NOTD: Nude All Day :)


Bună, dragile mele!

În articolul de astăzi vreau să vă arăt o manichiură. O manichiură realizată cu o ojă “specială” după cum scria deasupra ei la chioşcul de unde am cumpărat-o. Nu ştiu dacă ştiţi acele mini oje de la metrou, Revoline. Eu am dat accidental peste ele la unul dintre chioşcurile cu oje de la staţia de metrou Unirii, ieşirea înspre Gogoaşă Înfuriată.

Pentru că au costat o “avere”, undeva la vreo 1 leu bucata, am luat si eu cateva acasa. Aveau mai multe nuanţe, cam 10, dar am ales ceva ce mi s-a părut că nu mai am în mini colecţia de acasă. Am optat pentru mov, albastru negru şi NUDE. 🙂

Astăzi vă arăt manichiura realizată cu oja Nude. Nu are nume, aşa că am denumit-o “Nude ALL Day” pentru că am purtat-o pe unghii câteva zile bune aproape intactă.

nude all day 2 revoline

Textura este uşor cremoasa şi primul strat nu acoperă foarte bine, lasă dâre. Însă, după al doilea strat oja se uniformizează pe unghii şi capătă un luciu superb ca de lac. 🙂 Aplicatorul este de lungime mică, fiind o mini oja, însă pensulica e suficient de lunguţa şi deasă cât să acopere fiecare unghie cu spor şi grijă. E destul de greu să depăşesc conturul unghiei dacă sunt atentă la ceea ce fac.

Ţinând cont că e o ojă la 1 leu nu i-aş fi acordat o notă prea mare pentru rezistenţa, dar m-a surprins într-un mod plăcut! Rezistenţa  e undeva la 3,4 zile la fel ca la ojele Orly şi Opi. Aşa că investita a meritat! 🙂

Culoarea e destul de intensă pentru un Nude. După primul strat pare uşor prăfuită, dar devine vibrantă şi naturală după al doilea strat.

nude all day revoline

Per total sunt super încântată de aceste mini oje Revoline. Sper să zilele următoare să încerc şi celelalte 3 nuanţe să vedem dacă sunt la fel ca aceasta, să vedem cum se comportă pe unghiile mele. Dacă o urmăriţi pe Mona, pe pagina ei de Facebook puteţi vedea şi câteva sclipicioase găsite de ea la staţia de metrou Aviatorilor.

Voi aţi folosit vreo mini oja Revoline, cum vi s-a părut? Ce părere aveţi despre această nuanţă de nude, aţi purta-o sau aţi încerca şi altceva?

Vă doresc o săptămână minunată,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , ,

9 thoughts on “NOTD: Nude All Day :)

  1. Clarra 23 October 2013 at 10:24 AM Reply

    Ce frumos se vede pe unghii! si eu sunt in cautarea unei oje nude, doar ca o vreau un pic mai deschisa la culoare, si sa acopere frumos unghia 🙂

    Like

    • Cossa 23 October 2013 at 10:34 AM Reply

      Multumesc mult! :*
      Mai am vreo 2 de la essence, dar din colectia cu mini oje Nude Glam care sunt o idee mai deschise, una chiar bate spre roz. Nude-ul perfect nici eu nu l-am gasit, inca mai caut o oja care chiar sa fie culoarea pielii mele 🙂

      Like

  2. Claudia`s Choice 14 October 2013 at 7:08 PM Reply

    culoarea e tare draguta, si imi place cat de mica e oja. Daca ar fi toate ale mele de acasa asa mici, poate le-as termina mai repede 😀

    Like

    • Cossa 14 October 2013 at 7:12 PM Reply

      Multumesc,claudia!
      Eu am reusit sa consum o mini orly vara aceasta si a fost un sentiment foarte dragut 🙂

      Like

  3. Papadiile Ruxandrei 14 October 2013 at 6:49 PM Reply

    Am avut si eu una piersicie, dar s-a uscat repejor. Oricum, nu aveam mari pretentii de la ea. 🙂

    Like

    • Cossa 14 October 2013 at 6:59 PM Reply

      Una piersicie as vrea si eu ❤ chiar sunt curioasa cat tin si ale mele

      Like

  4. Ira 14 October 2013 at 4:12 PM Reply

    Mi-am luat si eu mai multe, una singura imi place, un aramiu sidefat..Insa ma deranjeaza mirosul, este puternic, chimic..si nu se duce deloc :(..Mi-am luat si 2 cu sclipici de la Avitorilor si..nu se usuca, deloc! Am stat doua ore si nimic..am rezolvat-o cu un top coat si asa le voi purta pt ca sunt dragute..

    Like

    • Cossa 14 October 2013 at 4:48 PM Reply

      Si mie mi s-a parut mirosul cam dubios,uite ca asta am uitat sa scriu in articol….. cu slipici avea una singura la unirii si nu prea mi-a placut.
      Eu folosesc sclipicioasele cu un top coat pt uscare de la gabrini altfel nici la mine nu se usuca.

      Like

  5. Mihaela Bolea 14 October 2013 at 2:20 PM Reply

    Arată foarte bine, iar preţul lor este de-a dreptul comic! 😀

    Like

Leave a Reply

