NOTD: Sand Style Polish 050 Confidential by P2


Cred că aţi văzut şi voi ca la începutul verii începe un mare trend cu  ojele texturate. Nu conta culoarea, conta să fie texturate, să simţi că parca îţi treci mâna peste o grămăjoară de nisip când atingi unghiile. Am suferit şi eu puţin că nu am reuşit să găsesc o astfel de oja, însă m-am calmat după câteva zile, dar am rămas cu regretul în sufleţel….

p2 sand style nail polish confidential oja texturata nisipoasa

Dorinţa mi-a fost îndeplinită acum câteva săptămâni la o mică întâlnire cu bloggeritele cu scopul de a o întâmpina pe Monique la revenirea în România. Pentru că e o fată cu adevărat drăguţă, nu numai frumuşică foc, s-a gândit să ne aducă un mic suvenir din Germania: mici produse care nu se găsesc la noi. Eu am primit un fard Catrice auriu superb ♥ şi o ojă de la P2 texturata ♥.

EU am primit nuanţa 050 Confidenţial!Monique a făcut o alegere cu adevărat bună. E o nuanţă superbă de albastru cerneală cu sclipici ce bate foarte mult înspre auriu şi mov. Nu mă pricep foarte bine la e descrie nuanţa aşa că o să vă las în compania pozelor:

p2 confidential sans style nail polish

Textura este nisipoasa la atingere, însă arată ca o ojă normală în sticluţa şi pe pensulă. Se schimbă după ce se usucă.

Rezistenţa ar fi cam de 3 zile, apoi începe uşor să se tocească la vârfuri. Eu am reuşit să o prelungesc cu o zi, două aplicând lac de unghii incolor ca bază.

Am încercat să-i aplic un base coat pentru a vedea ce se schimbă. Singura diferenţă e că luceşte puţin şi pare mai mult sclipicioasa decât varianta texturata.

Pensula este lunguţa şi de lăţime medie, astfel că aplicarea se face rapid şi fără a depăşi conturul natural al unghiei.

p2 confidential sand style

Se usucă destul de repede, aplicată chiar şi în două straturi. Trebuie să aveţi grijă să o aplicaţi uniform pe fiecare unghie înainte de uscare, altfel riscaţi să vă treziţi că mici dungi inestetice. Nu a fost nevoie să folosesc spray-ul pentru uscare rapidă sau top coat-ul.

Mi-ar fi plăcut enorm să vă zic unde găsiţi oje P2, însă nu le-am văzut pe nicăieri în Bucureşti. 😦 Ar trebui să vorbim cu nemţii şi să-i rugăm să mai trimit şi la noi de prin cosmeticele lor. Vestea bună e ca la Golden Roşe tocmai ce au lansat o astfel de gama şi au apărut deja la chioşcurile de la staţia de metrou Unirii la 18 lei.

Ce părere aveţi despre ojele texturate, le-aţi purta? Cum vi se pare nuanţa COnfidenţial, e potrivită numai pentru vara sau credeţi că ar merge să o port în orice sezon?

O zi minunată,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , ,

8 thoughts on “NOTD: Sand Style Polish 050 Confidential by P2

  1. […] sursa […]

    Like

  2. […] din compoziţie, dar un sclipici discret şi lucios în acelaşi timp. Spre deosebire de oja P2 ( NOTD aici ), Lilac Gumdrops nu e chiar atât de aspră la atingere, ci pare un pic mai soft, cam ca zahărul […]

    Like

  3. […] A patra ojă este mult iubita Confidenţial de la P2! ♥ M-am tot gândit dacă merge purtată sau nu în sezonul acesta, dar e prea frumoasă ca să o abandonez! ♥ Sclipiciul îndrăzneţ şi culoarea albastru – violet o fac o candidată excepţională şi pentru sezonul tomnatic. Cred că trebuie să o aplic mai cu zgârcenie ca să nu se consume prea repede. NOTD puteţi vedea aici. […]

    Like

  4. Mediator Bucuresti 5 September 2013 at 5:00 PM Reply

    Oja avem, manechiurista ne mai trebuie 🙂 !

    Like

  5. Raluca L.C. 29 August 2013 at 9:08 PM Reply

    Oja arata tare bine! Si eu imi doresc una de acest fel, sper sa gasesc pe aici.
    Te pup!

    Like

  6. deesboudoir 29 August 2013 at 1:39 PM Reply

    Cat e de frumoasa!! Neaparat tre sa pun si eu mana pe cateva oje P2 d-astea!! Pup!

    Like

    • Cossa 29 August 2013 at 2:07 PM Reply

      Multumesc! ❤ :*
      Sunt tare frumoase texturatele de la P2, mare pacat ca nu se gasesc si la noi 😦 Am vazut ca si OPI au, dar parca n-as investi intr-o oja texturata….

      Like

Leave a Reply

