ALERTA: Reduceri la protectia solara doar la BellaDonna


Nu stiu cate dintre voi stiti lantul de farmacii Belladonna si daca aveti la noi in oras, insa eu le-am devenit clientala fidela!

Pe langa amabilitatea farmacistelor si gama larga de produse ce se gasesc pe stoc, preturile sunt de departe cele mai bune din Bucuresti. Am cumparat la un moment dat un medicament cam cu 55% mai putin decat in alta farmacie.

La Belladonna gasiti o gama larga de medicamente ( deh, ca doar e farmacie ) dar si multe dintre produsele cosmetice dedicate ingrijirii. In fiecare luna au promotii tentante, pe langa preturile mici.

In perioada 20 -24 iunie, Belladonna ofera o reducere de 30% la produsele cu protectie solara marca VIchy si La Roche Posay.

976728_542387415823325_1346050376_o

Eu o sa dau fuga pe seara, cel tarziu maine, sa-mi iau o lotiune cu SPF 50 pentru corp pentru ca cea de anul trecut cu siguranta nu mai e atat de eficienta si albeata de pe corpul meu se parleste la intalnirea cu razele solare 😦 .

Nu uitati sa folositi protectia solara! Razele ultraviolete UVA si UVB produc daune ireversibile pielii si organismului nostru de la pete pe ten si corp pana la ingrzitorul cancer de piele.

Asa ca nu uitati sa va aplicati o lotiune cu SPF inainte sa iesiti din casa! 🙂

PS: VOi ce lotiuni cu SPF preferati, de la ce firma?

O zi minunata,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , ,

5 thoughts on “ALERTA: Reduceri la protectia solara doar la BellaDonna

  1. deesboudoir 21 June 2013 at 1:23 AM Reply

    Opaaaa, asta da veste buna! Ms:*

    Like

  2. MissRux 20 June 2013 at 11:11 PM Reply

    Numai bine de stiut 😀 Pentru fata folosesc o crema de la Peter Thomas Roth, iar pentru corp folosesc mai multe, nu am preferinte :))

    Like

    • Cossa 20 June 2013 at 11:13 PM Reply

      Despre produsele Peter Thomas Roth am mai citit, merita retinute.

      Like

  3. Delia 20 June 2013 at 10:56 AM Reply

    cei de la Belladonna au mereu oferte bune si preturi mai mici!

    Like

    • Cossa 20 June 2013 at 10:59 AM Reply

      Da, asa este! Deja a devenit farmacia mea preferata 🙂

      Like

Leave a Reply

