Tag: Holiday Cheer


O bloggerita frumusica foc si super simpatica,Anca, mi-a trimis un TAG super dragut, chiar inainte de Craciun. Lucrul acesta m-a bucurat ,bineinteles, pentru ca asa iau si eu o pauza de la faurit sarmale si ajutat mama si bunica la treburile din gospodarie.

xmas cookies3

Prima intrebare ar fi: Vreun film favorit cu tema Craciun?

Hmmm, greu sa aleg unul singur… As alege Buddy Elf. E si amuzant, dar are si farmec. 🙂

2. Ai vreo traditie de Craciun?

Of, cred ca impachetarea sarmalelor!? … :)) Bineinteles, aranjarea bradului. Noi obisnuim sa il punem pe tarasa casei si sa il impodobim in weekend-ul de dinaintea Craciunului.

3. Dulciurile preferare de Craciun?

Desi imi plac dulciurile, nu ma dau gata cozonacii. Pur si simplu nu imi palce combinatia de aluat cu nuca, desi bunica si mama framanta de la ora 7 dimineata continuu aluatul. As prefera ceva cu ceva. De multe ori fac pandispan.

4. O aroma preferata de lumanarele?

Nu obisnuiesc sa aprind lumanari sau betisoare parfumate pentru ca pe sotul meu il doare capul de la mirosurile tari. Dar imi place la nebunie sa miroasa a vanilie si portocale! ♥

5. Manusi cu 5degete sau cele cu doua spatii?

Clar manusile clasice cu 5 degete! Nici cand eram mica nu le suportam pe cele cu doar doua 2 spatii. Parca cineva ma tinea incatusata si mereu dadeam “pierdute” manusile acelea ciudate. 😀

6. Amintirea preferata de Sarbatori?

Imi vin atat de multe patanii, incat nu stiu pe care sa o aleg pe cea preferata. Dar parca mi-a ramas intiparit u nCraciun de acum vreo 10 ani, petrecut la tara, cand strabunicii mei traiau. Tin minte ca a inceput sa ninga de pe 22 decembrie atat de mult, incat in ziua de Craciun zapada depasea 50 cm si nu am avut curent pana pe 26. AM petrecut Sarbatorile la lumina lumanarilor, dar niciodata nu m-am simtit mai bine ca sera in care ne-am adunat in jurul mesei si fiecare povestea ceva amuzant din timpul vieteii. 🙂

7. De Craciun preferi sa stai in pijama sau sa termini pregatirile?

Clar ador sa stau in pijama! Daca nu se anunta vreun drum urgent sau vreo vizita pe care nu o pot ocoli, cu siguranta nu m-as schimba.

8. Care este cantecul tau preferat din aceasta perioada?

de vreo 3 ani ascultam pe repeat Brenda Lee – Rocking Around The Christmas Tree cand impodobim bradul. O s-o declar preferata mea! Desi am ca ton de ape lde vreo 2 an iTran – Shake Up Christmas…

Le TAguiesc pe toate bloggeritele care nu au facut acest TAG si ai chef de butonat. 🙂

Voi ce cantece preferate aveti in aceasta perioada? Aveti vreo traditie pe care o respectati in fiecare an?

xmas

Spor la treaba,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Tag: Holiday Cheer

  1. Mihaela Bolea 23 December 2013 at 9:22 PM Reply

    Frumos! Să te bucuri de sărbători minunate alături de toţi cei dragi ♥.

    Like

    • Cossa 24 December 2013 at 1:26 PM Reply

      Multunmesc, Mihaela! Sarbatori Fericite si voua! :*

      Like

Leave a Reply

