🙂

Descrierea oficială a produsului:

” Mascara SuperDrama oferă volum și alungire genelor tale dintr-o singură mișcare. Ochii tăi vor arăta cu până la 20% mai mari și mai expresivi.* Formulă de un negru intens cu dublu efect. Particule fine vor oferi volum seducător genelor tale, pe când fibrele pentru alungire îți vor lungi genele pentru o privire intensă. Perie revoluționară în formă de evantai. “

Deşi nu e prima periuţa din silicon pe care o întâlnesc, aceasta m-a intrigat puţin. Perii mi s-au părut cam groşi şi rigizi pentru a face ceva cu genele mele, dar se pare că m-am înşelat. Şi tare bine îmi pare!

La început nu am fost convinsă că e un rimel tocmai potrivit pentru genele mele. Textura mi s-a părut mult prea densă ( este un rimel cam gros, ce-i drept! ) şi periuţa cam greu de manevrat. Am dus o luptă de vreo 4,5 zile până am descoperit cum trebuie aplicat, până am descoperit micul truc de aplicare în straturi subţiri 😉 .

Trebuie să am foarte mare grijă să nu adun prea mult produs pe aplicator. Dacă periuţa e încărcată, cu siguranţă aşa vor fi şi genele şi vor arăta precum picioarele gândacilor de bucătărie. Personal, prefer să aplic mai puţin prima oară şi să revin cu un strat sau două, după caz. Aşa evit să încarc genele şi să arăt precum o măturică. 🙂

Pe partea cu volumul nu ştiu ce să vă zic…. Nu m-a dat pe spate cum au făcut alte rimeluri, dar nici nu mi-a lăsat genele indiferente. Separă destul de bine şi apare un mic efect de “mărire” , dar atât cât să îl pot încadra într-un volum de purtat ziua. Pentru seara aş apela la ceva mai.. dramatic.

Ce am observat de la primele utilizări şi m-a determinat să-l folosesc în continuare a fost puterea de alungire. RImelul ăsta chiar ALUNGEŞTE genele! Genele mele, fiind micuţe, uneori am senzaţia că abia se văd, însă după 2,3 straturi de SUper Drama treaba se schimbă! Genele mele sunt atât de lungi faţă de starea naturală, încât am senzaţia că îmi ating arcada. ♥ Rar am întâlnit un rimel care să alungească atât de mult şi frumos! Dar am descoperit un mic truc pentru a obţine asta: când îl aplicaţi, încercaţi să o faceţi în zig-zag pentru a curba şi alungi în acelaşi timp.

 

Despre curbarea genelor… există loc şi de mai bine! dar, mă repet, pentru un rimel pe care îl folosesc ziua sunt mulţumită. Pentru mine curbarea perfectă este aceea data de folosirea cleştişorului, aşa că nu cred că am descoperit până acum un rimel atât de wow.

avon super drama mascara 3

Se demachiază uşor şi rapid şi nu irita ochii, nu mi-a provocat niciun fel de disconfort chiar şi după 12 ore de purtare. Am observat că dacă stratul de pe gene e un pic mai mult cade foarte puţin sub ochi, însă foarte puţin. Este o nuanţă intensă de negru şi intensifică privirea într-un mod discret. Se usucă repede pe gene şi nu pătează pleoapele.

Per total, sunt mulţumită de acest rimel. Îşi face treaba liniştit, dar la un machiaj de zi. Ambalajul sau este chiar drăguţ şi sunt sigură că multe dintre voi îl veţi îndrăgi pentru nuanţa movulie. 🙂 Preţul lui standard este de 29 lei pt 7 ml, dar mai apare şi la oferte la 14, 15 lei. Pe site şi în cataloage îl găsiţi în două nuanţe: Black ( cum e al meu ) şi Brown/Black într-o nuanţă de maro închis. Daca nu as fi avut inca alte 3 rimeluri ce trebuie consumate, l-as fi comandat. Momentan astept sa mai golsesc de prin spatiile pentru mascara din trusa de machiaj.

Voi aţi încercat Super Drama Mascara, cum vi s-a părut? Ce alte rimeluri de la Avon aţi mai încercat şi care vi s-au părut bune?

O zi superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

4 thoughts on “Review: Super Drama Mascara by Avon

  1. ElenaC 3 February 2014 at 10:13 PM Reply

    Hmmm..eu nu sunt prea incantata de rimelul asta. Poate ca alungeste ceva-ceva, dar nu prea le da volum. Imi dau cu multe-multe straturi ca sa fiu cat de cat multumita. Poate depinde si de gene…

    Like

    • Cossa 4 February 2014 at 11:03 AM Reply

      Pe partea volum nici pe mine nu m-a dat pe spate. Poate pe gene mai dese s-ar vedea altfel.

      Like

  2. deesboudoir 3 February 2014 at 9:00 PM Reply

    Interesant! Eu nu-s deloc pretentioasa cand vine vorba de rimeluri…pentru mine toate-s bune. O sa-l incerc si pe asta:D. Suna bine!

    Like

    • Cossa 4 February 2014 at 11:04 AM Reply

      Daca il incerci sa dai de veste cum ti se pare!
      Dar, mai mult mi-a placut Super Full de la Avon. Nu stiu daca mai apare prin cataloage, dar facea genele foarte dese si negre.

      Like

Leave a Reply

