Papucei Grendha de la ZorileStore


Acum 2,3 săptămâni scriam că a revenit campania de primăvară de la ZorileStore în care ne alegeam o pereche de încălţăminte şi trebuia să publicăm un mic review. 🙂

Anul trecut am ales o pereche de sandale albe, care au fost purtate  prin tot parcul de n ori şi pe plajă. Au cedat în ultima zi de litoral, cred că de ciudă că plecam. 😦 Le puteţi vedea aici.

Anul acesta am vrut o pereche de săndăluţe, alesesem unele gri cu o floricică foarte chic, dar am avut ghinionul de a nu mai fi pe stoc când s-a procesat cererea mea. Aşa că m-am îndreptat spre altceva şi am găsit o pereche de papucei foarte drăguţi, tot cu o floricică pe post de accesoriu ( anul acesta presimt că o să ador florile 😀 ) . ♥

Ieri am primit coletul, aşa că n-am avut cum să-i scot pe stradă sau să mă plimb prin curtea părinţilor ,dar i-am purtat prin casă şi mi-au plăcut! Sunt confecţionaţi din material PVC şi au acel “şnur” între degete. Deşi nu sunt din piele naturală, nu mi-au cauzat bătături ( cum păţesc de la materialele sintetice) şi nici nu mi-a transpirat talpa piciorului.

Am optat pentru mărimea 37 pe negru şi bine am făcut! Îmi vin ca şi turnaţi şi nu mi se plimba piciorul stânga – dreapta, dar nici nu mă strâng, îmi vine super bine şi o să-i asortez cu o pedichiură corai sau fucshia!

Nu ştiu cât de rezistenţi vor fi, dar fragili nu par cu siguranţă! Cand vor fi iar 22-23 de grade îi voi scoate la plimbare şi o să vă mai povestesc cum se comportă baretele. Talpa pare foarte rezistentă, dar nu rigidă. Plasticul din care e confecţionată o face flexibilă şi am putut merge foarte bine cu ei pe gresie. Am am păţit-o cu papuci cu talpa rigidă să alunec şi să cad în fund. 😦

Cum vi se par papuceii aleşi de mine?Dacă vă plac sau nu si orice părere aţi avea voi, nu ezitaţi să o spuneţi şi în rubrica de comentarii. 🙂

O zi minunată să aveţi,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , ,

4 thoughts on “Papucei Grendha de la ZorileStore

  1. lili 19 April 2013 at 11:08 AM Reply

    pe acestia i-am primit si eu! imi par foarte bine lucrati.

    Like

    • Cossa 19 April 2013 at 5:21 PM Reply

      Da, par ok si rezistenti. Sa te bucuri de ei!

      Like

      • lili 19 April 2013 at 7:49 PM

        Multumesc la fel!

        Like

      • Cossa 19 April 2013 at 8:03 PM

        Multumesc si eu!

        Like

Leave a Reply

