Shopping la Reduceri de Ianuarie


Cum deja perioada oficială a reducerilor a fost deschisă pe 15 ianuarie, am decis şi eu cam acum 2 săptămâni că este cazul să merg la măcar o mică tura de shopping pentru a mai adăuga 2,3 lucruşoare utile absolut necesare.

images (9)Am fost şi prin AFI, însă nu m-a atras mare lucru. la C&A găsisem nişte pulovere şi cardigane drăguţe, dar semănau cam cu ce aveam deja în garderobă. Îmi place să am şifonierul plin, dar nu îmi place să am lucruri asemănătoare, m-aş simţi…. monotonă ( ca să folosesc şi puţină matematică 😀 ). La Bershka nu am găsit nimic să mi se potrivească, iar la New Yorker nu aveau mărimea mea la jeanşi. Aşa că am plecat doar cu un gel de dus luat din DM pentru mama.

Acum 2 săptămâni, miercuri mai exact, m-a sunat mama să mă anunţe că la Mini Prix au reduceri de la 60%. Bineînţeles, nu am putut să o refuz şi am stabilit cu ea să mergem, mai ales că îmi doream o pereche de ghetuţe fără toc mai subţiri ca să le pot purta primăvara fără a muri de cald în ele. Zis şi făcut!

Am fost cu mama în MiniPrix, am răscolit rafturile vreo 2 ore în căutarea unor ghete, bineînţeles nu am găsit mărimea mea nimic să îmi placă :(. Aşa că m-am orientat spre cizme. am căutat până am simţit că îmi cedează mâinile nişte cizme negre, din piele naturală cu talpa joasă. Nici de data aceasta nu am avut noroc… Fiind convinsă că o să plec cu mâna goală, m-am aşezat pe un scaun să mă odihnesc. Când, de undeva dintr-un colţ, mama scoate nişte cizme din piele într-o nuanţă gri foarte drăguţe! ♥

shopping sales grey boots

Şi nu mai zic de preţ….. Preţul întreg era 180 lei. Nu cred că le-aş fi luat dacă nu erau reduse cu 60%. Aşa că preţul final a fost 72 lei. Un chilipir ,aş spune! 😀

Vineri, mai exact pe 17 ianuarie, am primit notificare în aplicaţia de pe telefon că au reduceri de 70%. Nu aş fi vrut să ratez nici această ocazie, dar nu vroiam să plec singura tocmai până la ieşirea din Bucureşti… Noroc cu Roxana că a vrut şi ea să meargă şi cumpărăturile au fost mai plăcute! 🙂

Înghesuiala mare în magazin, dar a meritat! Am cotrobăit iar după ghete, dar tot n-am găsit nimic să mă convingă să cumpăr, aşa că m-am orientat spre altceva. De acolo am plecat cu o pungă plină de hăinuţe!

Pentru mine am luat o pereche de jeanşi marca Pulz cu 12,6 lei, reduşi de la 42 lei şi o bluză maro cu buline cu 11,7 lei ,redusă de la 49! ♥

shopping sales dots-tile

Am dat o tură şi pe la stand-ul cu accesorii, mai ales că de vreo 2,3 luni îmi caut un portofel nou. Am găsit un portofel foarte drăguţ portocaliu, pe care chiar îl ochisem pe site şi, surpriză, marca River Island. A fost 6,2 lei, redus de la 24 lei. Am mai luat o brăţară cu pietricele lila cu 2,7 lei, redusă de la 9 lei şi un cleşte de păr.

shopping sales river island wallet-vert

Din păcate, nu vă pot arăta brăţara şi cleştele pentru că le-am lăsat la părinţii mei acasă şi am uitat să le pozez. 😦 Promit să vi le arăt pe Instagram când se opreşte ninsoarea şi mă pot duce liniştită pe la ei.

Am mai luat pentru soţul şi vărul meu câteva bluze din bumbac, mai toate am observat că erau din Primark, cu 5,7 lei, respectiv 8,7 lei, depinzând de fiecare model în parte.

shopping sales january

Ei, şi cam atât am cumpărat! Eu zic că am fost destul de cumpătată şi am cumpărat doar lucruri utile şi de care chiar aveam nevoie. Vă place ce am luat?

Voi aţi profitat de reducerile din această perioadă? Ce v-aţi cumpărat?

O zi minunată să aveţi,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

6 thoughts on “Shopping la Reduceri de Ianuarie

  1. Mihaela Bolea 29 January 2014 at 10:26 PM Reply

    Să te bucuri cu drag de toate! ♥

    Like

  2. Miu Miu 29 January 2014 at 8:28 PM Reply

    Ce rumusel e portofelul. love it :X

    Like

  3. Alexandra Cîrciu 29 January 2014 at 2:33 PM Reply

    Esti asa norocoasa 🙂 ai gasit numai lucruri faine si foarte ieftine 😛 eu nu am avut atata noroc ca tine si nici nu am fost la fel de cumpatata :))
    Imi place foarte mult portofelul,e foarte simpatic. 😀

    Like

    • Cossa 29 January 2014 at 3:14 PM Reply

      Multumesc, Alexandra! :*
      La jeansi gasisem multe perechi, dar evazati. Si astia imi sunt larguti, dar o sa-i modific la masina de cusut. Bluze barbatesti am avut vreo 7, o parte sunt deja la spalat si nu le-am mai prins in poza.

      Like

Leave a Reply

