Beauty Chit-Chat alaturi de BeautyBarometer


Cred că multe dintre voi o ştiţi pe Ani ( BeautyBarometer). Dacă îi urmăriţi pagina de Facebook a blogului sunt convinsă că aţi văzut că la începutul acestei luni a organizat o serie de seminare cu şi despre beauty, cu şi despre frumuseţe, cu şi despre noi şi ea. 🙂 Nu am terminat bine facultatea, că m-am trezit printre fete minunate şi frumoase, la fel ca la facultate! 🙂 Hmm, Ani, ar trebui să-ţi spun “Doamna Profesoară de Beauty”! 😀

M-am bucurat enorm că am reuşit să merg la această întâlnire! Am cunoscut câteva persoane minunate, printre care Alina, care lucrează la Bourjois şi se ocupa şi de cursurile de machiaj de la COlorissimo, Adela Manolache, care realizează nişte machiaje superbe şi am auzit multe fete ca o apreciază şi şi-ar dori să aibe măcar un sfert din îndemânarea ei plus are câteva fete frumoase şi minunate! M-am bucurat cel mai mult că am cunoscut-o şi eu pe Ani face2face, mai ales că o urmăresc de vreun an de zile, cam de când era micuţă pe Facebook şi avea 50 şi ceva de like-uri. 🙂

Pentru că am ajuns mai devreme, Alina a fost drăguţă şi m-a lăsat să mă destrăbălez puţin cu produsele Bourjois folosite la cursuri. Bineînţeles, prima oprire a fost la rujuri, în special la cele în culori vibrante şi cât mai roşii. 😀 M-am cufundat şi în swatchuri la fardurile mono şi trio şi câteva nuanţe de fond de ten.

Vă las în compania pozelor:

În urma discuţiilor, am observat că statistica conform căreia 2 treimi dintre femei au tenul gras e adevărată. Majoritatea dintre cele prezente ne confruntăm cu un ten gras sau mixt. Am văzut că fetele noastre sunt tot mai interesate de domeniul Beauty şi cumpărată produsele cât mai mult pe baza ingredientelor, şi nu după culoare sau ambalaj.

Iubitoarele de frumos fac şi shopping online, dar parcă mai plăcut pentru toate dintre noi este shoppingul în magazine fizice. AM observat că mai toate fetele, ca şi mine, nu se împacă deloc cu Beauty Adviserii din magazine şi decât 2 sau 3 au avut experienţe plăcute cu aceste fete. Eu nu mă număr printre ele, mereu am dat de nişte persoane care se chinuiau să-mi vândă ceva ce nu vroiam şi nu îmi trebuia sau s-au purtat urât şi de multe ori am plecat din magazine fără să cumpăr ceva…….

În urma discuţiei avute cu toate fetele prezente am concluzionat că toate femeile adoră machiajul, indiferent dacă e natural sau mai îndrăzneţ. Un produs de calitate vă fi golit de pe rafturi mai repede decât un produs prost formulat, dar cu un ambalaj atractiv. Blog-urile de beauty şi canalele Youtube încep să devină surse de inspiraţie şi de informaţie.

ŞI Alina a fost drăguţă şi ne-a oferit o reducere de 20% din preţul cursurilor de machiaj Colorissimo. Lucru de luat în considerare, mai ales că mă tot bate gândul să încep şi eu un curs de machiaj bun şi să obţin o diplomă care să ateste că da, am învăţat ceva pe toată perioada cursului. 🙂

bourjois beautybarometer

ŢIn să-i mulţumesc lui Ani pentru invitaţie şi Alinei şi echipei Bourjois pentru micul cadou, foarte frumos din partea voastră! Sper să ne revedem măcar la o cafea şi să mai “despicăm” puţin bloggosfera din ROmânia. 🙂

Voi ce părere aveţi despre produsele Bourjois, le-aţi încercat, vă plac? Cum sună ideea unui curs de machiaj cu produse Bourjois, v-aţi înscrie?

O zi minunată vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

6 thoughts on “Beauty Chit-Chat alaturi de BeautyBarometer

  1. Corryy 26 April 2014 at 9:13 PM Reply

    Ce frumoase sunt pensulicile colorate! ❤

    Like

    • Cossa 26 April 2014 at 9:34 PM Reply

      Si mie mi-au atras atentia imediat de cum am intrat in sala.

      Like

  2. Miu Miu 24 September 2013 at 10:28 PM Reply

    Foarte dragute sunteti :X cred ca te-ai simtit tare bine printre atatea minunatii :)))

    pup

    shoeper-women.blogspot.com

    Like

    • Cossa 24 September 2013 at 10:29 PM Reply

      Multumesc! :*
      A fost un paradis sa testez atatea rujuri si farduri! ❤

      Like

  3. Mihaela Bolea 23 September 2013 at 3:08 PM Reply

    Toate sunteţi tare frumoase, sunt convinsă că aţi avut parte de momente plăcute! 🙂

    Like

    • Cossa 23 September 2013 at 3:21 PM Reply

      Multumim,Mihaela,esti o scumpa!eu eram dupa doar 4 ore de somn….a fost o seara placuta si frumoasa. 🙂

      Like

Leave a Reply

