NOTD: That’s what I Mint! by essence


Ştiu că o perioadă au lipsit postările cu manichiuri de pe blog, însă încerc să recuperez şi să vă arăt ce oje am în cutiuţa magică şi nu le-am prea folosit în ultima perioadă.

Zilele trecute mi-am pus pe unghii that’s what I mint! de la essence. E o ojă pe care am cumpărat-o în primăvară şi am căutat-o nebună vreo 2 săptămâni la standul din Crangasi. Mi-o doream foarte mult, mai ales că o ojă în nuanţa asta de verde mentă nu am reuşit să găsesc pe nicăieri.

thats what i mint essence

Se pare că săptămâna trecută a fost săptămâna mentolată 😀 sau săptămâna ojelor mint! Şi eu, şi Spiriduşa şi Alice am purtat oje cam din aceeaşi poveste cromatică, şi anume mint. 🙂

Ca orice ojă essence, şi aceasta e dotată cu o pensulă suficient de lată încât să se aplice uniform pe unghie şi să depăşim cât mai puţin marginile.

thats what i mint essence nail polish oja

Timpul de uscare aş spune că e relativ mic. În două straturi s-a uscat în vreo 5-6 minute, ceea ce nu mi se pare mult deloc, ţinând cont că am încercat unele oje care se uscau abia după jumătate de oră.

Iniţial am aplicat-o în două straturi, dar mi s-a părut cam ştearsă culoarea şi am optat şi pentru al treilea. Unghiile nu au părut încărcate şi nici nu au rămase dunguliţe inestetice.

Din păcate, rezistenţa a lăsat de dorit. 😦 După numai 3 zile a trebuit să schimb manichiura, deoarece oja mea de culoarea mentei a sărit cam de pe toate vârfurile unghiilor. 😦 Am fost foarte dezamăgita de acest lucru, nu ştiu ce au păţit ojele astea. Chiar aici povesteam săptămâna trecută de diferenţa dintre formula veche a ojelor essence şi cea nouă.

essence thats what i mint 3

Preţul a fost 8,9 lei pentru o sticluţă de ml. Presimt că îmi mai ajunge ceva timp, chiar şi în 3 straturi aplicată.

Ojele essence se pot cumpăra de la magazinele care au stând essence. Eu am luat-o pe aceasta de la standul essence din Express Bazar Crangasi.

O manichiură într-o nuanţă asemănătoare v-am arătat aici. 🙂

Că părere aveţi despre această nuanţă de oja, aţi purta şi voi ceva “mentolat” pe unghiuţe? 😀 Ce culori preferaţi vara aceasta?

O zi superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , ,

8 thoughts on “NOTD: That’s what I Mint! by essence

  1. COryy 1 October 2013 at 8:33 AM Reply

    ce frumoasa e, zici ca e fisticul de pe ingheata pus pe unghii. trebuie sa o cumpar si eu, cat mai repede!

    Like

    • Cossa 1 October 2013 at 11:53 AM Reply

      Si mie imi place mult nuanta, pacat ca sare repede 😦

      Like

  2. Josephine 19 August 2013 at 11:19 AM Reply

    E una din ojele mele preferate, mi-am luat chiar si o dublura :))

    Like

    • Cossa 19 August 2013 at 9:09 PM Reply

      Da, e o culoare foarte frumoasa si mie imi place mult!

      Like

  3. Alice wonders 14 August 2013 at 2:08 PM Reply

    Fix la asta ma gandeam si eu, ne-a apucat mania unghiilor mint. Eu acum am trecut pe light blue, sunt curioasa ce porti tu 😀

    Like

    • Cossa 14 August 2013 at 2:10 PM Reply

      Sa stii ca se intampla ceva ciudat, si Larisa a postat ieri manichiura menta 😀
      Azi am pus un roz pastelat pe unghii si am in plan ceva albastru pentru weekend.

      Like

  4. cris 14 August 2013 at 1:54 PM Reply

    E o nuanta foarte frumoasa!

    Like

    • Cossa 14 August 2013 at 1:58 PM Reply

      Multumesc, Cristina! :*

      Like

Leave a Reply

