Review: Crema de Maini Cacao & Portocala by Yves Rocher


De când cu întâlnirea bloggeriţelor #decemberbeautybloggersmeeting2 mâinile mele sunt răsfăţate de o nouă cremă hidratantă şi cu un parfum mai mult decât delicios. Aş zice că îmi învăluie mâinile într-un desert gustos, delicios, absolut miraculos si pufos ♥! 😀

Printre mormanul de cadouri primite se ascundea Crema hidratantă pentru mâini din Gama Cacao şi Portocală de la Yves Rocher. De când am mirosit-o prima oară m-am îndrăgostit de ea! ♥ E ca şi cum cele mai bune bomboane pentru bard s-au întâlnit într-un mic tubuleţ şi a rezultat crema asta minunată! Când vine vorba de hidratarea mâinilor nu mă încurc PNV, caut o cremă capabilă să hidrateze cea mai uscată piele şi să protejeze şi pe gerurile năprasnice din “mica” Siberie.

Descrierea oficială:

Un veritabil moment de plăcere în mijlocul iernii, grație acestei creme pentru mâini care se absoarbe rapid în piele și hidratează în profunzime. Delicios parfumată cu note de Cacao și Portocală, aceasta conferă pielii Dvs. o senzație profundă de catifelare.
Avantaj : O plăcere gurmandă accesibilă !
Secretul formulei : ulei vegetal (colza), apă de albăstrele cu proprietăți de catifelare.

Părerea mea:

  • Despre miros nu cred că mai are rost să mai spun ceva. Vă pot povesti despre textura şi culoare. Este o cremă densă, nici prea lichidă, nici prea vâscoasă, de culoare albă, ce nu curge printre degete şi nici nu se scurge din recipient. Dozarea e rapidă şi se realizează prin deschiderea căpăcelului şi apăsarea pe tub.
  • Mi-a plăcut foarte mult faptul cu nu lasă peliculă pe mâini! Multe alte creme sunt mai “grele” şi lăsa o peliculă uşor lipicioasă la suprafaţa pielii, dar aceasta e perfectă pentru aplicat în orice moment al zilei! 🙂
  • Se absoarbe repede în piele. Nu e nevoie să insist până îmi amorţesc degetele pentru a accelera procesul de hidratare. O frecare uşoară a mâinilor una de cealaltă e suficientă pentru a îndemna crema să intre în piele.
  • Hidratează destul de bine. Cred şi din această cauză am tot folosit-o. M-am apucat de curăţenia de iarnă şi m-am ales ba cu unghii uscate, ba cuticulele deshidratate, ba pielea mă strângea ca naiba…. Am pus mâna pe prima cremă pe care am văzut-o o şi observ că m-a mulţumit! Senzaţia de hidratare s-a menţinut cam 2-3 ore în condiţiile în care am butonat laptopul, am corectat lucrări şi am spălat şi câteva farfurii.
  • Eu nu am mâinile uscate, dar nici prea hidratate. Oricum, iarna mi se cam usucă  pielea de pe mâini şi am neapărată nevoie de o cremă, iar aceasta şi-a făcut treaba. Nu ştiu cum se comportă pe mâini foarte uscate şi sensibile. Poate o încearcă vreuna dintre voi şi ne împărtăşeşte şi nouă părerile ei.
  • Îndrăznesc să spun că se consumă greuţ. Eu o folosesc zilnic, uneori de două ori pe zi, alte ori o singură dată, şi cred că am consumat cam un sfert din ea.
  • Lasă pielea foarte fină, plăcută la atingere şi parfumată! ♥

Ingrediente:

Preţul nu mi se pare deloc mare şi v-aş îndemna să profitaţi cât o mai găsiţi în oferta. Ediţia Cacao este o ediţie limitată Yves Rocher, valabilă doar în perioada Sărbătorilor. Tubul de 75 ml costă 13, 90 lei pe site şi vă mai puteţi orienta şi spre alte produse la fel de delicioase din această gamă! ♥

Să vă spun şi un mic secret?! Zilele trecute am fost prin oraş şi în metrou, după ce am trecut de la ger la căldură, începuseră să mă usture degetele de frig şi să mă ţină pielea. Am scos crema din geantă foarte repede, am pus o picătură în palmă şi am întins-o. Mireasma s-a cam întins în tot vagonul, căci vedeam lumea cum mişca nasul să simtă mirosul, iar două tipe de lângă mine şuşoteau că miroase frumos şi li s-a făcut pofta de ciocolată amăruie! 😀

Aşadar, vă recomand cu încredere aceasta cremă dacă nu aveti piele foarte uscată! Eu deja organizez în Coşul de comandă câteva produse şi o să se regăsească printre ele dacă o mai găsesc pe stoc.

Voi aţi încercat până acum cremele de mâini Yves Rocher, cum vi s-au părut? Ce crema de mâini preferaţi în perioada aceasta mai rece?

O zi minunată să aveţi,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,

6 thoughts on “Review: Crema de Maini Cacao & Portocala by Yves Rocher

  1. rucsss 24 February 2015 at 3:39 PM Reply

    Mie-mi pare rau ca nu au si lotiune de corp cu mirosul asta. De cand mi-am comandat gelul de dus am tot sperat sa apara si o lotiune/crema/lapte de corp, dar nimic..

    Like

  2. […] şi Portocale de la Yves Rocher. Nu are rost să vă dau prea multe detalii, i-am făcut review aici. Dar e parfumată şi mă ajută să îmi menţin pielea mâinilor în parametri […]

    Like

  3. Andreea A. 15 January 2014 at 10:22 PM Reply

    O iubesc!

    Like

    • Cossa 17 January 2014 at 11:30 AM Reply

      SI mie imi place super mult! 🙂

      Like

  4. Mihaela Bolea 13 January 2014 at 3:53 PM Reply

    Îmi şi imaginez mirosul ei special! ♥

    Like

    • Cossa 13 January 2014 at 4:12 PM Reply

      Miroase super bine! ❤

      Like

Leave a Reply

