TAG: Beauty Things I Suck At


Prin bloggosfera frumuseţii circula un nou TAG: Beauty Things I Suck At foarte interesant, pe care, desigur, nu l-am lăsat nici în ruptul capului să-mi scape! 😀
O să încep şi eu o mică listuţă cu câteva mărturisiri. Dacă le urmăriţi şi pe celelalte bloggerite o să vedeţi că majoritatea avem cam aceleaşi lucruri la care nu ne pricepem.
Eu nu mă pricep la:

  1. Pensatul – Am sprâncenele rare, dar firul lung şi nu au nicio formă de la natură. Mai adaug şi că una pare arcuită şi una rotunjită, aşa că e o adevărată aventură să încerc să le corectez şi cu fard sau creion. Am reuşit să găsesc pe cineva care mi le aranjase frumos, dar lipsa timpului nu mi-a mai permis să merg, citiţi aici mai multe;
  2. Conditele de tus – Ochişorii mei sunt micuţi şi e o adevărată provocare să încep să-i conturez cu tuş. De codiţe nici nu mai zic, rar îmi ies identice. Am tendinţa de a face o codiţă mai lungă şi subţire la ochiul drept, care arată cât de cât decent. La celălalt nu-mi iese şi pace! Prietenele îmi zic că nu se observă, dar e de ajuns să le văd eu în oglindă ca să ştiu că sunt ciudate;

funny-eyeliner-panda-eyes

3.Genele false – Nu le pot aplica şi gata! Nu am reuşit nici pe ochii mei minusculi, nici pe ale altor prietene mai ochioase. Am încercat şi cu gene mai scurte, mai dese, 3 tipuri de lipici: pur şi simplu nu vor să se lipească drept sau complet;

4. Împletitul părului – Mulţumesc naturii că am părul ondulat şi rar îl stilizez cu ondulatorul, astfel că scap de corvoada coafării. Îmi place in  schimb să-l port împletit, dar nu pot! Abia acum 1 an am reuşit să-mi fac singură o coadă de peşte, în rest, îmi împletesc prietenele în spic de grâu fără probleme. La mine nu merge! 😦 ;

5. Pilirea unghiilor – Oricât m-aş chinui eu să-mi pilesc unghiile la dimensiuni egale şi într-o formă măcar asemănătoare, niciodată nu îmi iese treaba! Mereu am 10 dimensiuni şi 10 forme diferite.

pic-3477e1392f11d178771c017105a3ea70-full

Şi cam acestea sunt confesiunile mele. 😀 În cazul vostru ce nu vă reuşeşte mereu?

O zi superbă să aveţi,
XOXO, Cossa

Tagged: , , , , ,

10 thoughts on “TAG: Beauty Things I Suck At

  1. ioanaiuliana 9 April 2013 at 3:22 PM Reply

    Imi place super mult postul tau…. si chiar trebuie sa-ti spun ca ma regasesc absolut peste tot… Si doar stii ca sunt destul de neindemanatica la multe chestii… Dar faza cu unghiiile este cea care ma streseaza mereu, nu pricep cum de reusesc sa am o parte din unghii patrate, altele rotunjite sau ascutite, cat despre dimensiunii nici nu vreau sa vorbesc 😛

    Like

    • Cossa 9 April 2013 at 8:43 PM Reply

      Criminala partea cu unghiile! 😀 Nici eu nu am 2 unghii macar asemanatoare, sunt pur si simplu diferite 😀

      Like

  2. MissRux 7 April 2013 at 2:30 PM Reply

    Ma regasesc la partea cu eyeliner-ul hahahah :))) Foarte haioasa poza pe care ai postat-o, mi se intampla si mie foarte sa arat asa 😀

    Like

    • Cossa 7 April 2013 at 2:58 PM Reply

      Stii ca ma simt mai bine cand vad ca nu sunt singura care are problema asta!? :)) Orice as face, proce pensual sau tus carioca as folosi, tot nu seamna! 😀

      Like

  3. Monique 7 April 2013 at 1:36 PM Reply

    La codite sunt si eu afona, cred ca trebuie multa, multa practica acolo!

    Like

    • Cossa 7 April 2013 at 1:41 PM Reply

      Daa, mult exercitiu si macar o mana dreapta 😀 Eu sunt stangace si totu lfac pe dos 😀

      Like

  4. Andreea 7 April 2013 at 12:20 PM Reply

    Ha ha! Ce amuzanta e poza cu liner-ul :)) Cred ca trebuie doar sa exersezi si vei deveni mai buna la lucrurile la care nu te pricepi acum. Practise makes perfect! :* Pupici!

    Like

    • Cossa 7 April 2013 at 12:24 PM Reply

      Pff, Andreea, exersez de vreo 6 ani cu tusul 😦 Dar mereu e acelasi rezultat! Cred ca sunt un caz pierdut :))

      Like

  5. B-Andreia Daniela 7 April 2013 at 11:52 AM Reply

    Mda nici eu nu ma pricep la pensat , codite ,pilit unghiute …de impletiti nici sa nu mai vorbim :))a si gene false mi-am pus de rveo 2 ori dar se vedea clar ca am asa ceva la ochi .. deci esec si la acest capitol:)

    Like

    • Cossa 7 April 2013 at 12:15 PM Reply

      Ma bucur ca nu sunt singura :))
      TU macar ai fost norocoasa ca ti-au stat pe pleoapa, mie mi-au mai si cazut 😦

      Like

Leave a Reply

