Bilancia Ne Sare-n Ajutor

Bună ziua, frumoaselor, se pare că soarele ne răsfaţă puţin astăzi! 😀

Că încerc să fiu o soţie care tinde la perfecţiune cred că am scris pe aici şi nu mai e un secret faptul că încerc şi de multe ori şi reuşesc să îmbin facultatea cu marea curăţenie de primăvară!. 🙂 Anul acesta am dat startul ceva mai târziu, dar am o scuză: lipsa timpului aşa că totul se face printre picături.

nostalgic_kitchen_mixer_wall_clocks-ra18320930cd041a48a46ae653d8e44ef_fup13_8byvr_512

Pe lângă curăţenie am misiunea şi de a găti. Am un soţ care e înnebunit după mâncarea gătită în casă, aşa că mereu trebuie să avem în frigider două feluri de mâncare şi, de ce nu, ceva desert sau ceva un picuţ sărat. 😀 În ultima vreme am făcut amândoi o mică pasiune pentru supele crema. ♥ Sunt foarte bune şi gustoase, însă am un mic inconvenient: legumele trebuie mărunţite si amestecate cu mixerul şi mixerul meu a rămas pe la mama prin bucătărie când am făcut cozonacii pentru Crăciun 😦 .

Aşa supărată cum sunt eu pentru că mă chinui să pasez legumele, în ajutorul meu a venit magazinul Bilancia cu gama lor de super mixere de mână! ♥ Ce mai mărunţit cartofii pentru piure, legumele pentru supă crema sau clătitele amestecate cu telul!? Cu aceste mixere de mână treaba devine mult mai uşoară, timpul de preparare scade considerabil şi un astfel de mixer este o adevărată investiţie pentru femeile care caută un produs rezistent, practic şi util.

Mi-a atras atenţia un mixer cu un braţ de 20 cm. Mi se pare de-a dreptul ingenios cât de mic este, dar şi mare şi, totuşi, la câte ne ajută în bucătărie! Îl putem folosi pentru a pasa legumele, pentru a amesteca ingredientele sau pentru a prepara acele smoothies de vară cu căpşuni, banane şi iaurt! ♥ Mm, deja mi s-a făcut poftă! 😀

FAM-FM250VV200

Dacă sunteţi amatoare de reţete ceva mai complicate sau gătiţi pentru mai multe persoane, Bilancia ne pune la dispoziţie şi mixere cu braţul mai mare cu diverse accesorii, cum ar fi telul. Pot ajunge să mixeze cantităţi de la 50 până la 300 litri de compoziţie. Aşadar, dacă aveţi vreo nuntă mai restrânsă în familie cu siguranţă veţi fi eroul în zilei în bucătărie cu un astfel de mixer ingenios! 😀

Aşa-i că mixerele sunt utile în orice bucătărie? Le-ati putea inlocui?

Vă doresc o zi superbă,
XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , ,

Leave a Reply

