Preferatele Lunii Octombrie, 2013

Bună ziua, doamnelor!

Vouă vă vine să credeţi că deja a început luna noiembrie!? Mie nu….. Parcă ieri muream de cald la 40 de grade Celsius şi savuram cu poftă îngheţată de vanilie cu fistic…. ♥ Ah, devin nostalgică şi nu e bine, să nu lăsăm vremea mohorâtă să ne molipsească! Veselia trebuie să existe şi în suflet ca să se poată citi pe chip. 🙂

Şi, pentru că a mai trecut o lună din calendar, a sosit şi vremea Preferatelor Lunii.

Nici în luna ce tocmai a trecut nu am dat iama în cosmetice sau farduri, dar au fost câteva care mi-au plăcut mai mult decât alte produse, pe care le-am folosit mai intens şi pe care am ajuns să le iubesc necondiţionat! 🙂

preferatele lunii octombrie

Primul pe care vi-l prezint e fondul de ten Maxfactor Facefinity 3 in 1. Îl ştiam de anul trecut de când am primit un tester, dar nu m-am putut convinge să-l cumpăr; Abia în luna septembrie am pus mâna pe el în Dm şi nu regret! E un fond de ten cu acoperire medie în primul strat, care luceşte după nişte ore bune şi se întinde precum crema fie cu degeţelele, fie cu pensula.

Al doilea produs care m-a cucerit este tusul negru gel de la essence. Îi mulţumesc Kristyanei, de la ea l-am achiziţionat! ♥ E cremos, se întinde uniform pe pleoapa şi e super pigmentat! Cu un singur strat se defineşte o linie superbă. 🙂

Al treilea produs este un gel de dus Balea, luat tot din Dm în aceeaşi zi în care am luat şi fondul de ten. Ce era să fac dacă mi-a picat în coş singur,singurel?! 😀 Are un miros dulceag de-ţi vine să-l mănânci! Lasă pielea parfumată şi nu o usucă. Aroma e de nectarine cu cocos, un adevărat deliciu pentru năsuc! ♥

Al patrulea produs este din categoria Hair Care şi anume Serul Tratament pentru Păr cu Ulei de Argan de la Avon. Mi l-a cumpărat mama, fiind curioasă dacă e bun şi dacă se compară cu CHI Silk Infusion. Îl am de vreo 2 luni şi pot să vă spun că lasă părul moale, se descurcă repede, nu încarcă firul de părul. În schimb, e cam lichid şi se consuma repede :(.

Pentru al cincilea şi al şaselea produs fac un colaj. Cele două sunt Balsamul şi Masca de Păr Apidermaliv. Detalii despre ele am scris aici .

Al şaptelea produs este trusa Oh So Special de la Sleek. Uitasem complet de ea! Noroc că a venit o prietenă pe la mine şi a cotrobăit prin trusa cu ustensile, altfel ar fi zăcut sărăcuţa mult şi bine pe fundul cutiei. 🙂 Îmi place să o folosesc pentru că are nuanţe mate şi sidefate şi culorile pot fi combinate astfel încât să obţin uşor un machiaj de zi, dar şi unul de seară.

Acestea fiind spuse, lista cu Preferatele Lunii octombrie se încheie. Voi ce produse aţi folosit în ultima vreme şi v-au plăcut? Aţi încercat vreunul dintre produsele alese de mine?

Vă îmbrăţişez cu drag,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

6 thoughts on “Preferatele Lunii Octombrie, 2013

  1. Selena 13 November 2013 at 12:31 AM Reply

    Buna, Cosmina! Folosesc si eu acum tratamentul de la Avon, de care sunt multumita, singurele minusuri sunt cele pe care le-ai mentionat si tu. Mai am fondul de ten, care imi place, dar nu ma supara daca ar fi avut cu o idee mai multa acoperire. Iar cu balsamul si masca de la Apidermaliv sunt la a doua folosire si e de bine.
    O sa ma uit si eu de gelul de dus, m-ai facut curioasa. La farduri am interzis momentan 😛

    Like

  2. PapadiileRuxandrei 11 November 2013 at 7:54 PM Reply

    Acest fdt ma tenteaza si pe mine. Sau poate Lasting performance aflat acum in oferta dm.

    Like

    • Cossa 12 November 2013 at 6:15 PM Reply

      Sa stii ca e bun.e mat,se fixeaza pe ten si nu luceste dupa 2,3 ore,tine destul de mult.trebuie avut grija la nuante.eu am 45 si tot e o idee inchis….

      Like

    • Selena 13 November 2013 at 12:26 AM Reply

      Am ambele fonduri de ten si daca ar fi sa mai cumpar unul dintre ele, as alege Lasting Performance. Dezavantajul este ca nu are pompita, dar mie mi s-a parut mai bun ca Facefinity.

      Like

  3. Mihaela Bolea 11 November 2013 at 3:26 PM Reply

    Fondul de ten Maxfactor Facefinity 3 în 1 mă tentează şi pe mine. Am testat anul trecut o mostră şi mi-a plăcut tare mult la acel moment, dar având vreo 3-4 în colecţie, l-am trecut cu vederea 🙂

    Like

    • Cossa 11 November 2013 at 3:28 PM Reply

      Cand mai consumi din ce ai acasa, neaparat sa-l incerci!
      Pe mine m-a cucerit imediat! Rezistenta e mare si bunicica si rezista ore buna fara sa luceasca.

      Like

Leave a Reply

