Si Un Cadou Imi Fac … Sau 2,3


De câte ori aud cuvântul “cadou”  fug cu gândul la a dărui, la a face pe cineva fericit prin dăruirea din inimă a unui lucru mic, dar special, ales cu toată dragostea şi cu tot respectul.

Deşi spuneam acum câteva postări că am încercat să las egoismul deoparte, uneori simt nevoia să mă răsfăţ eu pe mine, să mă fac puţin fericită şi să zâmbesc fără să depind de ce mi-ar dărui altcineva. În cazul acesta, auto cadorisirea mea ar suna ceva gen: “De la mine, pentru mine şi doar pentru mine!” 😀

Print

Da, aş putea spune că din punct de vedere material mă simt fericită când îmi cumpăr un rujulet într-o nuanţă pe care o caut de mult timp, un tus într-o nuanţă de negru intens sau o pensulă bună, dar acestea sunt doar mici bucuri ,doar mici capricii satisfăcute. Nu neg că mi-aş dori să mă cadorisesc ( că tot a trecut ziua mea de 16 zile… 😦 ) cu o zi la SPA.  ♥Ce n-aş da eu acum să-mi maseze cineva umerii încordaţi şi să “zac” într-o baie cu apă caldă şi miros de lavandă! ♥

Nu, nu îmi doresc pentru mine un prinţ cu un palat de (h)aur, călare pe un cal alb, pardon 300 cai putere şi nici cu contul gros şi mintea goală. 😀 Prefer lucrurile mici simple, prefer să mă bucur de fiecare chichiţă pe care o descopăr singură si de aerul gratis de afară! 🙂

Dar, pentru autocadorisire, aş prefera să aleg să-mi doresc ceva mai…. mai profund.  🙂 Mă bucur foarte mult că mi-am dăruit fericire multă! N-aş regreta vreo clipă momentul în care mi-am cunoscut soţul şi momentul în care am zis tare şi răspicat “DA!”. Cred că nimic nu s-ar putea compara cu fericirea şi împlinirea sufletească pe care am simţit-o atunci! ❤ Şi pe care o simt şi acum! Decizia pe care am luat-o mi-a adus numai fericire si iubire! 🙂

Îmi place foarte mult să-mi fac cadou plimbări în natură!  ♥ Pentru mine nu e nimic mai frumos decât să mă plimb cu picioarele goale prin iarbă şi să beau apă de izvor. E ca şi cum singură îmi aduc mai aproape de inimioara mea un colţ de natură! ♥

Pe de altă parte, îmi plac foarte mult bijuteriile şi accesoriile şi fiecare brăţară de pe mâna mea ori am cumpărat-o dintr-un loc special ori e de la cineva special. Acum o să am nevoie de o mică bijuterie, care să-mi fie talisman norocos în sesiune şi la licenţa. Aşa că de la Borealy  aş vrea să-mi dăruiesc o pereche de cerceluşi în formă de floricică! ♥ Arată de parcă ar fi creaţi pentru a aduce un zâmbet pe buze, noroc şi un strop de feminitate! 🙂

cerceifl1a

sursa: borealy.ro

Parcă văd deja cum aş desface pachetul cu cerceii plină de entuziasm şi nerăbdare şi m-aş privi mândră-n oglinda 2,3 ore din toate unghiurile şi în toate tipurile de lumină! 😀

Pentru voi cum ar arăta cadoul perfect oferit de la voi tot pentru voi, v-aţi gândit vreodată la asta?

O seară superbă să aveţi,
XOXO, Cossa

*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013

Tagged: , , , , , ,

Leave a Reply

