Machiaj de Weekend: Smooth Pink, Purple Eyes


“The makeup is simply an extension of the personality and colors, clothing, makeup all express something.” Gene Simmons

De câteva luni bune mă chinui să îmi fac curaj să vă arăt măcar un machiaj din ceea ce port eu. Am evitat momentul pentru că nu am ştiut ce feedback voi primi, dar astăzi mi-am luat inima în dinţi şi am zis că o fac şi pe asta!

AŞa că…..

În weekenduri prefer un machiaj mă îndrăzneţ şi mai colorat, lucru care mi se trage de la machiajele naturale din cursul săptămânii. Uneori am senzaţia că niciun maro nu mi se mai potriveşte, parcă toate bejurile sunt prea închise sau prea deschise pentru tenul meu 😦 aşa că mă refugiez în paletutele cu farduri colorate! ♥

Pentru machiajul prezentat astăzi am apelat complet la un quad Flormar în nuanţa P043. Din ce am văzut la standuri i-au schimbat ambalajul, dar fardurile au aceleaşi culori. În colţul extern al ochiului am folosit puţin negru din trusa Versus de la Nyx, tus mov essence şi mascara Lancome.

Vă las în compania pozelor, nu mai lungesc vorba:

purple eyes 2-vert
Pentru ten am folosit fondul de ten Toleriane Teint Spumă de la La Roche Posay ( review aici ), pudră Complexion Perfection de la E.L.F. şi ca blush o combinaţie între un fard corai de la essence şi un blush rozaliu/cărămiziu de la Oriflame.

Pentru contur eu apelez la produse pudră pentru că sunt mai uşor de întins, de amestecat. Cu cele crema mereu mă războiesc, ba pun prea mult, ba prea puţin. Pentru acest machiaj am folosit o pudră închisă de la Deborah în nuanţa 41.

Iar produsul meu preferat: ILUMINATORUL ♥!! Este un iluminator pudră de la Boots, gama No7. Cu această ocazie mi-am adus aminte să-i fac un mic review, căci îl ador! ♥

purple pink eyes

Pe buze am purtat un ruj mat, într-o nuanţă de roşu – vişiniu de la Oriflame. În lumină naturală nu pare aşa închis, dar văd că în poze e cu un ton mai închis, pare mai vişiniu sau cărămiziu decât este….. L-am ales pentru că îmi place cum se aproprie pigmentul lui de nuanţa naturală a buzelor mele, mi se pare că pune în valoare orice machiaj, oricât de natural sau strident ar fi şi lasă uşor iluzia optică a unor buze mai pline 😀 .

Totul creditul pentru forma sprâncenelor îl acord Mirelei! Dacă nu era ea, acum aş fi avut tot 2 sprâncene rare, fără formă şi pensate ciupite de cine ştie ce cosmeticiana recomanda de cunoştinţe… Mirela, ai făcut o treabă minunată, îţi mulţumesc! :* Peste 2,3 săptămâni o să vă povestesc în detaliu istoria sprâncenelor mele. 🙂

Şi cam atât cu machiajul meu roz – mov pentru weekend! Cum vi se pare, voi l-aţi purta? Ce altă nuanţă de ruj credeţi că s-ar potrivi mai bine? Sper ca un strop de roz şi mov să mai ăteargă puţin din mohorârea adusă de ploaie… 🙂

Sper că v-a plăcut postarea şi aştept criticile voastre constructive cu mare drag, mai ales că ştiu că mai am de învăţat în arta machiajului, consider că o viaţă întreagă nu a de ajuns pentru a descoperi cum se combină nuanţele între ele. 🙂

Dacă vreţi să mai vedeţi şi alte machiaje pe viitor, vă rog să-mi spuneţi şi o să am grijă să îmi amintesc mereu să fac poze. 🙂

O zi minunata.

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , ,

One thought on “Machiaj de Weekend: Smooth Pink, Purple Eyes

  1. cherry queen dee 14 September 2013 at 1:46 PM Reply

    e foarte simpatic machiajul tau. Nu am mai folosit rozul de ceva vreme si parca mi s-a facut dor.. 😀
    sa ne mai arati si alte machiaje
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.ro/

    Like

Leave a Reply

