Testing, Testing – Ce produse mai testez

A cam trecut ceva vreme de când am scris o postare de genul acesta, dar… niciodată nu e prea târziu! 😀

Prea multe produse noi n-am avut ocazia să testez în ultima perioadă, deoarece m-am strofocat să mă ţin departe de orice tentaţie cosmetică. În mare parte am reuşit, dar am mai avut 2,3 mici scăpări. 😀

Primul produs pe care am de gând să-l testez e Uleiul de Cocos Steaua Divină. Iniţial am vrut să-l cumpăr din Belladonna pentru că auzisem că e doar 20 lei, însă n-a fost de găsit în 3 farmacii. 😦 L-am găsit în Plafarul din Auchan Militari la 26,5 lei şi l-am luat. Mai aveau şi borcan mare, la 45 lei parcă.

Despre uleiul de cocos am scris aici şi aici. Acesta e un ulei bio, bun şi pentru partea cosmetică, dar şi pentru gătit.

Al doilea produs pe care am ocazia să-l testez este Masca de păr Kallos Latte în formula nouă. Până acum am cumpărat-o numai pe cea în ambalaj albastru. Acum am luat cealaltă variantă pentru a vedea dacă există vreo diferenţă între ele. Review pentru ea găsiţi aici.

Tot pentru îngrijirea părului am cumpărat şamponul Cien pentru păr deteriorat, vopsit din Lidl. Ştiu că v-am înnebunit cu Syoss, dar, într-o seară eram pe fugă, cu puţini bani rămaşi pe card şi cel mai apropiat magazin a fost Lidl, M-am învârtit pe micul culoar cu cosmetice şi am ales Şamponul pentru păr deteriorat. Am apucat să-l folosesc o singură dată, dar mi s-a părut ok. Nu mi-a provocat mătreaţă, alergii şi nici nu mi-a încurcat părul. A costat cam 5 lei.

Pentru că sunt o lucky girl, Dl. Random m-a ales pe blogul lui Ruxi ( pare o îmbrăţişez cu drag! ) fericita câştigătoare a 2 produse minunate: o ojă Flormar în nuanţa şi un Lip Boom de la MUA. ♥ Mulţumesc, draga mea, ai fost un Iepuraş de Paşte încântător! :* Cadoul a venit fix înainte de Paşte şi m-am simţit o cadorisită mega fericită! 🙂

Pentru că bloggăreala are multe părţi frumoase şi ajungi să cunoşti foarte multe bloggeriţe, toate frumoase, de la scumpa şi minunata Ioana am luat  două mini oje Orly în nuanţele Hottie şi Goth. Prima este un roz demenţial, ideal pentru vară. Cea de a doua este un negru superb cu particule fine de sclipici – o ojă specială, potrivită orcarei persoane. 🙂

Şi ce să mai arăt!?… Vă atât un produs pe care îl tot aşteptam şi cu care curierul pe bicicletă ( kinda eco, I know ) nu mai ajungea la mine în cartier. Săptămâna trecută am primit mult aşteptatul fond de ten Toleriane Teint spumă. Ah, aşa fericită am fost când am intrat în posesia lui!

Am apucat să-l testez într-o zi caniculara şi a rezistat eroic fără pudră. ♥ Deşi am transpirat până am umplut un rău, niciun gram de fond de ten nu s-a scurs de pe tenul meu. Mai mult nu va spun , pastrez pentru review! 🙂 Ah, si e si matifiant! ♥♥♥ Love it!

Şi cam atât din desaga cu noutăţi. Aş fi vrut să vă arăt mai multe produse, însă încerc să fiu cumpătată. Acum, dacă şi reuşesc, o să mă premiez eu cu ceva drăguţ! 😀 Mai am cateva rochite cumparate in ultima perioada. Daca vreti sa le vedeti, va rog sa-mi spuneti! 🙂

Voi ce produse aţi mai testat? Ce aţi vrea să mai încercaţi ? Aţi încercat ceva de prin produsele arătate de mine? Cum vi se par cele doua oje Orly, le-ati purta?

O zi minunată,
XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,

20 thoughts on “Testing, Testing – Ce produse mai testez

  1. […] ţineţi minte că aici vă arătam cadoul primit de la Iepuraşul de Paşte Gold and Silver […]

    Like

  2. Larisa Duță 3 July 2013 at 8:44 PM Reply

    Și eu folosesc și consum uleiul de cocs de la Steaua Divină. E bun atât pentru uz intern, cât și pentru uz extern ! ^_^

    Like

    • Cossa 4 July 2013 at 11:03 AM Reply

      Si mie imi place mult, are o aroma divina! ❤

      Like

  3. Monique 14 June 2013 at 10:10 PM Reply

    Ce simpatice sunt ojele! Imi place cea corai tare mult, cred ca e ideala de vara!

    Like

    • Cossa 14 June 2013 at 10:20 PM Reply

      O sa fie vedeta mea 😀 Pe unghii e ceva gen fuchia, in poze a iesit spre corai.
      Imediat cum o s-o mai am pe unghii o sa fac un mic NOTD.

      Like

  4. […] trecute vă spuneam aici că, pe lângă cele 4,5 produse cosmetice, am mai cumpărat şi câteva rochiţe de vară. Azi, […]

    Like

  5. Elena 13 June 2013 at 11:32 PM Reply

    Mi-am luat si eu masca Latte dupa ce am citit despre ea la tine pe blog. Si eu tot varianta noua am gasit-o in DM.si cred ca am un borcam mai mic decat al tau (eu ma plictisesc destul de repede de produse si atunci nu vreau sa le tin o “vesnicie” 😀 ) Imi place mult cum miroase si eu o folosesc acum tot in loc de balsam, insa in afara de descurcat nu mi se pare ca se vede vreo diferenta semnificativa pe parul meu, care este mai uscat spre varfuri, desi il tai destul de des. Si vreau si eu par luuuung.

    Am avut 2 sampoane Cien mai demult si mi s-au parut foarte bune avand in vedere cat de ieftine sunt. O sa ma uit si eu de cocosul ala 😀

    Te invidiez pentru Toleriane Teint. Eu n-am avut noroc sa-l castig 😀 Mi l-as cumpara, dar acum vreau sa mai termin din stocurile de fond de ten si BB cream-uri

    Like

    • Cossa 13 June 2013 at 11:37 PM Reply

      Daca ai bani pt o investitie de vara, iti zic ca merita. Eu o sa-l cumpar sigur dupa ce-l termin pe acesta pt. ca pentru ca acopera destul de bine si matifiaza fara sa usuce.
      Cat despre par… si al meu e la fel. Are tendinte de uscare, mai ales la varfuri. Mie mi s-a parut un pic altfel varianta albastra, nu stiu de ce. Sa incerci sa folsoesti si uleiuri pe varfuri. Cocosul sa stii ca face minuni si pe par si pe cearcane 😉 Eu ma tund de 2 ori pe an ,maxim 3 si am probleme cu varfuri din cauza apei de mare sau folosirii uscatorului.
      sa stii ca un rol important in ingrijirea parului am observat ca joaca tratamentele leave in. Momentan folosesc CHI Silk Infusion, dar o sa trec la cel de la Avon.

      Like

  6. deesboudoir 12 June 2013 at 11:31 PM Reply

    Interesanta masca aia de la Kallos! Ojele sunt suuuperbe!! Te pup!

    Like

    • Cossa 13 June 2013 at 11:14 AM Reply

      Multumesc, Andreea! :*
      PS: Ai fost superba la prezentarea H&M! 😉

      Like

  7. Simo Simonica 12 June 2013 at 11:06 PM Reply

    ma tenteaza sa incerc masca de par de la kallos. oja e superba, sa o folosesti cu placere! cat despre sampon, inca nu am gasit unul care sa ma scape de matreata 😦 imi plac produsele de la cien, folosesc gelul de dus, imi place tare mult, la fel si cel de struguri de la aile din kaufland. vrem sa vedem rochitele, poate asa ne mai zambeste soarele 😉

    Like

    • Cossa 12 June 2013 at 11:08 PM Reply

      O sa le pozez si pe rochite, numai sa am lumina buna.
      Eu nu am probleme cu matreata, rar imi apare si din cauza fixtativului. Ca sa scapi de matreata foloseste uleiul de cocos aplicat pe scalp cu 2,3 ore inainte de baie.
      Daca vrei masca Latte, caut-o pe cea in borcan albastru, e o mica diferenta intre ele din ce am sesizat eu.

      Like

  8. Andreea A. 12 June 2013 at 9:51 PM Reply

    Ce draguta e oja Hottie! Me gusta 😀 Sa le folosesti iubita!

    Like

    • Cossa 12 June 2013 at 9:56 PM Reply

      Multumesc, Andreea! :*
      Astept sa se opreasca ploaia asta nesuferita care a invadat Bucurestiul ca sa ii fac niste poze frumoase unghii. E prea draguta ca sa ostric cu niste poze artificiale 😦

      Like

  9. Alexantza 12 June 2013 at 8:53 PM Reply

    Sa le folosesti cu spor si sa ne spui parerea ta despre ele! 😀
    Imi place oja neagra si ma tenteaza rau fondul de ten. Dar sunt mai curioasa de sampon, eu am un par mai dificil. :))

    Like

    • Cossa 12 June 2013 at 9:16 PM Reply

      Multumesc, draga mea! :*
      Inca n-am folosit-o pe cea neagra, inca mai astept momentul potrivit :))Sa stii ca fondul de ten merita investia, mai ales daca ai tenul gras si iti traspira fata pe timpul verii.
      Cat despre sampon…. inca nu ma pot pronunta. E ok, dar doar atat stiu.

      Like

  10. Andreea 12 June 2013 at 7:58 PM Reply

    Si eu iubesc fondul asta de ten!! :X:X

    Like

    • Cossa 12 June 2013 at 7:59 PM Reply

      Ma bucur ca si tie iti place! ❤
      Nu m-as fi gandit niciodata ca un fond de ten dermatocosmetic poate fi atat de bun prieten cu tenul gras! ❤

      Like

  11. Ana-Maria Darla 12 June 2013 at 7:02 PM Reply

    pare wow! fondul de ten din cate spui 🙂

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    Like

    • Cossa 12 June 2013 at 7:06 PM Reply

      Da, sa stii ca e printre cele mai bune fonduri de ten incercate de mine! ❤ Nu ingrasa tenul, nu-l usuca, se adapteaza nuanta…. e un zis pentru zilele caniculare! ❤
      Mai mult nu-ti dezvalui, pastrez pentru review! 😀

      Like

Leave a Reply

