NOTD:OPI – Anti Bleak is Radiant Orchid


Hmmm… observ că de când am scris articolul despre culoarea anului 2014 – Radiant Orchid, dezvolt şi o mică obsesie pentru ea. Mică, sper eu, pentru că nu aş vrea să port culoarea Orhideei Radiante din cap până-n picioare şi să arăt ca o sorcovă… Dacă mă vedeţi pe stradă şi vi se pare că am exagerat, vă rog să mă trageţi de mânecă şi să îmi spuneţi, promit să nu mă supăr. 🙂

Şi, pentru că Radiant Orchid e culoarea anului, am început să cotrobăi prin cutiile cu oje şi cele cu farduri. Lucky me, am găsit-o o ojă absolut superbă! ♥ Nu ştiu dacă la #decemberbeautybloggersmeeting2 cei de la Top Line au anticipat ce nuanţa se va purta sau fetele care au împărţit cadourile, dar în mâinile mele se pare că a ajuns Anti Bleak de la OPI.

opi anti bleak radiant orchid 2-vert

Anti Bleak este o ojă pigmentată, o combinaţie între roz, mov şi lila, o ojă semi cremoasă şi cu putere mare de uscare. Culoarea ei mă duce cu gândul la ohideele din buchetele mireselor şi zâmbetele din timpul nunţilor. 🙂 E ca şi cum culoarea şi fericirea s-au întâlnit undeva, pe o plajă însorită, şi a rezultat Radiant Orchid din această contopire!

În poze e aplicată în 2 straturi, dar cu un întăritor dedesubt folosit ca bază şi un lac protector în strat subţire pe deasupra. Am ales să folosesc bază şi top coat pentru a evita ciobirea ojei. Ce am observat la ojele OPI pe unghiile mele e că nu rezistă mai mult de 2 zile aplicate singure, ţinând cont că spăl şi vase, butez laptopul, scriu cu pixul şi markerul. Cu base şi top coat adăugate am reuşit să-i prelungesc rezistenţa până la 5 zile.

Cele 2 straturi s-au uscat foarte repede, cam în 5,6 minute. Aşadar, pentru viteza de uscare îi acord nota 10! ♥

OPI Anti Bleak cu blitz

Dacă vă hotărâţi şi cumpăraţi nuanţa Anti Bleak vă sugerez să aveţi mare grijă cu aplicatorul. Pensula destul de lată permite ojei să se scurgă de pe ea dacă e prea multă şi să depăşiţi conturul unghiei. Eu am folosit-o de 2 ori până acum şi abia a doua oară am reuşit să termin cu degetele curate. 🙂 Prima oară mi-am picat foarte bine inelarul de mâna stângă… parcă era el un boboc de orhidee 😀 .

Ojele OPI se găsesc în magazinul Top Line din zona Unirii. Preţurile diferă de la colecţie la colecţie şi în funcţie de cantitate. Din ce ţin minte, unele oje erau 49 lei, altele 51 şi tot aşa, dar cred că merită, ţinând cânt că au 15 ml şi se întăresc foarte greu.

Cum vi se pare oja mea, aţi purta Anti Bleak pe unghii? Ce ziceţi, v-a atras şi pe voi culoarea Radiant Orchid?

O zi minunată vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “NOTD:OPI – Anti Bleak is Radiant Orchid

  1. Raluca L.C. 17 January 2014 at 8:03 PM Reply

    Oja este tare frumoasa, trebuie sa recunosc, dar mie ojele OPI nu-mi rezista mai mult de 2 zile pe unghii cu tot dichisul folosit (base, top coat si alte cele).
    Pupici!

    Like

  2. Mihaela Bolea 17 January 2014 at 5:05 PM Reply

    Ce frumoasă e! ♥♥♥

    Like

Leave a Reply

