Fuguta in DM Afi Palace Cotroceni

Buna ziua, buna seara dragile mele! Stiu ca e cam tarzie ora si a trecut ceva vreme de cand n-am mai postat, dar stau foarte prost cu timpul si de o saptamana am o raceala infernala sau gripa… nici eu nu stiu ce o fi :(….

Ieri am primit si o veste buna, cu toate ca m-am plimbat semi-ametita prin Afi cu febra 😦 Se pare ca joi, 10 octombrie, s-a deschis un magazin Dm in incinta mall-ului. E localizat undeva aproape de Domo din ce tin minte.

Cum spuneam,vestea buna a venit de la 2 domnisoare ce imparteau flyere la intrarea in mall. Se pare ca, datorita inaugurarii, au reduceri de pana la 50% la multe produse. Partea proasta e ca reducerile sunt doar intre 10 si 12 octombrie, asadar azi ar fi ultima zi 😦  Dar DM-ul este deschis pana la ora 22 ( sau chiar mai tarziu, nu mai tine minte sigur ) asa ca mai aveti timpsa dati o fuguta si sa vedeti ce va tenteaza.

Eu ochisem mascara la 20 lei ( Maybelline s-ar putea sa fie) si geluri de dusi la 4 lei, dar nu cele Balea. Alta marca, Orea cred ca se numeste. Era si mascara de la Miss Sporty doar 8 lei.  Se pare ca memoria imi joaca feste datorita racelii interminabile si a oboselii acumulate.

Foarte tentant mi se pare si Alix Natura – un sampon cu ulei de argan in compozitie – la doar 9,5 lei pentru o cantitate de 250 ml. Daca si restul ingredientul sunt ok, eu as zice ca merita mica investitie.

Va las o poza cu oferta din flyer:

dm afi palace cotroceni

Asadar va urez spor la cumparaturi si va doresc un weekend cat mai placut, nu lasati frigul sa va strice starea de spirit! 🙂

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , ,

6 thoughts on “Fuguta in DM Afi Palace Cotroceni

  1. Dolores Woodard 17 October 2013 at 2:47 AM Reply

    Nu stiu cat de amuzant pare asa, in scris , dar noi ne-am distrat copios( chiar daca pare ciudat) inca de la 7 jumatate.

    Like

  2. Adina 13 October 2013 at 1:14 PM Reply

    data viitoare de acum!

    Like

  3. Claudia`s Choice 12 October 2013 at 11:14 PM Reply

    cum sa va explic… in momentul de fata va invidiez pe toate care stati in Bucuresti. 🙂

    Like

    • Cossa 14 October 2013 at 10:42 AM Reply

      Dar noi venim la pachet cu plouarea 😦

      Like

  4. Andreea Georgiana 12 October 2013 at 7:25 PM Reply

    of, cam tarziu am aflat:-<, poate ajung la timp:D

    Like

    • Cossa 12 October 2013 at 10:06 PM Reply

      As fi vrut sa postez de aseara, dar conexiunea la internet a fost la pamanat 😦

      Like

Leave a Reply

