Summer Dresses – Ce Rochite am mai cumparat


Bună ziua, doamnelor!

Hmm, e deja vineri, s-a mai dus o săptămână….. Dar, nicio problemă, urmează weekendul plin de vreme bună, aşa că presimt că toate o să ne distrăm şi o să ne relaxăm! ♥

Zilele trecute vă spuneam aici că, pe lângă cele 4,5 produse cosmetice, am mai cumpărat şi câteva rochiţe de vară. Azi, dacă tot am avut lumină bună în dormitor, am decis să le pozez şi să vi le arăt să văd ce părere aveţi voi   despre ele.

Prima rochiţă pe care o prezint este cumpărată din Miniprix Militari:

Este o rochie absolut lejeră, confecţionată dintr-un material vaporos şi cu o croială ce ascunde micile defecte. Culoarea ei de bază e bleumarin cu nişte punctuleţe roz-roşii-portocalii. Lungimea se opreşte undeva sub genunchi şi are decolteul în V, dar presimt că-l mai corectez puţin, căci dezgoleşte cam mult sânii. 😀 În jurul taliei are un cordon foarte subţire cu care se poate strânge. Preţul a fost de 49 lei.

A doua rochiţă pe care o arăt ( cred că e mai mult un sarafan!? …) este tot din Miniprix Militari cumpărată:


Aceasta e ceva mai scurtă, se opreşte deasupra genunchilor şi în partea de sus este neagră, apoi se continua cu gri, puţin negru şi alb. Am luat o mărime mai mare pentru că am vrut să-mi vină puţin lălâie şi să nu transpir pentru că stă lipită de corp.Preţul a fost 59 lei.

Cea de a treia rochiţă este cumpărată şi aleasă de însuşi soţul meu! 😀 Şi-a dorit el foarte mult să port o rochie din dantelă şi într-o seară a găsit una albă la Cache Cache în Liberty Center:

Este o rochiţă din dantela cu o căptuşeală gri pe dedesubt. Se închide cu fermoar pe spate şi lateral şi lungimea se opreşte deasupra genunchilor. Pare lucrată din două bucăţi: topul, care se opreşte sub sâni şi se continua cu o fustiţă lărguţă. A costat 65 lei şi a fost luată cu 50% reducere. Ce-i drept, m-am cam chinuit să o trec de sâni când am probat-o, dar am insistat şi , până la urmă, am plecat cu ea acasă! ♥

Ultima rochie pe care o dezvălui este primită de la o persoană tare dragă mie:

Sinceră să fiu, nu ştiu de la ce magazin este luată, dar îmi place tare mult! Este confecţionată din mătase naturală şi în jurul taliei are un cordon ce ajută la subţiere şi îi dă un mic volum în partea de sus. Ca să nu pice de pe mine, pe spate se leagă cu o fundă în jurul cefei ce joacă şi rol de bretele. Culoarea este un galben cu lila şi puţin alb, iar micile floricele pur şi simplu m-au cucerit de la prima vedere! ♥

Voi ce rochiţe aţi mai văzut prin magazine, a mai apărut ceva drăguţ şi n-am văzut şi eu? 🙂 Despre rochiţele mele ce părere aveţi, le-aţi purta vara aceasta? Care credeţi voi că vor fi trendurile verii în materie de rochii şi culoare? Sunteţi adeptele rochiilor sau preferaţi pantalonii?

O zi minunată vă doresc,

XOXO,Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , ,

12 thoughts on “Summer Dresses – Ce Rochite am mai cumparat

  1. Andreea A. 28 June 2013 at 10:53 PM Reply

    Toate sunt foarte dragute, dar cea alba imi place cel mai mult. Sa le porti iubita!

    Like

    • Cossa 29 June 2013 at 4:01 PM Reply

      .Multumesc mult, Andreea! :*
      Chiar saptamana trecuta am purtat-o pentru prima oara si mi-a placut super mult, parca mi-a deschis apetitul pentru rochite 😀 lace is the new power!

      Like

  2. mihaela pojogu 14 June 2013 at 10:48 PM Reply

    Ultimele doua sunt foarte frumoase, sa le porti cu placere :*

    Like

    • Cossa 15 June 2013 at 8:37 AM Reply

      Multumesc mult, Mihaela! :*

      Like

  3. Monique 14 June 2013 at 10:14 PM Reply

    E superba rochita de la Cache, Cahe, cred ca te prinde de minune! Sa ne faci cateva ootd, sa le vedem in actiune :*

    Like

    • Cossa 14 June 2013 at 10:19 PM Reply

      Multumesc mulr ,Monique! :*
      Inca nu ma simt pregatita sa arat poze cu mine, m ise pare ca-s ba prea stramba, ba pa prea fluffy, ba prea incercanata… 😦

      Like

  4. Mates Maria Silvia 14 June 2013 at 5:10 PM Reply

    Sa le porti sanatoasa :D, au preturi foarte accesibila :D. mai ales prima care e defapt si favorita mea , eu as corecta´o la lungime ,as face´o mai scurta :)) :*

    Like

    • Cossa 14 June 2013 at 5:13 PM Reply

      Da, sa stii ca mereu ma orienteaza dupa preturi ok, nu-mi place sa dau sume astronomice pe haine.
      Cat despr rochie… prefer sa o las asa pt ca e ideala pentru mers la job, indiferent ca va fi la birou sau voi preda. M-as simti prea goala la 7 am cu o rochie mai scurta 😀

      Like

  5. Ioana Dumitrache 14 June 2013 at 3:34 PM Reply

    Sa le porti sanatoasa! sunt atat de dragute ca mi-ai dat pofta de shopping!

    Like

    • Cossa 14 June 2013 at 3:36 PM Reply

      Multumesc mult ,Ioana! :*
      Mai ai putina rabdare, caci incepe ploaia. Dar maine iti poti face de cap printre rochite. 😀

      Like

  6. Dorina 14 June 2013 at 3:15 PM Reply

    Sunt dragute toate, dar cel mai mult imi place ultima! Te pup! :*

    Like

    • Cossa 14 June 2013 at 3:16 PM Reply

      Multumesc mult ,Dorina, esti o scumpa! :* Sa stii ca te vad facand un outfit cu ea :))

      Like

Leave a Reply

