NOTD: All That Pink For Me! cu Kallos


Prin toamna am cumpărat două oje minunate de la Kallos. Nu ştiu cum s-a întâmplat, dar, de fiecare dată când mi-am făcut unghiile cu ele ba am uitat să fac poze, ba am făcut cu telefonul şi se vedeau prost. 😦

Săptămâna trecută am pus manichiura la cale, am înhăţat oja mea roz de la Kallos din cutiuţă cu oje şi am obţinut rezultatul:

Am aplicat-o doar în două straturi. Acoperă foarte bine şi are o pensulă lunguţă, nici lată, nici îngustă, foarte uşor de mânuit şi sunt de ajuns 3-4 mişcări pentru a acoperi toată unghia cu ojă. Ce am mai observat e că are o consistenţă un pic altfel faţă de ojele normale. Parcă nu e atât de apoasa cum sunt cele essence sau Flormar…..

Nuanta este un roz pal, prafuit i-as spune, mat. Nu are sidef in ea, sclipici sau altceva. Este o oja mata, dar de efect! 🙂

Mi-a plăcut foarte mult timpul de uscare! Cum eu sunt mereu pe fugă şi mă trezesc să îmi fac unghiile în ultimul moment, am nevoie de ceva care să se usuce repede ca să nu rămână prin păr sau pe haine. Ei, aceasta ojă Kallos se usucă în 2 timpi şi 3 mişcări: cam 5,6 minute îi ia să se usucă aplicată în 2 straturi!

De rezistenţă nici nu mai zic! ♥ Rezistă eroic, mult mai mult decât alte oje mai scumpe sau mai ieftine din colecţia mea. Eu spăl vase cam des, poate nu zilnic, dar o dată la 2 zile tot spăl + dus în fiecare seară + scris la laptop şi vă spun cu sinceritate că abia a 6a zi a început să se tocească pe la vârfuri!Nu am folosit nici top coat, nici base coat, ştiţi că nu sunt prietenă cu atâtea produse pentru unghii! 😀

Are şi un luciu foarte frumos! Sticleşte liniştită 2,3 zile ca şi cum ar fi proaspăt aplicată. Apoi, luciul nu mai este aşa intens, dar este acolo şi iese imediat în evidenţă în razele soarelui.

Nume nu are pe sticluţa, dar am denumit-o “All that pink for me!” pentru că este exact genul de roz pe care-l căutăm pentru a-l purta şi la shopping şi la facultate şi la plimbare prin parc! ♥Scrie pe ea doar numarul 27.  N-a costat o avere, ci doar 6 lei o sticluţă de 13ml şi am cumpărat-o de la standul Kallos din Unirea Shopping Center. Au o întreagă gamă de oje, sigur vă veţi găsi o nuanţă potrivită dacă vă uitaţi! 🙂

Ce părere aveţi despre rozul meu preferat, aţi purta şi voi această nuanţă? Voi aţi încercat oje Kallos, ce impresie v-au lăsat?

Un weekend minunat vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , ,

One thought on “NOTD: All That Pink For Me! cu Kallos

  1. […] un roz foarte frumos de la Kallos. O ojă mata ce rezista multe zile pe unghii şi se usucă repede, NOTD puteţi vedea aici. A treia este un nude perfect! ♥ Nu este o marcă renumită, e o simplă oja Trendy , dar care […]

    Like

Leave a Reply

