Preferatele Lunii August


Iată că revin şi eu cu postările tip “Preferatele Lunii”, cu toate că ar fi fost cazul să scriu preferatele verii, întrucât am sărit peste aceste articole cam toată vara. 😀 Scuza mea e lipsa machiajului. De câte ori s-a putut am renunţat la machiaj şi mi-am lăsat tenul pe “mâna” produselor de îngrijire.

Luna august a fost frumoasă, liniştită şi calduroasa. Am mai avut ceva drumuri de făcut, aşa că am apelat şi la machiaj.

Produsele mele preferate în materie de machiaj sunt:

make up machiaj nyx illamasqua mua essence toleriane teint no7

  • Paleta Versus de la NYX. O ador! ♥ Eu sunt fană roz şi mov, dar apelez cu încredere la maro mat când mă grăbesc. Versus e ideală şi pentru machiaje de zi şi de seară, colorate şi neutre. Din păcate, am scăpat-o într-o zi pe gresie şi i-am spart puţin 2 pastile, însă e cantitatea de fard suficient de mult cât să îmi ajungă mult timp! 🙂
  • Am folosit până la ultimul strop rimelul de la No7 : Exceptional Definition Mascara. L-am îndrăgit mult timp şi cu regret am folosit ultima picătură, dar este super bun! Periuţa alungită separa şi răsuceşte fiecare fir de geana în parte, iar culoarea este de un negru intens! Curând îi voi publica review, staţi aproape!;
  • Al treilea produs de machiaj este mini fardul auriu în nuanţa Starry Lights tot de la No 7. L-am folosit pentru iluminarea arcadei şi a coltului intern al ochiului, dar şi la “încălzirea” machiajelor de seară. Cel mai mult mia plăcut să îl folosesc în combinaţie cu fardul Catrice ( mulţumesc, Monique :* ), care e de un auriu superb, de culoarea bronzului.
  • Fardul Catrice e în nuanţa Mrs. Copper’s Fields şi l-am folosit în machiajele pe bază de auriu şi maro sidefat pentru a accentua bronzul aproape inexistent al tenului meu 😀 ;
  • Am avut si 2 rujuri in 2 culori pe care le ador: Encounter de la Illamasqua si Shade 3 de la MUA.
  • Encounter este un roşu superb, intens şi care durează ore bune pe buze chiar şi fără bază. Este mat şi nu curge pe timpul purtării deloc, se mai duce din intensitatea culorii când beau sau mănânc ceva;
  • Al doilea ruj este Shade 3 de la MUA într-o nuanţă de roz nebun, cum îi zice mama, sau fuchsia, cum îl ştim mai toate. Mi-a plăcut pentru că e cremos, nu usucă buzele, nu se strânge inestetic în colţuri. Rezistenţa nu e tocmai de 5 stele, dar la o jumătate de lira e un ruj ce nu mi-a lipsit din portfard toată vara!
  • Fardul essence este în nuanţa shrimp me up şi l-am folosit şi pentru machiajele intense, colorate, dar şi ca blush. Nu e nici complet mat, nici complet irizat, dar se întinde ca şi cum ar fi fard cremă şi lasă obrajii foarte frumos iluminaţi;
  • Fondul de ten care mi-a fost aproape şi m-a salvat din situaţiile mega, extra călduroase a fost Toleriane Teint de la La Roche Posay. Nu are rost să vă mai vorbesc despre el, review găsiţi aici.

Pentru îngrijirea tenului şi a pielii nu am introdus produse noi sau ceva fenomenal. Dacă găsesc ceva ce îmi face bine păi folosesc acel produs până la adânci bătrâneţi.

În luna august am întins mai mult mâna după:

august favorites chi bha bioten sephora cien

  • Gelul de curăţare Bioten. L-am cumpărat când am rămas fără Avene şi n-am avut bani suficienţi la mine pentru a cumpăra altul. Acesta a costat cam 12,13 lei şi l-am folosit în combinaţie cu buretele de celuloză. Curăţă bine, însă nu l-aş cumpăra din nou, parcă nu-mi lăsa tenul suficient de fân şi face cam multă spumă;
  • M-am reîntors la uleiul CHI Silk Infusion după ce l-am abandonat în favoarea uleiului de muşeţel. Şi-a făcut treaba cum trebuie, mai ales că părul meu a fost cam aspru de la apă de piscină şi de la soare;
  • TOt pentru ten am folosit şi Serumul Sephora pentru închiderea porilor. L-am folosit mai ales pentru efectul matifiant asupra tenului şi pentru faptul că lasă tenul fin şi nu îl irită
  • Am apelat şi la mult iubitul meu BHA 2% de la Paula’S Choice. Dacă n-ar fi acest exfoliant încă mi-ar fi semănat năsucul cu o căpşună şi porii cu un teren parcă proaspăt bombardat de talibani;
  • Pentru ştergerea ojelor colorate şi sclipicioase am descoperit în Lidl o acetonă super! Este cea roz, uşor parfumată, care şterge orice sclipici încăpăţânat şi nu usucă cuticulele şi unghiile. A fost cam 4 lei şi are 200 ml produs + o pompiţă prin care dozez câtă acetona îmi trebuie. Presimt că o să îi fiu fidelă mult timp de acum încolo!

VOi ce produse aţi folosit în luna august? V-aţi schimbat rutină din cauza zilelor călduroase şi a transpiraţiei sau aţi rămas la produsele pe care le folosiţi mereu?

O zi minunată vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 thoughts on “Preferatele Lunii August

  1. Andreea A. 7 September 2013 at 10:37 PM Reply

    Ce bine arata fardul de la Catrice!

    Like

  2. Carmen 7 September 2013 at 1:37 PM Reply

    Gelul de curatare Bioten il folosesc si eu, tot cu un buretel. Am patit exact la fel ca tine, n-am avut suficienti bani de LRP si am luat Bioten. E ok pentru cat costa 😀

    Like

    • Cossa 7 September 2013 at 10:00 PM Reply

      Da, pretul e ok pentru ceea ce ofera 🙂

      Like

Leave a Reply

