NOTD: Flormar Neon – The Orange On My Nails


Mai ţineţi minte că aici vă arătam cadoul primit de la Iepuraşul de Paşte Gold and Silver Sparkles?

De la Ruxi am primit un Lip Boom MUA şi o ojă superbă din gama Flormar într-o nuanţă divină de portocaliu neon! ♥ A picat la ţanc aceasta ojă, întrucât oje portocalii nu prea am în mini colecţia personală.

Nuanţa se pare că este Bright Neon Orange şi vine într-o sticluţă de 13 ml. Suficientă cantitate cât să ţină două veri, zic eu! 😀

Am aplicat-o în două straturi pentru pozele din articol. Într-un singur strat nu e suficient de opacă, iar 3 straturi par cam groase pentru gustul meu. După două straturi a devenit opacă şi colorată. 🙂

flormar orange bright neon shine portocaliu
Timpul de uscare este cât al oricărei oje. Primul strat se usucă în 3,4 minute, al doilea la fel. Eu i-am accelerat uscarea cu Lacul pentru Uscare Rapidă de la Gabrini, dacă vreţi să scriu despre el vă rog să-mi spuneţi.

Rezistenţa e foarte bună şi îi acord cu încredere 4 steluţe norocoase! Că majoritatea ojelor Flormar pe care le-am încercat, şi bright Neon Orange tine 5 zile pe unghii. De menţionat că s-a tocit un pic la mâna stângă cu care butonez tastatura mai mult şi a sărit de pe o singură unghie când am spălat vase cu apă caldă caldă.

flormar orange bright neon shine portocaliu

Finish-ul este lucios, ca şi cum aş fi aplicat un top coat pentru strălucire. Din păcate, acest efect dispare treptat prin a 3a zi de purtare. 😦 Nu conţine sidef, este mată şi de un portocaliu când, intens.

Aplicatorul este o pensulă nici lată, nici îngustă şi suficient de lungă cât să acoperim o unghie din două, trei mişcări. Am depăşit foarte puţin suprafaţa unghiei cu ojă şi nu au rămas dungi inestetice unde am terminat de aplicat.
flormar bright neon shine orange portocaliu

Vă place această nuanţă de portocaliu, aţi purta-o? Ce alte nuanţe de la Flormar mi-aţi recomanda, mai ales acum că toamnă a sosit şi trebuie să schimbăm cromatica ojelor?

O zi superbă,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , ,

6 thoughts on “NOTD: Flormar Neon – The Orange On My Nails

  1. ioanaiuliana 11 September 2013 at 9:25 PM Reply

    vai ce nuanta dragutaa….. ❤

    Like

    • Cossa 11 September 2013 at 9:30 PM Reply

      E portocaliul perfect! ❤

      Like

      • ioanaiuliana 13 September 2013 at 1:00 AM

        exact… nici ca puteai sa spui mai bn… 😛

        Like

      • Cossa 13 September 2013 at 7:57 AM

        😉

        Like

  2. cherry queen dee 9 September 2013 at 11:37 AM Reply

    foarte frumoasa nuanta. Mi-am luat si eu o oja portocalie zilele trecute.. 😀
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.ro/

    Like

    • Cossa 9 September 2013 at 3:03 PM Reply

      Multumesc! Acum am descoperit si eu portocaliul si pe unghii si e o culaore superba! ❤

      Like

Leave a Reply

