Top 5 oje preferate pentru toamna aceasta


Inevitabil a venit şi toamna…. Şi dacă e sezon nou se schimbă totul în jurul nostru, de la peisaje până la personaje. 🙂

Şi dacă e toamna înseamnă că şi unghiuţele mele vor primi alte “hăinuţe” faţă de vară. O să las deoparte ojele roz neon şi verde mentă şi o să merg spre nuanţele specifice toamnei: maro, bej, burgundy, violet.

autumn nail polish

Prima ojă care mi-a sărit în ochi când a venit vorba de toamnă este Smoky Mat de la Peggy Sage. ( NOTD aici ). Am ales-o pentru că e într-o nuanţă plăcută de cenuşiu şi e şi mată,cam ca cerul în zilele urâte de toamnă. La fel de bine se poate purta şi iarna, dar eu preferat să revin la ea pentru că îmi place mult şi toată vara am neglijat-o.

A doua ojă este într-o nuanţă superbă de roşu rubiniu! ♥ Este vorba despre Red Reveal de la Avon. Am ales-o pentru că ojele roşii vor fi în tendinţe în orice sezon şi purtabile la 95% din ţinute. Red Reveal este un roşu potrivit şi vara, dar şi toamna prin nuanţa rubinie ce mă duce cu gândul la primele frunze căzute. Jules, mulţumesc pentru aceasta ojă, e superbă! :*

A treia ojă la care m-am gândit pentru acest sezon este de la Gabrini, numărul 341. Este un maro ciocolatiu, un fel de “cafea cu lapte”. Am luat-o în ideea că e ceva mai deschisă pe unghii şi o pot pune în categoria “Nude”, dar nuanţa e destul de puternică în 2 straturi şi o încadrez în culorile tomnatice lejer.

A patra ojă este mult iubita Confidenţial de la P2! ♥ M-am tot gândit dacă merge purtată sau nu în sezonul acesta, dar e prea frumoasă ca să o abandonez! ♥ Sclipiciul îndrăzneţ şi culoarea albastru – violet o fac o candidată excepţională şi pentru sezonul tomnatic. Cred că trebuie să o aplic mai cu zgârcenie ca să nu se consume prea repede. NOTD puteţi vedea aici.

A cincea ojă, dar nu cea din urmă, este o mini oja Orly. Pe ea nu scrie ce nunta ar fi, dar am găsit eu pe Google după căutări de câteva săptămâni că s-ar numi Black Out, însă nu sunt sigură, căci în swatchuri nu pare să aibă sclipici. 😦 Dacă ştiţi ce nuanţa este vă rog să-mi spuneţi şi mie. 😀 Am ales-o pentru că e sclipicioasa, dar cu un sclipici discret şi pentru că e într-o nuanţă închisă, negru pur chiar şi se asortează cu orice ţinută şi decor. 🙂

Mi-ar fi plăcut foarte mult să încadrez în acest top şi o ojă OPI care mi-a furat privirea din prima clipă! ♥ Este vorba despre Vant to bite my neck? şi o să ajungă la mine spre sfârşitul săptămânii sau săptămâna viitoare, sper. O să o arăt într-un NOTD, mi se pare o culoare superbă pentru toamna şi iarna. În swatch-uri arată cam aşa: ( sper că înţelegeţi de ce m-a cucerit )

OPI vant to bite my necksursa: A Beauty Tale

Vă plac ojele alese de mine, le-aţi purta? Voi ce nuanţe de oja preferaţi pe unghii toamna? Aveţi oje preferate pentru acest sezon sau încă nu aţi găsit o culoare care să vă reprezinte în această toamnă?

O zi minunată vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

13 thoughts on “Top 5 oje preferate pentru toamna aceasta

  1. […] ojă achiziţionată a fost Vant to Bite My Neck? de la OPI. Ştiţi că tot spuneam aici că mi-o doresc foarte mult?! Ei, Beauty În The Bottle a redus preţul ei cu 5 lei şi am zis că […]

    Like

  2. Andreea A 26 September 2013 at 6:27 PM Reply

    Multumesc pentru mentiune. Mie-mi place mult nuanta ojei de la Avon. Bine, eu am o mare slabiciune pentru ojele rosii 🙂
    Pups

    Like

    • Cossa 26 September 2013 at 7:50 PM Reply

      :* Fix cand am comandat-o ai postat pe blog si m-am indragostit de ea! ❤

      Like

  3. Miu Miu 24 September 2013 at 10:57 PM Reply

    Oja Andreei m-a cucerit si pe mine. e superba :X

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    Like

    • Cossa 24 September 2013 at 11:12 PM Reply

      Daaaaa,e o nuanta cu adevarat superba! ❤

      Like

  4. MissRux 24 September 2013 at 5:57 PM Reply

    Mi-ar fi placut sa vad si niste swatch-uri ca sa imi pot da seama mai bine , dar din ce vad in sticlute cel mai mult imi plac ultimele doua 😀 :* Toamna in general ma indrept catre nuante de rosu si nuante inchise de mov si albastru 😀

    Like

    • Cossa 24 September 2013 at 6:05 PM Reply

      Am facut notd pentru 2 dintre ele,celorlalte 3 o sa le dedic postari speciale si am zis sa fie surpriza cum se vad pe unghii. Toamna si eu prefer nuantele mai inchise,par mai potrivite decorului.

      Like

  5. Josephine 24 September 2013 at 4:58 PM Reply

    Daa, si eu o ador pe cea de la P2. e foarte potrivita pentru toamna!

    Like

    • Cossa 24 September 2013 at 5:05 PM Reply

      Da, e superba! ❤

      Like

  6. Mihaela Bolea 24 September 2013 at 4:07 PM Reply

    Toate îmi plac, iar privirea mi-a rămas pe acel roz frumos 🙂
    Şi mie îmi place să diversific ojele pe care le port, iar dacă acum port un bleumarin, iar pe inelar un albastru ciel, mâine pot să aleg şi un roşu sau un roz închis 🙂

    Like

    • Cossa 24 September 2013 at 4:10 PM Reply

      Ma bucur ca si tie iti plac! A fost cam greu sa aleg doar 5, dar am ales cu inima pana la urma 😀

      Like

  7. Claudia`s Choice 24 September 2013 at 2:48 PM Reply

    Foarte frumoasa cea de la Gabrini si cea de la P2

    Like

Leave a Reply

