Preferatele Lunii Septembrie


Iată că am mai bifat o lună din calendar…. Nu-mi vine să cred că septembrie s-a dus şi a lăsat octombrie să vină cu un frig infernal peste noi. Zilele astea m-am simţit că în luna decembrie, dar fără căldură. 😦 Sper măcar să nu plouă că altfel o să ieşim cu barca pentru pescuit pe străzi.

Şi pentru că s-a mai încheiat o lună, a venit momentul unui nou articol cu Preferatele Lunii. Nu am folosit exagerat de multe produse, mai ales că am fost cât mai pe fugă sau pur şi simplu am avut zile în care n-am ieşit din casă.

Primul produs de care m-am îndrăgostit luna trecută este fardul On and On Bronze de Maybellline, gama Color Tatoo. E un fard maro deschis, sidefat, cu o durată de viaţă ridicată faţă de fardurile pulbere sau compacte. Îmi place pentru că e super uşor de întins pe pleoape şi rezistă întreaga zi, lăsând un machiaj natural şi îngrijit în urma lui;

Al doilea produs este un superb ruj de la Avon, nuanţa Red Reveal. Îi mulţumesc Iulianei pentru nuanţa aleasă, m-a nimerit la fix cu acest roşu rubiniu superb! ♥ Nu sta cel mai bine la capitolul rezistenta, dar este foarte cremos şi super pigmentat, nu usucă buzele şi aplicarea e foarte rapidă;

Tot în luna septembrie mi-am dat seama că iubesc la nebunie acetona Cien! ♥ Dacă mult timp am fost fană ebelin ( review aici ), de acum mă declar fană convinsă Cien! Nu usucă unghiile şi cuticulele, şterge bine şi oja şi sclipiciul şi cantitatea e mai mult decât suficientă pentru 3,4 luni de ştergere intensă;

Un alt produs care m-a convins că îşi merită un loc de onoare cât mai în faţă este blush-ul piersiciu de la MUA , shade 4. Este destul de pigmentat, se aşează foarte bine pe ten şi, deşi e portocaliu, nu arăt ca un clovn după ce îl aplic. La o jumătate de lira, cât am dat pe el în iarna, e mai mult decât bun 🙂 ;

După ce pe timpul verii am aplicat fondul de ten Toleriane Teint Spumă cu degetele ( review aici ), pe vremea asta oribilă am trecut la fondurile de ten cremoase şi ador să aplic fondul de ten cu pensula de stippling. Luna trecută am folosit foarte des pensula de la Elemental;

Am avut ocazia să redescopăr în trusa de make-up şi un rimel de la Oriflame pe care l-am folosit multe luni şi am consumat 2,3 tuburi. Este vorba despre Mascara Maxi Lash, acel rimel cu aplicatorul sub formă de piaptăn, o parte cu dinţii scurţi şi deşi pentru volum şi o parte cu dinţii mai mari şi mai rari pentru arcuire. Nu incarca genele, nu curge si e chiar negru-negru! ♥

ŞI cam atât cu produsele mele iubite pe lună septembrie , Voi ce produse aţi mai folosit în ultima perioadă?  Dacă vreţi să revin cu vreun review sau swatch pentru produsele menţionate mai sus, vă rog să îmi lăsaţi comentariu şi o să fie prioritar articolul respectiv.

O zi călduroasă vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

9 thoughts on “Preferatele Lunii Septembrie

  1. Andreea A 10 October 2013 at 6:41 PM Reply

    Ce frumos e rujul!!!!

    Like

    • Cossa 11 October 2013 at 8:53 AM Reply

      Multumesc! :* m-am indragostit instantaneu de el ❤

      Like

  2. deesboudoir 9 October 2013 at 1:10 PM Reply

    Fardul Maybelline e suuper tare! Sa-l folosesti cu placere in continuare! Si rujurile Avon sunt foarte misto, am cateva si nu m-au dezamagit niciodata! Te pup!

    Like

    • Cossa 9 October 2013 at 1:11 PM Reply

      Multumesc, Andreea! :*
      Dina gama Color Tatoo cam toate imi plac plus cele care nu au aparut in Romania ❤

      Like

  3. PapadiileRuxandrei 9 October 2013 at 12:58 AM Reply

    Si mie imi plac mult on and on bronze si blushul mua.

    Like

  4. Claudia`s Choice 8 October 2013 at 9:38 PM Reply

    Si eu visez la on and on bronze 😀

    Like

    • Cossa 8 October 2013 at 11:24 PM Reply

      Sa stii ca e o nuanta versatila si naturala,merita investitia mini 🙂

      Like

  5. Mihaela Bolea 8 October 2013 at 8:14 PM Reply

    Şi eu tânjesc la fardurile din gama Color Tatoo 🙂

    Like

    • Cossa 8 October 2013 at 11:24 PM Reply

      Si eu le-as vrea pe toate ❤

      Like

Leave a Reply

