Culoarea lui 2014: Radiant Orchid


Vrând să fiu la curent cu ce se anunţă că se va întâmpla în 2014 m-am apucat să caut pe Google ce se va purta, ce se va mânca, cu ce ne vom machia …..

radiant orchid color of 2014

radiant orchid color of 2014

AL doilea search a fost “color of the year 2014” şi prima rezultat ştiţi care a fost!? PANTONE. Pantone este o comunitate care se ocupă cu alegerea atentă a culorilor în trend, o autoritate cunoscută cam în întreaga lume.  Anul trecut am mai găsit ceva la ei pe site, dar nu am acordat importanţă. Revenind la subiectul nostru, Pantone a stabilit culoarea anului şi se pare că aceasta este RADIANT ORCHID.

Radiant Orchid este culoare specială din punctul meu de vedere! Chiar asta vara admiram la o domnişoară o rochie în nuanţa asta şi chiar nu ştiam cum să o definesc, deşi orhideele sunt florile mele preferate. Radiant Orchid este o culoare obţinută din puţin roz, puţin moz, un strop de fuchsia şi alte nuanţe ale lor, cum ar fi lila. Se pare că această culoare a fost aleasă pentru că simbolizează încredere, inspiră o stare de bucurie şi da tenului un aspect sănătos, radiant, ca si numele ei. Lucruri cu care sunt complet de acord! Ba chiar am avut o ojă în nuanţa asta acum câţiva ani şi am folosit-o până la ultimul strop, acum am motiv să o cumpăr din nou! 🙂

Pe partea de Beauty se pare că a fost aleasă Radiant Orchid şi pentru că se potriveşte cam pentru toate nuanţele tenului, părului şi ochilor, scoţând în evidenţă trăsăturile fine, indiferent dacă o  folosim cu subton rece sau cald.

Prin căutarea de pe Google am descoperit că şi Mirela Vescan a scris despre această culoare. Mă bucur să citesc ca şi ei îi place. Dacă daţi click aici o să vedeţi că în articolul ei explică şi cum ar trebui combinată această nuanţă superbă!

Call me crazy, dar, de când am descoperit culoarea asta şi am studiat-o puţin, parcă mă simt mai… mai Zen, mai calmă, mai girly, mai feminină. Mi-a dispărut şi durerea de cap pe care o aveam de ceva timp. Presimt că Radiant Orchid va face furori şi va fi adoptată de toate doamne şi domnişoarele. Cu măsură, sper eu. 🙂

Hmm, acum se pare că am găsit motiv să măresc colecţia de farduri şi oje, sper numai să nu golesc bugetul familiei. 😀

Cum vi se pare această nuanţă, aţi purta-o, va atrage? VI se pare mai potrivită pe haine sau şi în machiaj?

O seară superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

http://www.yves-rocher.ro/control/main/

Tagged: , , , , , , , ,

3 thoughts on “Culoarea lui 2014: Radiant Orchid

  1. […] observ că de când am scris articolul despre culoarea anului 2014 – Radiant Orchid, dezvolt şi o mică obsesie pentru ea. Mică, […]

    Like

  2. Mihaela Bolea 7 January 2014 at 7:08 PM Reply

    Am deja câteva piese în nuanţa aceasta ♥.
    Vreau să mai bifez cel puţin o ojă ♥.

    Like

    • Cossa 7 January 2014 at 7:13 PM Reply

      Neaparat o oja o sa imi si eu. O bluza deja am, dar urmeaza si alte lucruri. 😀

      Like

Leave a Reply

