Christmas Gifts: Mosu’ a fost darnic in 2013


Bună, dragile mele, şi La mulţi ani! Iată că prima postare din 2014 e gata şi e despre cadourile găsite sub brad. Recunosc, nu am fost cea mai cuminte, dar nici exemplu negativ de dat. Am avut câte puţin din fiecare în comportament, dar Moş Crăciun m-a iertat şi mi-a lăsat un morman de cadouri sub brad. ♥

christmas gifts under the tree

Soţul meu a fost de departe extra atent la ce am ochit tot anul 2013 şi a fost un Moş Crăciun extraordinar! El mi-a făcut cadou mult tanjita paleta Nude Tude de la The Balm şi blush-ul Cabana Boy tot de la aceeaşi firmă! ♥ Despre paleta pot spune că are nişte nuanţe superbe! ♥ Machiajul purtat de Revelion a fost realizate în totalitate cu nuanţele ei, iar ca blush am folosit Cabana Boy. O să urmeze un articol în care o să vi-l arăt.

De la părinţii şi bunicii mei am primit un teanc ceva mai mare de cadouri. Iniţial am crezut că nu sunt toate pentru mine când am şi o cutie şi o multitudine de haine! Când am început să cotrobăi printre ele am găsit:

  • O pereche de pantofi cu talpa joasă bej din piele naturală. Mă bucur că mama a ales nuanţa asta pentru că sunt versatili şi merg cu orice ţinută, fie jeanşi sau rochii, şi merg purtaţi cam cu orice poşetă.
  • Printre rochie şi pantofi, am găsit şi o geantă gri deschis, destul de încăpătoare. Şi mama a fost destul de atentă la ce ochisem prin magazine! Tot căutam o geantă deschisă la culoare, dar nu vroiam nude, cu mânere din lanţuri şi o mică pată de culoare. Geanta primită de mine are nişte bucăţele din piele albastre.

xmas gifts nude bag nude shoes

 

  • Am mai găsit şi o rochiţă neagră absolut superbă! E dintr-un material uşor elastic, marchează talia printr-o cusătură şi în partea de jos e uşor cambrata. Îmi place la nebunie, mai ales că maschează orice urmă de burtica! 🙂 e de la F&F. Cu ocazia asta trebuie să încep să port rochii mai des, căci am multe pe care ori nu le-am purtat, ori le-am purtat o singură dată. O să cam trebuiască să o decupez puţin în zona decolteului, dar mai aştept. Şi, ca să nu îmi îngheţe picioruşele când port rochia, Moşu’ s-a gândit să îmi pună sub brad şi o pereche de dresuri negre 200 DEN. Abia aştept să le port!!! ♥
  • Şi , ca să asortez şi albastrul de pe geanta cu ceva, Moşu’ mi-a mai lăsat şi o bluză turcoaz cu colţuri, marca Atmosphere. Începe să îmi placă tot mai mult nuanţa asta! Cred că o să încep să o port tot mai des şi în ţinute şi o să îmi fac curaj să o încorporez şi într-un machiaj. Cred că bluza o s-o îmbrac cu o pereche de pantaloni de piele, păr s-ar potrivi. Voi ce ziceţi?

Ei, şi cam atât cu cadourile, deja am fost răsfăţată prea mult. 🙂 Cele două ciocolăţi Milka pe care le vedeţi au fost pentru soţul şi vărul meu, iar cele două pulovere gri sunt tot ale soţului. Eu încerc să mă ţin departe de dulciuri, acum sper să şi reuşesc! 😀

Vă plac cadourile mele? Voi aţi fost cumintele, ce v-a lăsat Moşu sub brad?

O zi minunată vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

7 thoughts on “Christmas Gifts: Mosu’ a fost darnic in 2013

  1. Andra Serban 7 January 2014 at 4:43 AM Reply

    Ce cadouri frumoase!!! Imi plac de mor balerinii. Am si eu pe wishlist nude tude-ul si speeeer sa mi-o iau in curand:)). Sa te bucuri de toate :*

    Like

  2. Anca Gabriela Lupu 6 January 2014 at 10:31 PM Reply

    oh, darnic mosul, la mine a fost mai saracut, dar au fost lucruri daruite din suflet. De la iubit un inelus superb, de la prietene o bluzita si o pereche de cercelusi care merg perfect cu inelul de la iubit, iar de la parinti o gentuta, o pereche de cizmulite.

    Like

    • Cossa 6 January 2014 at 10:37 PM Reply

      Sa te bucuri de ele si sa iti aminteasca cu drag de persoanele care ti le-au daruit! :*

      Like

  3. deesboudoir 6 January 2014 at 10:20 PM Reply

    Wawww!! Chiar a fost darnic! Sa le folosesti cu placere! :*

    Like

  4. Mihaela Bolea 6 January 2014 at 4:36 PM Reply

    Frumoase daruri! Să te bucuri cu mult drag de toate ♥.

    Like

Leave a Reply

