Papuci de Ambasador Zorile Store


Cred că va mai aduceţi aminte că anul trecut pe vremea asta eram mega fericită posesoare a  unei perechi de săndăluţe Ipanema primite din partea magazinului Zorile Store! ❤ Cu un click aici puteţi vedea minunăţiile de săndăluţe alese anul trecut, dar de care m-am despărţit, din păcate, asta vara îl ultima zi de stat pe litoral . 😦 Cred că au cedat săracele şi fizic şi psihic la câte drumuri prin Bucureşti şi pe plajă am făcut cu ele!… 😦

Anul acesta îmi aleg o pereche TOT de sandale Grendha marimea 37. ❤ Dacă va întrebi de ce le-am ales tocmai pe ele, puţin mai jos o să vă şi argumentez! 🙂

2_80466_22443_1362661002

Am ales tot sandale pentru că par foarte comode şi utile pentru piciorul meu lat. Am certitudinea că nu voi rămâne desculţă dacă o iau al fugă după autobuz ( cum mai păţesc cu papuceii 😀 ) şi dacă se rupe o bretea, măcar ştiu că rămân cel puţin altele 2 care să-mi susţină sandaua în picior şi n-o iau desculţă până acasă. 😀

Am optat pentru modelul Grendha pentru că mi-a atras privirea din prima clipă în care am intrat pe site! <♥ Floricica aceea, trandafirul acela drăguţ mi se pare foarte feminin şi pus acolo cu bun gust! Nu sunt un model ce ar atrage prea mult atenţia asupra gleznelor ,dar nici un model prea comun. Sunt exact cum trebuie să fie ca să mă simt feminină, puţintel sexy şi comod cu ele în picioare. 🙂 Merg de minune cu o pedichiură mov sau portocalie! 😀

Presimt că nici pe acestea nu le voi da jos din picioare în sesiune, la fel ca şi anul trecut cu sandalele albe! ❤

Vouă ce pereche de încălţăminte vă face cu ochiul de la Zorile Store?

O zi plină de soare vă doresc,
XOXO, Cossa

Tagged: , , , , ,

2 thoughts on “Papuci de Ambasador Zorile Store

  1. Corryy 3 April 2013 at 11:56 PM Reply

    sunt frumoase.

    Like

    • Cossa 4 April 2013 at 7:02 AM Reply

      Ma bucur ca-ti plac! 🙂

      Like

Leave a Reply

