Ingrijire, Sensiblitate si Toleriane Teint by La Roche Posay


Până acum ceva timp îmi cumpăram fondul de ten în funcţie de recomandările prietenelor şi de câtă reclamă se făcea produsului. Cu cât reclama era mai mare, cu atât eram eu mai  dispusă să-l cumpăr! Dacă adaug că promitea şi tot felul de efecte până la 24 de ore… Trebuia să fie al meu!

Cu trecerea timpului şi trecerea experimentelor pe propriul ten ( a nu se face ca mine, vă rog! ) am învăţat că degeaba promite un fond de ten matifiere 24 de ore şi acoperirea coşurilor, dacă luceşte după 2 ore şi , după demachiere, rămân cu acelaşi ten plin de bubiţe şi chiar iritat de la ingredientele nebune. 😦

206456l.jpgts1352901634

Sunt posesoarea unui ten gras şi cu ceva urme cauzate de acnee plus o sensibilitate medie, aşa că mult timp am căutat ceva cu acoperire mare. Însă, după lungi căutări şi câteva dezamăgiri la urechile mele a ajuns un zvon ( Jules se face vinovată de acest lucru 😀 )  despre dermatocosmetice, în special despre fondurile de ten dermatocosmetice.Ah, aş adăuga că ,de când folosesc exfoliant chimic, sensibilitatea creşte. 😦

Se pare că La Roche Posay au lansat un fond de ten spumă Toleriane Teint din categoria dermatocosmeticelor. De ce aş vrea să încerc eu acest fond de ten!? Simplu: pentru că reprezintă salvarea tenului meu! ♥

Eu visez la un fond de ten care să se iubească cu tenul meu, pe viaţă chiar! Nu aş evita să cumpăr de n! ori un fond de ten care nu mă face să strălucesc precum globul de discotecă sau să mă scarpin pe fată până îmi  iau toate straturile de piele. 🙂

O perioadă am ignorat faptul că am un ten uşor sensibil şi am încerc tot felul de fonduri de ten, care mi-au cauzat iritaţii ce greu s-au calmat şi apariţia punctelor de grăsime. 😦 Dacă am învăţat ceva după atâtea sticle de fond de ten consumate şi iritaţii, este faptul că acoperirea e un “remediu” pe termen scurt. Ceea ce vreau eu e un fond de ten care să nu-mi provoace mâncărimi şi să mă ajute să lupt cu acneea, sebumul şi roşeaţa. Cer eu prea mult!? Nu cred!

Am învăţat că nu e cazul să evităm complet machiajul dacă avem tenul sensibil, ci trebuie să folosim produsele potrivite. Dermatocosmeticele ajută tenul, ajută în lupta cu imperfecţiunile şi acţionează “direct din interior” :)) Adică, Toleriane Teint nu doar ajută la obţinerea unui aspect uniform şi luminos al tenului, ci e un aliat contra monştrilor ce ne ameninţă tenul, prin ingredientele sale. Textura spumoasă cu siguranţă îl vor face flawless pe ten şi l-aş îndrăgi vara întreagă! ♥

Un mare mare plus obţine Toleriane Teint Spumă de la mine pentru faptul că nu conţine iritanţi! ♥ Dacă m-ar întreba cineva ce aş cumpăra, cu siguranţă “Toleriane Teint” i-aş răspunde în prima secundă pentru că îndeplineşte aproape toate cerinţele unui fond de ten bun pentru tenul mixt/gras cu sensibilitate!

Cu produse de ingrjire adecvate tipului de ten pe care il avem fiecare, produse ce nu contin iritanti ( gen alcool sau tot felul de extracte din plante cu efect iritant) putem avea un ten radiant, frumos, curat. Sensiblitatea poate fi tinuta sub control cu tot felul de produse detinate tenului sensibil. Un produs cu ingrediente blande intotdeauna va fi bland cu tenul. 🙂

Şi ca să încheiem cu un sfat: NU UITAŢI SĂ APLICAŢI CREMA CU SPF indiferent de anotimp şi tipul de ten! Chiar dacă aveţi senzaţia că loţiunile cu SPF  sunt uşor “grele”, s-ar înţelege de minune cu Toleriane Teint – fondul de ten light, ce ajută la menţinerea unui ten sănătos! 🙂

spf-vs-photons

Asa că am dat fuga pe blogul lui Jules ( again! ) si m-am inscris in micul concurs , ce are ca premiu un fond de ten Toleriane Teint! ♥

Voi aţi auzit de Toleriane Teint, vă tentează?

O zi superbă vă doresc,
XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , ,

One thought on “Ingrijire, Sensiblitate si Toleriane Teint by La Roche Posay

Leave a Reply

