NOTD: Seriously Purple by OPI


Astă iarnă am pus şi eu mâna pe propria mea ojă OPI şi am fost mega încântată! Gata cu mersul la manichiură pentru o beneficia de frumuseţea ojelor OPI, acum aveam şi eu ocazia de a folosi, măcar şi una, la mine acasă! ❤

Nu ştiu cum am făcut, dar am uitat complet de ea vreo 3 săptămâni. După ce am regăsit-o ( Happy moment! ) am zis că e momentul să o încerc.

Până aici, realizez că nu v-am spus cum se numeşte! 😀 Mă scuzaţi, mi se trage de la vremea frumoasă! Este vorba despre o mini OPI, dar nu scrie culoarea pe ea 😦 Am căutat pe la Nenea Google şi am descoperit că s-ar numi Seriously Purple. If I’m wrong, plase, correct me! 😀

La prima utilizare nu m-a convins şi nu am arătat-o pe blog. Săptămâna asta am zis să-i mai acord o şansă ca tot e vreme frumoasă şi se potriveşte de minune! 🙂

Zis şi făcut! La primul strat iar m-a dezamăgit. 😦 E foarte lichidă şi transparentă. 😦  Cred că a fost nevoie de 6,7 straturi ca să se vadă, dar rezultatul a fost unul frumos! M-am pricopsit cu un mov superb!!! E genul acela de mov pe care-l capătă strugurii toamna când sunt gata de cules! ♥  Superb, pur şi simplu superb! ♥

După uscare are un aspect uşor mat, dar nu atât de mat cât s-o încadrez în categoria ojelor mate. În toate pozele am aplicat-o fără base şi top coat, e aşa cum vine ea de la mama fabrică. 😀

La capitolul rezistenţă n-a stat foarte bine pe unghiuţele mele. 😦 După 3 zile a sărit de pe vârfurile unghiilor şi a trebuit să le şterg ca să nu arate ca nişte zebruţe mov. Nu ştiu de ce s-a întâmplat aşa, cu cele de la salon m-am înţeles ok şi au rezistat 5 zile fară top coat.  Parcă la  The PolishAholic am citit că nici nu a fost prea încântată de formula acestei oje. 😦

Vine ambalata într-o sticluţă de 3,75 ml şi vă va ajunge pentru câteva aplicări serioase! 🙂 Costă cam 25 – 30 lei şi puteti găsi o multitudine de oje OPI la magazinul Top Line.

Voi aţi folosit oje OPI? Ce alte nuanţe mi-ai recomanda?

Un weekend minunat să aveţi,
XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , ,

8 thoughts on “NOTD: Seriously Purple by OPI

  1. andreea 17 April 2013 at 3:31 PM Reply

    E foarte draguta, pacat ca nu rezista. Cu ojele OPI e ca la loterie: unele nuante tin si o saptamana si ceva, dar unele….

    Like

    • Cossa 17 April 2013 at 4:21 PM Reply

      Da, sa stii ca asa e 😦
      Am avut 2 manichiuri cu 2 nuante rosu si au tinut 6 zile, asta nu vrea 😦 Primul strat e ca si cum m-as da cu scuipat putin colorat 😦

      Like

  2. Sadie 14 April 2013 at 9:19 AM Reply

    Eu am 3 de la ei, chiar acum port Meet Me At The Starferry. O sa o sterg dpa 4 zile ca s-a cam tocit la varuri, dar nu a sarit deloc.

    Like

    • Cossa 14 April 2013 at 9:38 AM Reply

      O sa imi mai iau si eu una rosiw si una roz, chiar sunt curioasa cum se vor comporta in comparatie cu aceasta.

      Like

      • Sadie 14 April 2013 at 11:17 AM

        Meet Me At The Star Ferry e roz shimmery si e absolut superba, mai ales in soare, iar rosu eu am From A To Z-urich, rosu cremos, clasic, foarte faina.

        Like

      • Cossa 14 April 2013 at 10:43 PM

        oh, am cautat swatch si sunt super amandoua! ❤ acum le vreau si eu! ❤
        Multumesc pt. sfat! :*

        Like

  3. Nena 13 April 2013 at 8:27 PM Reply

    Foarte frumoasa culoarea 🙂 Probabil ca va rezista mai mult cu un top coat, dar nu va mai fi semi-mata.

    Like

    • Cossa 13 April 2013 at 9:35 PM Reply

      Da, culaorea sa stii ca mi s-a aprut superba! ❤
      Vreau sa investesc intr-un top coat bun, ai vreo recomandare? Eu sunt innebunita dupa ojele lucioase, nu m-as supara daca ar straluci o saptamana 😀

      Like

Leave a Reply

