Castigatoarele Concursului Toleriane Teint


Desi  astăzi nu este 30 aprilie, iata ca  ziua în care am  anunţ câştigătoarele concursului Toleriane Teint  s-a mutat mai devreme si am ales cele 3 comentarii norcoase. 🙂creme d eau-horz

Dintre înscrierile voastre a trebuit să aleg doar 3 răspunsuri câştigătoare. mi-ar fi plăcut foarte mult să vă premiez pe toate, aţi avut răspunsuri interesante şi am descoperit că multe dintre voi vă confruntaţi cu aceleaşi probleme ale tenului ca şi mine.

Prima câştigătoare este Moldoveanu Raluca Andreea. Comentariul ei este acesta:

Mi-as dori sa testez fondul de ten Toleriane Teint varianta spuma deoarece am un ten aproximativ gras si nu prea am norocul sa nimeresc un fond de ten ok pentru mine. In ultimul timp, am inceput sa testez bb-creamuri insa nici acestea nu se aseaza prea bine pe ten. Presupun ca nu sunt adecvate pt ten gras. Ultima oara am incercat unul de la Marionnaud. A fost ok la inceput, dar apoi am observat ca imi ingrasa tenul si mai mult si imi lucea si fata. Si e cam aiurea sa dau intre 50-100 lei pe un produs si peste cateva zile sa fiu nevoita sa il las pe noptiera in cutie pt ca nu mi se potriveste.
Si cred ca acest concurs e o ocazie buna pt fetele ca mine, care avem probleme cu alegerea fondurilor de ten. Pentru ca putem testa si apoi cumpara. Eu personal am ajuns sa intreb in magazine de cosmetice dupa ce platesc daca au mostre de fond de ten.

A doua câştigătoare aleasă de mine este Deia. Comentariul ei este următorul:

Eu as vrea sa testez Toleriane Teint spuma. De ce? Pai sa le luam pe rand. Am un ten mixt spre gras care insista sa se comporte numai si numai cum vrea el. In 2-3 ore luceste ca un glob din discoteca indiferent ce fond de ten as folosi. Dar nu asta e problema cea mai mare, ci faptul ca e foarte sensibil, si deci reactioneaza urat la foarte multe produse… astfel incat des ma trezesc cu diverse manifestari care de care mai neplacute. Caut de mult timp un fond de ten in care sa am incredere ca nu cauzeaza probleme, un fond de ten care sa imi acopere “micile” imperfectiuni (roseata maaare pe nas, puncte negre, pori dilatati) si sa si matifieze (macar 5 ore?! *puppy eyes*). Mai si corecteaza?! I promise I’m gonna take very good care of it! We’re gonna be best friends for ever!

Pe o nota usor mai serioasa, chiar vreau sa il incerc, suna absolut ideal pentru problemele tenului meu si sunt convinsa ca mi se va potrivi mult mai bine decat fdt drugstore. Am incredere in dermatocosmetice. :)

Şi cea de a treia câştigătoare este Maria Silvia. Comentariul este următorul:

Mi-ar face mare placere sa incerc Toleriane Teint pentru ca ma incadrez in categoria  persoanelor cu ten special , mi s-ar potrivi varianta crema deoarece am tenul uscat usor cu o tendinta acneica si puncte negre pe care cu greu le tin in frau .De mica ma lupt aceste probleme, si incercand mi si mi de retete,dar nimic nu mi-a indeplinit visu de a avea un ten aproape de perfectiune,acel ten dorit de toate fetele tip portelan.Dupa cate review´uri am citit despre Toleraine Teint de la La Roche Posay este un must have ,corecteaza si uniformizeaza culoarea tenului, nu are aspectul de masca ,si fara urme .Un aspect foarte important pentru mine este Spf 20 pentru ca am pielea alba si am nevoie de protectie speciala impotriva razelor UV. Sper din tot sufletul sa am ocazia sa-l castig , Pupici :*

Dacă nu aţi câştigat, vă rog să nu fiţi supărate. Imediat cum se calmează perioada mea cu examene şi licenţa o să am o mică surpriză pentru voi, aşa că staţi aproape!

Îmi rămâne să le felicit pe cele 3 fete şi să le doresc un ten frumos! Şi, fetelor, aşteptam să citim impresiile voastre despre Toleriane Teint după ce îl încercaţi. 🙂 Veţi fi contactate prin email pentru a vi se luă datele de primire. Fiecare dintre voi va primi acasă la ea un fond de ten Toleriane Teint 10 ml în nuanţa şi textura aleasă de voi. Premiile vor fi expediate la o saptamana, maxim doua dupa Paste.

O zi minunată vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , ,

6 thoughts on “Castigatoarele Concursului Toleriane Teint

  1. Moldoveanu Raluca Andreea 2 May 2013 at 9:47 AM Reply

    Weiiiii, multumesc frumos pentru surpriza! Hihi, e primul meu cadou de la iepuras!

    Like

  2. Mates Maria Silvia 29 April 2013 at 6:04 PM Reply

    wowww ,nu-mi vine sa cred,iti multumers enorm de mult ,astept e-mailu tau 😀

    Like

    • Cossa 29 April 2013 at 6:10 PM Reply

      Felicitari,draga mea! Vei fi contactata de Andra de la firma care s-a ocupat de concurs azi sau maine pe adresa de email inscrisa in formular.

      Like

      • Mates Maria Silvia 29 April 2013 at 7:46 PM

        Bine, astept ! 🙂 , o zi buna in continuare :*

        Like

  3. Lucica Lazar 29 April 2013 at 4:56 PM Reply

    Felicitari!

    Like

Leave a Reply

