NOTD: STRIP DOWN by Orly


Bună dimineaţa, frumoaselor!

La voi cum e vremea, tot aşa înnorat şi răcoros ca în Bucureşti? Îmi cer scuze pentru absenţa, dar la noi sesiunea e în toi şi m-am pricopsit şi cu o amigdalită pultacee de toată frumuseţea… 😦

Pentru a nu lăsa vremea mohorâtă să ne molipsească azi vreau să vă arăt una dintre ojele mele Orly cumpărate de la Cosmobeauty şi anume STRIP DOWN.

Ce-mi place mult la această ojă este culoarea! ♥ Pare o combinaţie foarte reuşită de portocaliu cu roz. Prin sticluţa pare mai mult portocalie, dar, aplicată pe unghii, devine un roz sheer – o nuanţă nici discretă, nici stridentă. 🙂

Cu blitz:

Pe unghiile mele este aplicată în 3 straturi. Pe sticluţa sticlă că are nevoie doar de două, dar mi s-a părut cam transparentă şi l-am aplicat şi pe al treilea:

Ca rezistenţa nu m-a dezamăgit! Aplicată fără top şi base coat miercuri  înainte de a merge la Iron Man 3 ( by the way, l-aţi văzut? ❤ ) m-a ţinut până ieri după amiază. Ieri am fost nevoită să-mi şterg unghiile pentru că deja începuse să se toceasca la vârfuri, mai ales la mâna stângă cu care scriu şi am şi avut de spălat ceva vase sambata si duminică.

Timpul de uscare a fost cam…. mare. 😦 Spre deosebire de alte oje Orly încercate de mine, aceasta se usucă cam greut. Trebuie să aşteptăm cam 5 minute între straturi ca să  nu se strice manichiura. 😦  Celelalte am observat că se usucă într-un minut, maxim 2.

In lumina naturala:

Eu m-am cam îndrăgostit de nuanţa aceasta! ♥ Mi se pare rozul ideal pentru a fi purtat în zilele calde şi la facultate, şi la shopping şi la distracţie! 😀 Merge şi la jeanşi, tocuri, balerini sau acele rochiţe superbe confecţionate din cele mai vaporoase materiale! ♥ Cu timpul de uscare am rezolvat folosind spray-ul pentru uscare rapidă de la Avon.

Ce părere aveţi despre STRIP DOWN  , va place? Ce oje Orly aţi folosit şi v-au plăcut sau ce nuanţe aţi vrea să încercaţi? Nu vă sfiiţi să îmi lăsaţi răspunsurile voastre, îmi face plăcere să le citesc şi să descopăr noi nuanţe de ojă. 🙂

Vă doresc o zi minunată,
XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , ,

3 thoughts on “NOTD: STRIP DOWN by Orly

  1. […] este STRIP DOWN de la Orly ( NOTD aici ) şi este o ojă nici stridentă, nici cuminte, într-o nuanţă de roz ce bate spre portocaliu, […]

    Like

  2. Dee 14 May 2013 at 11:40 AM Reply

    Este o nuanta superba de vara.
    Imi place. 🙂
    Pupici

    Like

    • Cossa 14 May 2013 at 11:44 AM Reply

      Multumesc, Dee! :* Acum ma simt inspirata de manichiura ta duochrome cu mov si as pune peste Strip Down Scale Effect de la Golden Rose 😀

      Like

Leave a Reply

